الان احترام گذاشتن به لگبت ها گناهه؟به جامعشون نه هابه خودشونمثلا اگر یه ترنس دیدم تو خیابون باید چه طوری بهش بی احترامی کنمفحش بدم یا تف کنم تو صورتش؟

iriReplying toالان احترام گذاشتن به لگبت ها گناهه؟به جامعشون نه هابه خودشونمثلا اگر یه ترنس دیدم تو خیابون باید چه طوری بهش بی احترامی کنمفحش بدم یا تف کنم تو صورتش؟
Replying to andمنظور توهین و جنگ نیست که منظور عدم حمایت و بولد کردن هست وگرنه کی گفته بری به طرف فحش بدی ؟
Replying to andاون داره در مورد ال جی بی تی میپرسهطارمی نمیتونه در مورد رنگینپوستان جواب بده کهاتفاقا جواب خوبی دادما به همه آدم های ال جی بی تی احترام میزاریمهمه آدم ها در حالت عادی محترمندحالا لگبت بودن ( اختلالات هرمونی ) هم چیزیه شبیه کچل بودندلیل بر از دست دادن احترام فرد نمیشه که
Replying to andولی تفاوتش با کچل بودن اینه که این انحرافات گناه هست و خانواده و مردم رو به فساد میکشونه ولی کچل بودن همچنین کاری نمیکنه پس با هم تفاوت زیادی دارن و قابل مقایسه نیستند
Ali Replied
Replying to andاون داره در مورد ال جی بی تی میپرسهطارمی نمیتونه در مورد رنگینپوستان جواب بده کهاتفاقا جواب خوبی دادما به همه آدم های ال جی بی تی احترام میزاریمهمه آدم ها در حالت عادی محترمندحالا لگبت بودن ( اختلالات هرمونی ) هم چیزیه شبیه کچل بودندلیل بر از دست دادن احترام فرد نمیشه که
Replying to andهمونطور که گفتم نباید حمایت کرد و این قضیه رو بولد کرد همونطور که از شراب خواری و زنا و دزدی نباید حمایت کرد
Ali Replied
Replying toمشکل اینجاست که #جریان_آمریکا_پرست حاکم بر تصمیمات کشور است تا آنجا که حتی مقابل #رهبری هم ایستاده است !!!!باید مبارزه را از داخل شروع کنیم ...
Replying to andیعنی چکار کنیم ؟مشکل اینجاست که این تفکر توسط خود مردم رای آورده و انتخاب شده تنها کاری که میشه کرد اینه که توی انتخابات بعدی تبیین کنیم تا مردم باز دوباره فریب نخورن
This post was deleted by the post author.
Replying to andاصلا به فرض که مدرسه نزدیک به پایگاه بوده باشه حتما باید اول اون پایگاه رو میزدن ؟نمیشد چند دقیقا بعد بزنن که وقتی بچه ها متوجهدشروع جنگ شدن از اون منطقه دور بشن ؟توی حرفات هیچ چیزی به آمریکا نگفتی و باز انداختی گردن ایران!
Replying to andخب مگه من میگم همش تقصیر شماست امریکا هم *** خورد همچین ریسکی کرد اون پایگاه رو زد حتی اگه بالفرض میدونست اونجا پایگاهه و مدرسه هم خالیه باز نباید همچین ریسکی رو میکرد ولی اجازه نمیدم شمام کره بگیری بگیم حالا عیبی نداره مدرسه رو بغل پایگاه ساختید یا سایت های موشکیتون با فاصله نیم متری از شهر کرجه
Replying to andخب پس متوجه شدی که از اولین حمله ها بوده و کسی اطلاع نداشته که حمله قراره بشه ؟جالبه که موشک های دقیق و با تکنولوژی های به روز ابر قدرت دنیا جوری بوده که میخواسته پادگان رو بزنه و همینجوری اتفاقی مدرسه رو هم هدف قرار داده
@AghayeAam11h
Replying toشما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده
@AghayeAam11hReplying toداداش این همه سال فوتبال بازی کردمیه عمر تو اردوهای فوتبالی بودمبعدم خلاصهها رو که میدیدمتحلیلها رو که میخوندم
@AghayeAam11hReplying toمیشه به من اعتماد کنی و بپذیری؟سرما خوردم، حال ندارم توضیح بدم😂ولی هم نتایج جام قابل بحث هستند، هم نحوهی بازیها و هم نحوهی داوریها!من اگر بخوام توضیح بدم باید از فراماسونهای حامی رونالدو و مسی شروع کنم تا فراماسونهای داخل ایران و هزارتا چیز دیگه!ولی شک نکن ۶۰، ۷۰ درصد کل بازیها در زمین …Show more
Replying toباشه 😂👍من خودم ناراحتم از اینکه صعود نکردیم و خداییش چند تا از این بازیا مثل الجزایر و اتریش مشکوک بود ولی به نظر خیلی ناداوری خصوصاً توی بازی با مصر نبود
Ali Replied
Replying toشما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده
البته که منکر سختی ها پ فشار های روی تیم ملی نیستم و واقعا باید بکم مه خسته نباشن و تلاش خودشون رو کردن
Ali Replied
Replying toدقیقا کجا ها رو زده و چه تجهیزاتی را منهدم نموده است؟چرا فقط بحرین و کویت؟اماراتقطر و عربستان از خصومت خارج شدن؟اونا چی رو زدن و ما چی رو زدیم؟کور شدن چشم پدافند خودمون چیز کمی نیست!#سواد_رسانه#هوشیاری#فتنه_عراق#فتنه_لبنان
Replying to andحرف شما درسته ولی نکته اینجاست که حتی با حمله به تمام نقاطی که فرمودید باز هم باز دارندگی ایجاد نمیشهچون توی طول جنگ انصافاً ایران حملات کم نظیری داشته
This post was deleted by the post author.
Replying to andچی داری میگی؟از اولین نقاطی که حمله شد مدرسه میناب بود در ضمن وقتی یه عده دارن بانک و اتوبوس و اماکن عمومی رو آتش میزنن و با سلاح سرد و گرم اومدن بیرون باید بدونن که طرف مقابل با تشکر و تشویق به استقبال نمیان
Ali Replied
دستور #رهبرشهید به تیم #مذاکرهکننده!از #آمریکا مواد مصرفی وارد نکنید!#نمیپذیریم #شهید_راه_حق #بازگشت_به_نظر_رهبری
@Ghazikhanian19 June 2026Replying to andandاتفاقا برای خودشون بریدن و دوختن که رهبر انقلابگفت رئیس جمهور اون چیزی که خودش بریده و دوخته رو تضمین میکنه و تمام مسئولیتش به عهده خود پزشکیانه
@SeYeDAlIGhAdIrI19 June 2026Replying to andandدرسته رهبر مخالف هستن ولی خب بالاخره چون خودشون متعهد شدن خرابکاری نکنن اجازه این کار رو رهبر دادن رهبر نگفتند رییس جمهور چیزی رو که خودش بریده و دوخته رو تضمین میکنه. این کجای متن رهبره ؟
@Ghazikhanian19 June 2026Replying to andandواقعا خیلی ...من کیگفتم این جمله توی متن هست ..شما اینجور برداشت کردی که این جمله توی متن حضرت آقاست 🤭
@SeYeDAlIGhAdIrI19 June 2026Replying to andandخب وقتی داری میگی رهبر انقلاب گفت من چه برداشتی باید بکنم دقیقا 😂
@Mehdi_hoseinifard19 June 2026پرسید اصلاح طلبی یا اصولگرا؟گفتم: بنده «علی الاصول گرا» هستم
Ali Replied
@SeYeDAlIGhAdIrI19 June 2026کلا لجبازی خوب نیست چه از جانب مردم و چه از جانب مسئولین باید انتقاد کرد و نباید توهین و برچسب زنی کرد