Seyed

‌Seyed‌'s header picture
Profile picture of ‌Seyed‌

Seyed

@Sey_hoo
نویسندهشاعرکسیاست ندارعاشق سه رنگ سبز و سفید و قرمز که یک الله وسطش باشد و کلی لااله الا الله دور و برش
Iraniri
Joined February 2026

Seyed Replied

Profile picture of ‌Mohsen Ghasemzadeh‌
@Moosen_gh28 April 2026
Replying to
الهی شهادت رو به چشم ببینم برادر
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo28 April 2026
Replying to
آخییشدعای تراز👍

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo24 April 2026
چه کار دارید میکنید؟؟!نامه ی محرمانه در شعام... توییت های معنا دار و مشترکتون... حرفای عجیب ترامپ درمورد حاکمیت...دوباره ساکت بشینیم و هیچی نگیم تا وقتی کار از کار گذشت یک نبویانی بیاید و بگوید چه ها شد که نباید میشد...؟؟!#مذاکر #شعام #نامه_محرمانه #آتش_بس #فتنه
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo24 April 2026
و سوال اینه ،متن نامه چی بوده که تا این حد محرمانه ست و شما اینقدررر از افشای اون میترسید؟در این وضعیت که هم و غم اول مملکت ادامه ی جنگ یا آتش بسه. چی گفتید که یک نفر از همین الان داره شعار عدم همراهی با شما رو میده؟عجیب بوی فشار برای آتش بس به هر قیمتی داره میاد
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo24 April 2026
ظاهرا نامه ای در جلسه ی شعام نوشته شده و امضا شده برای رسیدن به مقام بالاتر ، شخص خاصی در جلسه نبوده که احتمالا آقای جلیلی ست. از نامه ،رونوشتی به ایشون میدن و ایشون نامه رو به دیگری نشون‌میده و میگه که درجریان باشید که من نبودم و چنین چیزی رو امضا نکردم

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo6 April 2026
یه حدی از دلتنگی هست که چشمت گولت میزنه،ذهنت گولت میزنه، همه جامیبینیش درحالیکه نیست ،میدونی الان توخیابونه ولی نمیدونی کدوم خیابون وکجا،برا همین میفتی تو خیابونا که‌پیداش کنی،باورداری که میبینیش درحالیکه ممکنه حتی تواین شهر نباشه.این حرفارو نمیفهمیچون تو دلتنگ نمیشیولی فقط بدون این چیزا،هست!
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo22 April 2026
می رویانیهممی پَژمُرانی...همینقدر آفتابی!
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo22 April 2026
.
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
.
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo18 April 2026
‏مثل هر داروی شیمیایی مسخره که معلوم میشه عوارضش بیشتر از اثر درمانیشه ، «دیدار» هم یه داروی مضحک برای بیقراریه که ثانیه ای تسکین میده ولی بعدش بیقراری و دلتنگی رو صد برابر میکنه...ندیدنت یه دردهدیدنت یه .....
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo17 April 2026
امشبم همین.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
اگه اجازه بدم، دودقیقه ساکت میشم قرآن حرف بزنه:وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًاسوره جن آیه ۱۶و اگر [انس و جن] بر طریقه حق پایداری کنند حتماً آنان را از آب فراوانی سیراب خواهیم کرد،غدق: باران زیاد. بارانی که دانه هایش درشت باشد (ابن اثیر در نهایه)
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
آقا خواهش میکنم در نوشتار پارسی از واژگان بیگانه استفاده نکنم. مانیفست چیه دیگه؟ـ چشم، ولی معادل دقیق فارسیش رو نمیدونم واقعا🤔
Profile picture of ‌Haj Mamad‌
@Haj_mamad21 April 2026
Replying to
دیدگاه خوبه
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
Replying to
خوبه ،ولی یذره جا داره محکم تر باشهدیدگاه یخورده نرمهبرا مانیفست بودن یخورده راشیتیسم داره😌

Seyed Replied

Profile picture of ‌پسر آدم‌
@PesarAdam21 April 2026
بیا این شکلاتو بگیر رستم تهمتن من🎀+ به اینابیشتر از بزرگا داره خوش میگذره تو تجمعات😂#ایران
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
Replying to
عالی بود😂

Seyed Replied

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo20 April 2026
آنچه در این چند ماه گذشت...متاسفانه بدلیل محدودیت های ویراستی نشد کلیپ رو کامل بارگذاری کنم و یک دقیقه ی آخرش موند.#ایران #ایران_قوی #ترامپ
26 MB
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo20 April 2026
شاید درد... چیزیه که نیاز دارم!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo17 April 2026
بد نیست تو توییتر حرف زدن ،این بده یکی نیست بهشون بگه اونکه توییتاش مثل موشکامون نقطه زن بود،در ادبیات قدرتی داشت و کلمات سلاحش بودند!شما اون نمیشیدو در توییت گذاشتن سه هیچ از دشمن عقبید، پس لطف کنید تشریف بیارید تو سیما ی خودمون با مردم حرف بزنید.بذارید جنگ توییتری رو ببازیم

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo16 April 2026
اینقدر منسجم و تمیز ،کار رو دست گرفتن و جلو بردن که همین خبر رو یکی بره وسط میدون انقلاب با صدای بلند فقط ازرو بخونه و ترجمه کنه ،مداح اون بالا با دست نشونش میده و از مردم میخواد شعار مرگ بر منافق بدن
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo16 April 2026

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
و این یعنی برای بار هزارم کنشگری رو بسپاریم به آمریکا و خودمون برای واکنش آماده باشیم.حالا وقتی یه اختلاف نظرو عملکردی بین بیان صریح رهبری با نظر و عملکرد دولت ،هویدا میشه واقعا وظیفه میدانی مردم چیه که متهم به تندروی و تفرقه پراکنی هم نشیم؟ چیزی نگیم؟ یا فقط شعار بدیم؟ یا چی...؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
بعد چی میشه؟دفعه ی بعدی که نیاز به حضور باشه،مردم میگن سری قبل یک سال رفتیم تو خیابون آخرشم که همونی که نباید، شد.ایندفعه چرا برم؟ برم چکار کنم؟وقتی کاری ازم برنمیادبخواییم یا نخواییم باید بپذیریم حقیقت اینه که خودمون همونقدر که در تایید اصل نظام تو خیابونیم ،داریم کج روی دولت رو هم حمایت میکنیم

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
فقط خداااکنه تک تک مردم اینو درک‌کنن که اگر هستن و حرفشون به کرسی نمیشینه،این مساله ربطی به اصل بعثت و حضورشون نداره و بابت این سرد نشن.نمیشه در انتخابات ها به پول و رفاه مطلق وتعامل و سازش با کدخدا اولویت بدی ولی وقتی موشک‌میخوره تو خاکت انتظار حرکت انقلابی تمام عیارداشته باشی.این تمام حرف است.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
این حرف رو کاملا قبول دارما ولی این یه بحث حاکمیتی و قانونیه،من بحثم مردمیهمیگم مردم نمیدوننمانمیدونیم باید چکار کنیمتندرو و محتاط میگه خیابونولی میای تو خیابون اما بازم کج روی ها اتفاق میفتهحالا چی میشه،پنجاه شب اومدیم پونصد شب دیگه هم میاییم اما تهش مثلا توافق میشه،یا آتش بسی بی ثمر

Seyed Replied

Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
و این یعنی برای بار هزارم کنشگری رو بسپاریم به آمریکا و خودمون برای واکنش آماده باشیم.حالا وقتی یه اختلاف نظرو عملکردی بین بیان صریح رهبری با نظر و عملکرد دولت ،هویدا میشه واقعا وظیفه میدانی مردم چیه که متهم به تندروی و تفرقه پراکنی هم نشیم؟ چیزی نگیم؟ یا فقط شعار بدیم؟ یا چی...؟
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo13 April 2026
شایدم ما عجولیم.ایران نمیخواد اونی باشه که آتش بس رو نقض میکنه برا همین منتظره تایم دوهفته ای تموم شه....خیلی حالتِ نمیدونمی حاکمه.