الهی شهادت رو به چشم ببینم برادر
iriSeyed Replied
@Sey_hoo6 April 2026یه حدی از دلتنگی هست که چشمت گولت میزنه،ذهنت گولت میزنه، همه جامیبینیش درحالیکه نیست ،میدونی الان توخیابونه ولی نمیدونی کدوم خیابون وکجا،برا همین میفتی تو خیابونا کهپیداش کنی،باورداری که میبینیش درحالیکه ممکنه حتی تواین شهر نباشه.این حرفارو نمیفهمیچون تو دلتنگ نمیشیولی فقط بدون این چیزا،هست!
@Sey_hoo21 April 2026اگه اجازه بدم، دودقیقه ساکت میشم قرآن حرف بزنه:وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًاسوره جن آیه ۱۶و اگر [انس و جن] بر طریقه حق پایداری کنند حتماً آنان را از آب فراوانی سیراب خواهیم کرد،غدق: باران زیاد. بارانی که دانه هایش درشت باشد (ابن اثیر در نهایه)
@Sey_hoo21 April 2026Replying toخوبه ،ولی یذره جا داره محکم تر باشهدیدگاه یخورده نرمهبرا مانیفست بودن یخورده راشیتیسم داره😌
Seyed Replied
@PesarAdam21 April 2026بیا این شکلاتو بگیر رستم تهمتن من🎀+ به اینابیشتر از بزرگا داره خوش میگذره تو تجمعات😂#ایران
This post was deleted by the post author.
@Sey_hoo17 April 2026بد نیست تو توییتر حرف زدن ،این بده یکی نیست بهشون بگه اونکه توییتاش مثل موشکامون نقطه زن بود،در ادبیات قدرتی داشت و کلمات سلاحش بودند!شما اون نمیشیدو در توییت گذاشتن سه هیچ از دشمن عقبید، پس لطف کنید تشریف بیارید تو سیما ی خودمون با مردم حرف بزنید.بذارید جنگ توییتری رو ببازیم
@Sey_hoo13 April 2026و این یعنی برای بار هزارم کنشگری رو بسپاریم به آمریکا و خودمون برای واکنش آماده باشیم.حالا وقتی یه اختلاف نظرو عملکردی بین بیان صریح رهبری با نظر و عملکرد دولت ،هویدا میشه واقعا وظیفه میدانی مردم چیه که متهم به تندروی و تفرقه پراکنی هم نشیم؟ چیزی نگیم؟ یا فقط شعار بدیم؟ یا چی...؟
This post was deleted by the post author.
@Sey_hoo13 April 2026بعد چی میشه؟دفعه ی بعدی که نیاز به حضور باشه،مردم میگن سری قبل یک سال رفتیم تو خیابون آخرشم که همونی که نباید، شد.ایندفعه چرا برم؟ برم چکار کنم؟وقتی کاری ازم برنمیادبخواییم یا نخواییم باید بپذیریم حقیقت اینه که خودمون همونقدر که در تایید اصل نظام تو خیابونیم ،داریم کج روی دولت رو هم حمایت میکنیم
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Sey_hoo13 April 2026فقط خداااکنه تک تک مردم اینو درککنن که اگر هستن و حرفشون به کرسی نمیشینه،این مساله ربطی به اصل بعثت و حضورشون نداره و بابت این سرد نشن.نمیشه در انتخابات ها به پول و رفاه مطلق وتعامل و سازش با کدخدا اولویت بدی ولی وقتی موشکمیخوره تو خاکت انتظار حرکت انقلابی تمام عیارداشته باشی.این تمام حرف است.
This post was deleted by the post author.
@Sey_hoo13 April 2026این حرف رو کاملا قبول دارما ولی این یه بحث حاکمیتی و قانونیه،من بحثم مردمیهمیگم مردم نمیدوننمانمیدونیم باید چکار کنیمتندرو و محتاط میگه خیابونولی میای تو خیابون اما بازم کج روی ها اتفاق میفتهحالا چی میشه،پنجاه شب اومدیم پونصد شب دیگه هم میاییم اما تهش مثلا توافق میشه،یا آتش بسی بی ثمر
Seyed Replied
@Sey_hoo13 April 2026و این یعنی برای بار هزارم کنشگری رو بسپاریم به آمریکا و خودمون برای واکنش آماده باشیم.حالا وقتی یه اختلاف نظرو عملکردی بین بیان صریح رهبری با نظر و عملکرد دولت ،هویدا میشه واقعا وظیفه میدانی مردم چیه که متهم به تندروی و تفرقه پراکنی هم نشیم؟ چیزی نگیم؟ یا فقط شعار بدیم؟ یا چی...؟