مردم مبعوث شدن برای مراقبت از کشور از دست درازی اراذل و تو دهنی زدن به امریکا اسراعیل پهلوی منافق و ...وسط جنگ وقت مطالبات اقتصادی و غیره نیست هر وقت جنگ تموم شد برای مبعوث شده ها کار دیگه تعریف کنید
@dinoeshgh12 خرداد 1405مردم مبعوث شدن برای مراقبت از کشور از دست درازی اراذل و تو دهنی زدن به امریکا اسراعیل پهلوی منافق و ...وسط جنگ وقت مطالبات اقتصادی و غیره نیست هر وقت جنگ تموم شد برای مبعوث شده ها کار دیگه تعریف کنید
@Kasra_sh12 خرداد 1405Replying toاین تنها فرصت ماست که مطالبه گری کنیماگر جنگ تمام شود میادین جمع شود همه رو خفه خواهند کردطبق آخرین بیانیه رهبری باید همچنان مطالبه کنیم. تازه مطالبات اقتصادی هم به مطالبه شروط رهبری اضافه شدهچون جنگ اصلی ما جنگ داخلیه.دشمن خارجی نمیتونه مارو زمین بزنه.ولی دشمن اقتصادی حتما میتونه
@adiineh12 خرداد 1405Replying to andحکم رهبر رها شد، لبنان کرببلا شد#ایران_لبنان_لایمکن_الفراقhttps://virasty.com/velayat68/1780382835061289914حکم رهبر رها شدلبنان کربلا شد⬅️اشاره به شرط امام سیدمجتبی حسینی خامنهای که ۲ روز❗️بعد از اعلام آتشبسِ ساعت ۲ و نیم شب❗️، از عبارت ِ: اگر❗️فرضاً❗️ بنا باشد❗️ موقتا❗️ توقف صحنه نبرد باشد❗️میبایست وحدت ساحات حفظ شود.❌️نه تنها وحدت ساحات حفظ نشدکه به خود ایران هم چند بار تجاوز شد.⬅️اینها برادر…Show more2 MB2 MB2 MB5 MB7 MB7 MB
@Saeidsadri202312 خرداد 1405Replying toهمه باید پرچم یا نثارت الحسین با رنگ قرمز و یا نثارت الخامنه ای دست بگیریم در تمام میادین و اینکه پلاکات های مطالبه گری از مسئولین#انتقام
@Aboofazel_ir13 خرداد 1405لعنت خدا به خلبان منافق ریاکار وفاقی....#اپستین_های_ایرانی#یهودیان_آنوسی3 MB2 MB3 MB2 MB
@Hj_isa_seyfy13 خرداد 1405Replying toاتفاقا من میگم وقت این هست ذیل یک شعار کلی تمام عدم مدیریت های توحیدی و ولایی و اسلامی را با هم بزنیم نابود کنیم هرچیزی شیطانی را نابود کنیم
@Chakavac16 خرداد 1405Replying toوالله اگر دولت بخواد باهمین وضعیت جلو بره چند هفته دیگه یه اتفاق دیگه شبیه دی ماه رو خواهیم داشت الان خیلی از افراد جامعه از کار بیکار شدن تعدیل شدن.حتی به نظامی هاهم حقوق نمیدن.تولیدی ها که ارگزهاشون رو نصف کردن.هرروز وسایل داره گرون تر میشه.نمیشه چیزی خرید حتی خرید های ضروری نصف شده.
Replying toخطاب به تکنوکراتها و وفاقیون و برجامیهایی که دوباره سر بلند کردن:شما ۲بار پای میز #مذاکره نشستید و هر بار میز #بمباران شد. خودتون اعتراف کردید. مگر نه اینکه میخواستید از حقوق ملت بگذرید تا #جنگ نشه؟اما آمریکا فهمید با این دولت، جنگ میصرفه. هزینه به فایده رو دیده که یه آن حمله کنه و زیرساختها…Show more12 MB
Replying toاز امشب انشاالله تجمعات پر شور تر و شلوغ تر در حمایت از رهبری خواهد بود، حقا که فرزند خلف سید علی هستید اقا سید مجتبی