در نوشتههای این تصویر "عادی سازی گناه" یا "حساسیت زدایی" از جامعه ایمانی را میبینید؟شیخ عمامه سفید با چه هدفی این مطالب را منتشر میکند؟

یا مهدی Replied
@Mosalmantv3 May 2025در نوشتههای این تصویر "عادی سازی گناه" یا "حساسیت زدایی" از جامعه ایمانی را میبینید؟شیخ عمامه سفید با چه هدفی این مطالب را منتشر میکند؟
یا مهدی Replied
@YaMahdi12madadi28 April 2025Replying toفرقه ای که فقط وفقط با زبون اعتماد مردم جلب میکنن و درباطن ریشه مزدم وانقلاب ومیزان بزننوبدترین فرقه که بوی نفاق دارن تا وفاق خدا یا آدمشون کنه یا نابود شون کنه قبل از اینکه مملکت وبه فنا ببرن
یا مهدی Replied
@Mosalmantv21 April 2025طرف از قِبل تحریم ها و فروش نفت ایران ثروت افسانهای به جیب زده و تو دادگاه محکوم شده و بعدِ مدت ها بخاطر همکاری با نظام آزاد شده!الآن به عنوان سرمایهگذار داره خودشو تبلیغ میکنه...چی سر اعتماد عمومی میاد؟
@YaMahdi12madadi22 April 2025Replying toاینم از خوبیای دولت نفاق که میخان مردم بیشتر به دولت داریشون بی اعتماد کنن ولی کاش دنیا واقعا ارزششو داشت.اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زینب 😭😭🤲🤲
یا مهدی Replied
@Mosalmantv17 April 2025قابل توجه اون پدر بی غیرتی که دخترش تو آغوش خواننده پیرپاتال اونور آبی بوسه باران...حالا پدرِ بی غیرتش میخواد بگه شهدا کاری با حجاب نداشتنتو وصیت نامه اکثر شهدا توصیه به حجاب هست و باز باید بگیملعنت خدا بر مردان بیغیرت651 KB
@YaMahdi12madadi17 April 2025Replying toما همین جوری نمیتونیم جوابگو خون شهدا مون باشیم اون وقت چه جوری بعضیا این قد گردنشون کلفت میشه یادشون میره اگه اونا نبودن الان معلوم نبود ما کجا چه جوری بودیم.لعنت خدابرمردان بی غیرت وزنان بی حیا
یا مهدی Replied
@Mosalmantv17 April 2025
@YaMahdi12madadi17 April 2025Replying toقربون امام رضا برم ولی من به شخصه این سری دوست نداشتم هیچ کدومشون به دلم نمیشینهاینا اگه حالیشون بود تو اکران آخرشون تو برج میلاد واسه مخاطبین عاشقشان احترام میزاشتن ومیرفتن😏
یا مهدی Replied
@Mosalmantv16 April 2025سناتور آمریکایی با تکرار ادعای ویتکاف؛ خواهان برچیدن صنعت هستهای شده و آمریکا درخواست انتقال اورانیوم به کشور ثالث (بخوانید روسیه) را داده!لیبی سازی ایران آن هم در کنار برجام پلاس برای روس هاترامپ هوشمندانه بدنبال گره زدن روابط ایران و روسیه ست#مذاکره
@YaMahdi12madadi16 April 2025Replying toحواسشون نیست رهبر ما مثل لیلی نیست وجمعیت ایرانم ۹۰میلیونه نه ۱۶میلیون.شتر درخواب بیند پنبه دانه .تو خوابشون نمیتونن ببینن که ما بشیم مثل لیبی وسوریه و...چون ماسیدعلی رو داریم تمامممممم
یا مهدی Replied
@Mosalmantv14 April 2025۲ روزه برق قطع نمیشهناترازی برطرف شد یا اینم اثرات مذاکره با آمریکاست؟
@YaMahdi12madadi15 April 2025Replying toنه دیگه هرچی خوب باشه قطعا پیامد مذاکره با اون بی شرفاس.خدا خودش رحم کنه به حال اون مردمی که فک کنن مذاکره راه نجاته.😔
یا مهدی Replied
@YaMahdi12madadi9 April 2025Replying toمن میدونم که تا الان هیچ وقت رهبری حرفی نگفتن که نشه ولس چرا یه عده کج فهم نمیخان بفهمن وآبروی ایران وفدای نفهمی ومنافع خودشون میکنن
یا مهدی Replied
@Mosalmantv7 April 2025❌ کسی در لباس روحانیت از مردم پول بگیره برای کار فرهنگی؛ بعد کلیپ بده خداحافظی کنه و بعد معلوم شه تبلیغ گسترده داده برای اون کلیپ آخر...به چنین کسی چی میگن؟#شیخ_عمامه_سفید
یا مهدی Replied
@Mosalmantv31 March 2025ترامپ گفته: یمنی ها حملاتشان را به کشتیها متوقف کنند حملات ما نیز متوقف میشودپ.ن: یمن پدر آمریکا رو در آورده
@YaMahdi12madadi2 April 2025Replying toوعده خداست که ظهور امام زمانمون با دلاوریهای یمانی خواهد بود همه جهان اسلام مدیون وممنون غیرت،شجاعت وبصیرت شما غیور مردان ودلاوران یمنی هستند.
Replied@Mosalmantv31 March 2025دو ماه پیش گفتم برخی حامیان رسانهای قالیباف؛ به بهانه وفاق با پزشکیان دارن کمک میکنن به ناکارآمدی دولت و همزمان با تخریب جلیلی و از دور خارح کردنش؛ تلاش میکنن قالیباف رو نامزد اصلح انتخابات بعدی جا بزنن!تصویر رو ببینید؛ حامی بیحجاب قالیباف عالی اعتراف کرده!
@YaMahdi12madadi2 April 2025Replying toآیا اوناییکه به پزشکیان رای دادن دوباره همین کار و تکرار خواهند کرد ،چقد گفتن وگفتیم که وای از نفاق دیدین که نفاق شد وفاق اونم چه وفاقی که برای روبه رو نشدن در برابر مردم حاضرند در مقابل قانون خدا بایسته،احسنت به این وفاق
@YaMahdi12madadi2 April 2025Replying toخدا کند دوباره مردم گول متدین به ظاهر نخورن واز وقایع گذشته درس عبرت بگیرن