خالد پیرزاده💔
iriزهرا چراغى Replied
@Zr_cheraghi10hReplying toبنظرم فقط تو دنيا يه تعدادى از مردم هستن كه براى كسى كه مرتكب جرم شده، هشتگ آزادى و نه به اعدام ميزنن! همين شماها هستين كه براى قاتلان آرمان ها كمپين راه ميندازين و هيچ از خودتون اين سوال رو نميپرسين كه آزاد بودنِ همچين وحوشى حتى ميتونه براى امنيت خانواده ى خودتون خطر ايجاد كنه!!
Replying toدر تعجبم ترامپ همه جا را زد چرا به پاستور کاری نداشت🤣
Replying toاحتمال اینکه رهگذر عادی باشی و تو روز روشن راه بری و یهو شهید بشی، خیلی بیشتر از اینه که مسؤول اصلاحاتی باشی و یه خال روت بیفته!! دوتا جنگ رو گذروندن محض رضای خدا یه خش روشون نیفتاد!!هر عقل سلیمی پیش خودش میگه اینا چه نفعی به دشمن رسوندن که دشمنم اینارو گردن نمیگیره؟!
Replying to andفیلم لو رفته از حضور وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم ختم مادر حسین فریدون برادر حسن روحانی در اتریش. تو اون دوره اینقدر برا هم نوشابه باز میکردندچنین برجام لعنتی را بر ما تحمیل کردند8 MB
Replying to andآقای #ظریف هیچ گاه آمریکا رو دشمن ما ندید! و تلاش حداکثریش رو برای دادنِ دستِ دوستى به شيطان بزرگ كرد.نميتونم بفهمم چنين افرادى كه كامل مقابل تفكر سه رهبر هستند چطور بر منصب قدرت اند..
Replying toمثلا مردم چیکار می تونن بکنن هر کاری دلشون میخواد میکنن اعتراض هم بکنیم با یه افراطی تندرو دهنمون میبندن واقعا ما و رهبر جز خدا هیچکس نداریم
Replying toخدا سرنوشت هيچ قومى را تغيير نمى دهد، مگر به دستِ خودشان...مردمى كه ١١٥ شب در هر شرايطى ايستادگى كردن، اگه اراده كنند مى تونن مطالبه شون رو فراتر از شعار و پلاكارد ببرن.آستانه ى صبر مردم لبريز شده، اگه خطايى از مسؤولين سر بزنه، مردم ديگه سكوت نميكنن..
Replying to andامام فرمود:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.الان وظیفهای که ولی فقیه برامون مشخص کرده چیه؟ اول خیابان، دوم ناظر بودن بر تحقق تفاهمنامه. گوشبهفرمان توییم خامنهای
Replying to andيك سوال؟! بنظرتون تفاهم نامه مون محقق شده؟! از قبل از اين كه امضا بشه، شرط اول نقض شد.خب اين يعنى چى؟! يعنى اگه شروط ما نقض شد بايد منفعل باشيم و سكوت كنيم؟! كوتاه اومدن بر سر حتى يكى از شروط، مساويه با نقض شروط ديگر توسط امريكا
This post was deleted by the post author.
Replying toلعنت الله على قوم الظالمين.... چه اسرائيل چه خائنِ داخلى...
زهرا چراغى Replied
Replying toیک سوال چرا برای ظریف که به خاطر یک فرانچسکو ملتی را بدبخت کرد یا اون زنگنه دزد با اون خسارت باورنکردنی یا آقایی که میگفت دکل نفتی غیب شده؟؟؟دزدیهای برادر فریدون جون ؟؟یا معاونش که دیگه همشهریاش میدونن چه دزدیهایی میکنهپرونده قضایی درست نمیکنند ؟؟؟
Replying toچجورى براش پرونده قضايي درست كنن وقتى اونم جزئى از خودشونه؟! كم از اين دزدى ها و نتيجه اش رو نديديم.... ديگه واقعا وقتش رسيده كه ما مردم دست اين اشخاص رو از سِمَت هاى دولتى قطع كنيم.