Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
نخیر چنین حرفی نزدنچرا همه چیز را قاطی میکنی؟؟اینکه رهبری فرمودن سیاستهای خارجی نظام توسط وزارت خارجه و دولت تعیین نمیشه چون وظیفه اصلی رهبری نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام هست که در مسیر درست انجام بگیرهیعنی نهادهای بالا دستی با تایید رهبری باید در این عرصه کار کنند
Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber24 May 2026
فیلمشو بیار
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
بفرما
913 KB
Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber24 May 2026
مجامع بالا دستی میشه رهبری؟؟
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
بله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
نخیر رهبر برای دبیر شعام حکم میزند که بتونه رای بدهد بقیه هم حق رای دارن و آخر هم باید خود ایشان تایید کنندچقدر جفا به رهبر میکنند کسانیکه میگن رهبر نظام اسلامی دست بسته در مقابل دولت‌هاست با اینکه بارها دیدیم چنین نبوده و رهبری در کمال اقتدار عمل کردن😔
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n24 May 2026
از تمام امامان خرج میکنند تا رهبر رو دست بسته و ضعیف نشون بدن بازم قانع نمیشن میگن شعام بیخوده ... بازم راضی نمیشن میگن مردم باید ب این درک برسن ک خودشون جلو مذاکره رو بگیرن من نمیدونم زبونم لال رهبر در کشور چیکار میکنه وقتی انقد هیچکاره س از نظر ذهن اینا !!! چقد توهین ب جایگاه رهبری آخه!!
Profile picture of ‌محسن عامری‌
@mameri6025 May 2026
چرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
Profile picture of ‌خانم موسوی‌
@Mousaviiiii26 May 2026
ام محمد از کدوم کانال من پیام گداشتم. شما عادت دارید بخاطر مداکره چیان ب همه انگ بزنید اونقدر اقتدار کسب کردن واسه ایران ک آمریکا تصویر حمله رو میره بیرون ب جنوب حمله کردن و چندین شهید گرفتن و بجز اون ب قایق های سپاه وباز شهید ولی مداکره چیا نداشتن رسانه ها خبرو نشر بدن
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12026 May 2026
پس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
نقض های متعدد اتش بس کم و باید زیاد بشه ؟ حمله تجاوز دشمن و اخیرا هم بوده حمله نبوده زیرا به اتش بس لطمه نزده! آمریکا اعتراف می کنه اما مسئولین قبول ندارند عدم واکنش زیرا مذاکره دچار مشکل میشه؟ بخاطر امنیت مجلس رو تعطیل میشه اما ریاست مجلس به قطر که مرکز پایگاه دشمن مشکلی امنیتی نداره؟#بی اعتمادی؟
09:13 - 26 May 2026

3 Reactions
138 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Razi In🎒‌
@raziiin726 May 2026
اکثرترورهاازهمین بی اعتمادی به کسانی شکل گرفته که امروزعربده کشان به سر زنان ولایت کنان ولایت کنان ارکان کشور رومیزنن وبرای نظام هزینه درست میکنن.ترورشخصیت ازفرماندهان نظامی تاشخص اول کشورکه منجر به ترور فیزیکی شدیادبگیرید توو چیزی که نه اطلاع داریدنه اِشراف نظر ندیدسردارشکارچی مورد غضب قرارنگیره

Profile picture of ‌Razi In🎒‌
@raziiin726 May 2026
جناب هاشمی با دیس لایک حقیقت گم نمیشه .حقیقت رو نمیشه کتمان کرد .انقدر دیس لایک بکوب تاقیامت ببینم چطور میخواید جواب بدید

Profile picture of ‌Hichkas‌
@Hichkas5526 May 2026
قبل از این اتفاق رفتن قطر . فقط کلاف رو بهم بپیچونید بلکه یه چیزی ازش براتون دربیاد