شما پیروی میکنی ؟؟؟یا داری خلاف امر رهبر از گروهی پیروی میکنی ک خواسته رهبر رو خیلی علنی و با افتخار زیر پا میگذران ؟؟ شما رسانه ت بی بی سیه . بر خلاف امر رهبر جدید خب از پیروی نگید سنگین ترید 🙏
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersشما پیروی میکنی ؟؟؟یا داری خلاف امر رهبر از گروهی پیروی میکنی ک خواسته رهبر رو خیلی علنی و با افتخار زیر پا میگذران ؟؟ شما رسانه ت بی بی سیه . بر خلاف امر رهبر جدید خب از پیروی نگید سنگین ترید 🙏
@tumber23 May 2026Replying to and 25 othersتوهین نکنید من که توهینی نکردم.امر رهبر جدید و قدیم هیچ فرقی نداره ، همانطور که امر امام خمینی و امر رهبر شهید فرقی نداشت.
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersتوهینم کو ؟؟؟ اینکه میگم رسانه ت بی بی سه و اینکارو کردی از اونجا پیام میذاری توهینه ؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 others
@raziiin723 May 2026Replying to and 25 othersازصبح داری روی مواضع اشتباهت پافشاری میکنی .واقعا چرا نمیخوای بدون تعصب رفتار کنی و واقعیت رو اونطور که هست ببینی؟؟2 MB461 KB3 MB
@user17749130482423 May 2026Replying to and 25 othersتعصبی نیست شما ایران رو تبدیل به تایلند و لیبی همزمان میکنیدو شاید دیگه مذهبی ها با دیدن این نمک به حرومی شما پسران و مردان خودشون رو نفرستن که سرشون بریده بشه که توی کشور بیحجاب و همجنس باز و دزد و شرابخوار و روزه خوار مفت مفت بچرخن و به ناموس مسلمان توهین کنناز اون روز بترسید که بکشن کنار
@Sore140023 May 2026Replying to and 25 othersاینا همینن پروژه بگیران و اوباش مجازی ک مامور ب انجام وظیفه هستن و در کنارش فحاشی
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersمگه جلیلی نماینده رهبر شهید نبود؟! مگه شما بهش توهین نمیکنید؟! طبق منطق شما توهین به نماینده رهبر توهین به رهبر نیست؟!!#قالیباف
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersمگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersاولااونااینجانیستن واگرباشن کمندوما اصلاحات دیگه مثل سابق دشمنی باقالیباف ندارن چون میدونن برای موفقیت دولتشان به آقای قالیباف نیازدارن وباید اون راطرف خودشون نگه دارنسوم جلیلی چیادر انتخابات خودشان راتنهاذیحقان شرکت در انتخابات میدونستین وحتی میگفتن کسی حق نداره ثبت نام کنه پس شدن دشمن قالیباف
@Hichkas5523 May 2026Replying to and 25 othersخیالمون راحت نیست .. مطمئن هستیم ، تخریب کار این فرقه ست
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersمنم ی دلیل بگم چون حسودیشون میشه بتشون هیچ جا نیست و کسی ازش کمک نمیخواد چون خودش گفت فقط برنامه داره و تو این مملکت زیادن آدمایی ک برنامه ی خوب دارن آره
@MhmdAhmd8524 May 2026Replying to and 26 othersاگر یکم آی کیو تون بالاتر بود، متوجه میشدید که از جنس انتقاد ها مشخصه جناح فرد چیه. یک اصلاحطلب هیچوقت نمیگه مرگ بر سازشگر یا مرگ بر مذاکره.
@moshfegh5024 May 2026Replying to and 26 othersدیگر دوران اصلاح طلب اصولگرا تمام شدخ یا طرفدار توسعه و پیشرفت ایران هستیم یا مخالف اون یعنی یک کمونیست مسلمان مرتجع من هیچوقت به قالیباف رای ندادم ولی دفعه بعد نه تنها بهش رای میدم بلکه براش تبلیغ میکنم چون تنها کسیکه میتواند ایران را نجات دهد قالیباف است