توهین نکنید من که توهینی نکردم.امر رهبر جدید و قدیم هیچ فرقی نداره ، همانطور که امر امام خمینی و امر رهبر شهید فرقی نداشت.
@tumber23 May 2026Replying to and 25 othersتوهین نکنید من که توهینی نکردم.امر رهبر جدید و قدیم هیچ فرقی نداره ، همانطور که امر امام خمینی و امر رهبر شهید فرقی نداشت.
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersتوهینم کو ؟؟؟ اینکه میگم رسانه ت بی بی سه و اینکارو کردی از اونجا پیام میذاری توهینه ؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 others
@raziiin723 May 2026Replying to and 25 othersازصبح داری روی مواضع اشتباهت پافشاری میکنی .واقعا چرا نمیخوای بدون تعصب رفتار کنی و واقعیت رو اونطور که هست ببینی؟؟2 MB461 KB3 MB
@user17749130482423 May 2026Replying to and 25 othersتعصبی نیست شما ایران رو تبدیل به تایلند و لیبی همزمان میکنیدو شاید دیگه مذهبی ها با دیدن این نمک به حرومی شما پسران و مردان خودشون رو نفرستن که سرشون بریده بشه که توی کشور بیحجاب و همجنس باز و دزد و شرابخوار و روزه خوار مفت مفت بچرخن و به ناموس مسلمان توهین کنناز اون روز بترسید که بکشن کنار
@Sore140023 May 2026Replying to and 25 othersاینا همینن پروژه بگیران و اوباش مجازی ک مامور ب انجام وظیفه هستن و در کنارش فحاشی
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersمگه جلیلی نماینده رهبر شهید نبود؟! مگه شما بهش توهین نمیکنید؟! طبق منطق شما توهین به نماینده رهبر توهین به رهبر نیست؟!!#قالیباف
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersمگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersچرا تا کسی از قالیباف انتقاد میکنه میشه طرفدار جلیلی! و پایدارچی!! و...یعنی امکان نداره طرفدار اصلاحات(غربگراها) و ...مخالف قالیباف باشن؟!!چرا از اون سمت خیالشون راحته؟!!!🤔🤔
@Hasantavakoli23 May 2026Replying to and 25 othersبه خدا اگه خودتم میدونستی چقدر با این جوابت زیبا زر و زور تزویر و وفاق و... را به تصویر کشیدی آخرین نفری که با اصلاحات وفاق کرد غریق استخر فرح بود ..کاش سردار عاقبت فرعون صفتان را بهتر میدید بازم به همون خدا همین مردم مبعوث کار را تمام میکنند و خیلی ها از گندم ری نمیخورند ..
@tumber24 May 2026Replying to and 25 othersشاید هم قالیباف یه اصولگرای غربگرا هست ، چرا از این منظر بهش نگاه نمیکنی یا اینکه خودشون اصلاح طلب هست ،میخواهید صحبت های پدر اصلاح طلب ها راجب اینکه ۱۴۰۳به پزشکیان گفته بروید با ترامپ فالوده بخورید؟؟
@Alba7026 May 2026Replying to and 26 othersحناب شهید اصلاحات در یک تنگنای سیاسی حاصل از استبداد دینی انتخابات را با کاندید حداقلی و استقراضی خود برد ، اصلاحات منافع ملی را می بیند لذا در شرایط حاد کشور رویکرد وفاق را طرح میکند این نیاز اصلاحات نیست مجلس ششم نماینده ی واقعی مردم بود یعنی ولی نعمتان، حق مجلس تحصن بود تصمیم نمایندگان حق مردمه