شما باز اسم فلان شخص آوردی من میگم اونها مسئولن نباید حرف اشتباه بزنند و کار اشتباه کنند باید رسوا شوند.خواهرگرامی من و شما وظیفممون اینکه از رهبر پیروی کنیم نه از اشخاص دیگر و اینکه باید انتقاد کنیم از مسئولین تا کشور در مسیر درست گام بردارد.چاقو هم میبره هم میشه باهاش میوه پوست گرفت.تفکر کنیم.