22 December 2022
برای ارتباط با سازندگان پای ابر و یا دریافت پشتیبانی در گروه های پای ابر در پیامرسان های سروش ایتا و گپ عضو شوید.🔗 https://eitaa.com/joinchat/1901068495Cee7b8357d5🔗 https://splus.ir/joingroup/ADpq8hp-cdsal7Qd8Rg7RQ🔗 https://gap.im/pyabr_community🔗 ble.ir/join/OTMyNTA0MD
Profile picture of ‌M.G.H‌
@IIIMGHIII7 March 2023
Replying to
سلام و درودبه تازگی پای ابر رو روی یک پارتیشن سیستمم بوت کردم و تستش کردموقتی داشتم تو مارکتش میگشتم یه نصاب دیدممیخواستم بدونم بازدهی فرق داره وقتی که از طریق نصاب نصب بشه با وقتی که از طریق گراب از رو پارتیشن بوتش کرد؟بعد من پکیج فایل منیجر دولفین رو ریختم تو منو برنامه هاش نیومد b:
درودبرنامه های میزکار پای ابر فایل هاشون json هست که یک میانبر محسوب میشه برای اینکه بخواهید برنامه ای رو که خارج از برنامه های پورت شده پای ابر بوده وارد برنامه های پای ابر کنید می تونید یک فایل جیسون در مسیر /usr/share/applications بسازید مشابه بقیه فایل ها و به برنامه مورد نظرتون متصل نمایید
00:02 - 8 March 2023

1 Reactions
1011 Views


1 Reply

Profile picture of ‌M.G.H‌
@IIIMGHIII8 March 2023
Replying to
درمورد بوت یا نصب که اوایل گفتم چه طوره فرقی داره؟