من خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمیکردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظهای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه

@Valaken14 May 2026Replying toمن خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمیکردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظهای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه
@sabaesfahani14 May 2026من همیشه نگران روزی بودم که ایشون نباشن
Saba Esfahani Replied
@Valaken14 May 2026Replying toمن خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمیکردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظهای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه
@sabaesfahani14 May 2026Replying toمن دهه هشتاد خیلی بهش فکر می کردم، چون روزنامه هم زیاد می خوندم. اما در سالهای اخیر چون از اخبار و ... دور بودم اصلا به فکر اینکه ممکنه جنگ بشه نبودم. حتی تو بهمن ماه هم که شنیدم ناو اش رو آورده فکر می کردم برای ارعاب الکیه.
Saba Esfahani Replied
@sabaesfahani14 May 2026Replying toولی کلا کتاباشون سخت شدهزمان ما کتابا رو می شد بدون کتاب کمک درسی یاد گرفت.من خودم به ندرت سر کلاس گوش می دادم و خودم همه درسا رو با کتاب درسی می خوندم.
@sabaesfahani8 May 2026رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.
@sabaesfahani8 May 2026Replying toخیلی قشنگ بود، بخصوص اینکه متن خیلی قوی ای داشت.حوصله آدم سر نمی رفت و جذاب بود اما من نمی تونستم مثلا ۱۰۰ صفحه رو تو یه روز بخونم. چون متن نیاز به تامل داشت.
@sabaesfahani8 May 2026رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.
@sabaesfahani8 May 2026به عنوان یه پایان خوش باید نادعلی چارگوشلی در پایان صوقی رو پیدا می کرد و بابقلی بندار هم با تیر کشته می شد.
Saba Esfahani Replied
@rezaeeyat30 April 2026Replying toشاهزاده هم خلبان اف۱۶ هستن هم چن تا زبون خارجی بلدن و احتمال زیاد رادیواکتیو اثر نمیکنه
@sabaesfahani30 April 2026Replying toبله، درستهنکنه ایشون همون خلبانی بودن که در کهگیلویه و بویراحمد سقوط همایونی فرمودن؟🤔
Saba Esfahani Replied
@bookerbook31324 April 2026Replying toقبلش رو نمیدونم ولی از الان شاید بابت اینه سس روش اثر نمیکنه کمثل مار که شکارش رو میخوره و مسموم نمیشه اینم همینه انگار نه انگار به راه خودش ادامه داد لبخندش هست هنوز
Saba Esfahani Replied
@sabaesfahani18 April 2026صبح دیدم چندتا از همکارا گرد وایسادن. حدس زدم دارن تحلیل سیاسی-جنگی میکنن و بخاطر جلوگیری از افساد سلولهای مغزی راهم رو کج کردم.چند ساعت بعد هم چهارتا از همکارا اومدن اتاقامون و از وجود یه پرچم کوچولو توی اتاقمون خوششون نیومد.
@sabaesfahani18 April 2026البته خوشبختانه تو دوران جنگ فهمیدم خیلی از همکارامون طرفدار وطن و ضد دشمنن، هرچند منتقد و حتی مخالف نظام باشن. اما طبق معمول آمریکادوستان سر و صداشون بیشتره.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@sabaesfahani18 April 2026یه همکارامون هست که راحت و با احترام باهاشون صحبت می کنه و هر وقت می بینه دیگه دارن یاوه میگن خداحافظی می کنه و می ره.منم باید همین کار رو بکنم.
Saba Esfahani Replied
@sabaesfahani17 April 2026برای آمریکا خروجی از منطقه مثل خروجش از افغانستان رو آرزومندم.همه تروریستاش با هواپیما مثل موش فرار کنن.اینم نمی شه مگر اینکه ملتهای عرب منطقه هوشیار بشن، که الآن نشانی از هوشیاری درشون دیده نمی شه.مردم عراق و افغانستان که مزه حضور آمریکاییها رو درک کردن میدونن که باید باهاشون چطور رفتار کرد.
@sabaesfahani17 April 2026در طی اشغال افغانستان تروریستای آمریکایی نوجوانان و کودکان افغان رو به عمد می کشتن و با جسدشون عکس یادگاری می انداختن، شبیه عکسایی که شکارچیا با شکار می گیرن.
Saba Esfahani Replied
@Fars_news17 April 2026🎥 ترامپ کشتهشدن مشکوک دانشمندان آمریکایی را تایید کرد🔹خبرنگار: در چند ماه گذشته دانشمندانی که به اطلاعات طبقهبندیشده در حوزهٔ مواد هستهای و هوافضا دسترسی داشتند یا ناپدید شدهاند یا جسدشان پیدا شده است. چه اتفاقی درحال رخدادن است؟🔸ترامپ: امیدوارم تصادفی باشد. من همین الان از جلسهای با ه…Show more4 MB
Saba Esfahani Replied
@aroosaksaz15 April 2026
@sabaesfahani15 April 2026Replying toملانیا پولای ترامپ و برج ترامپ و موقعیت سیاسی ترامپ رو می خواد، با عقلش کاری نداره.
Saba Esfahani Replied
@Reza_kiani14 April 2026
@sabaesfahani14 April 2026Replying toخدا رحمتشون کنهولی ۵۰ سال به آمریکا مالیات دادن و بخشی از مالیاتشون صرف تامین مالی ارتش و کمک به صهیونیسم شده.
Saba Esfahani Replied
@javana9714 April 2026برای انتخابات شورای تهران ۵۰۰۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.حالا چند نفر قراره انتخاب بشن ؟۲۱ نفر!
@sabaesfahani14 April 2026Replying toتو تهران و اصفهان و ... آدمایی که منتسب به یکی از دو جریان اصلی هستن رای میارن. بقیه هم یه پولی تو جیب بنر سازها و ... می کنن و ممکن هم هست تعدادیشون معروف بشن تو منطقه خودشون.تو شهرای کوچیک ممکنه آدمای مستقل هم انتخاب بشن.
Saba Esfahani Replied
@sabaesfahani14 April 2026Replying toپس چرا مثل ماست وایسادیم؟؟اگه به پزشکیان باشه که میگه بفرمایید این موشکای ما هم مال شما، هر استانی رو هم خواستین بگیرین. حداقل بقیه یه کاری بکنن.
Saba Esfahani Replied
@javana9714 April 2026خاک بر سرم کنند واقعا خیلی احمقم خیلی خرم خیلی ساده ام.این همه وقت نگران کسایی بودم که ازشون خبر نداشتم و به هر بدبختی بود یه راه ارتباطی پیدا میکردم و پیام میدادم و بعد الآن فهمیدم کل این مدت همهشون وصل بودن و فقط من و چند نفر از شماها نت نداشتیم و نداریم.
@sabaesfahani14 April 2026Replying toحداقل نمیان تصویر توییتای مهم مردم و مقامات سایر کشورها، یا مقامات خودمون رو برا ما اینجا یا تو کانالای بله و سروش و ... بذارن.خط سفید گرفتن برن اونجا برای مطرح کردن یه عده به صورت پروژهای توییت بزنن. یا در مورد جستجوی خلبان آمریکایی و ... جک بگن 🤦♂️
This post was deleted by the post author.