Saba Esfahani

‌Saba Esfahani‌'s header picture
S

Saba Esfahani

@sabaesfahani
Joined February 2026
Profile picture of ‌حسل‌
@Valaken14 May 2026
Replying to
من خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمی‌کردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظه‌ای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه
Profile picture of ‌فاطمه ..‌
@F140414 May 2026
Replying to and
من هیچوقت فکر نمیکردم آقا شهید بشن، هیچوقت😢
@sabaesfahani14 May 2026
Replying to and
من همیشه نگران روزی بودم که ایشون نباشن

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌حسل‌
@Valaken14 May 2026
Replying to
من خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمی‌کردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظه‌ای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه
@sabaesfahani14 May 2026
Replying to
من دهه هشتاد خیلی بهش فکر می کردم، چون روزنامه هم زیاد می خوندم. اما در سالهای اخیر چون از اخبار و ... دور بودم اصلا به فکر اینکه ممکنه جنگ بشه نبودم. حتی تو بهمن ماه هم که شنیدم ناو اش رو آورده فکر می کردم برای ارعاب الکیه.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌شهریوردخت‌
@shahrivar_m114 May 2026
Replying to
اونایی که درسنامه دارن بهترن
@sabaesfahani14 May 2026
Replying to
ولی کلا کتاباشون سخت شدهزمان ما کتابا رو می شد بدون کتاب کمک درسی یاد گرفت.من خودم به ندرت سر کلاس گوش می دادم و خودم همه درسا رو با کتاب درسی می خوندم.

@sabaesfahani8 May 2026
رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.
Replying to
قشنگ بود؟ حوصله سر بر نبود؟
@sabaesfahani8 May 2026
Replying to
خیلی قشنگ بود، بخصوص اینکه متن خیلی قوی ای داشت.حوصله آدم سر نمی رفت و جذاب بود اما من نمی تونستم مثلا ۱۰۰ صفحه رو تو یه روز بخونم. چون متن نیاز به تامل داشت.

@sabaesfahani8 May 2026
رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.
@sabaesfahani8 May 2026
به عنوان یه پایان خوش باید نادعلی چارگوشلی در پایان صوقی رو پیدا می کرد و بابقلی بندار هم با تیر کشته می شد.
@sabaesfahani8 May 2026
دنیا پر از بابقلی بنداره

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌ابو هذیل علاف‌
@rezaeeyat30 April 2026
Replying to
شاهزاده هم خلبان اف۱۶ هستن هم چن تا زبون خارجی بلدن و احتمال زیاد رادیواکتیو اثر نمیکنه
@sabaesfahani30 April 2026
Replying to
بله، درستهنکنه ایشون همون خلبانی بودن که در کهگیلویه و بویراحمد سقوط همایونی فرمودن؟🤔

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌book booker‌
@bookerbook31324 April 2026
Replying to
قبلش رو نمیدونم ولی از الان شاید بابت اینه سس روش اثر نمیکنه کمثل مار که شکارش رو میخوره و مسموم نمیشه اینم همینه انگار نه انگار به راه خودش ادامه داد لبخندش هست هنوز
@sabaesfahani24 April 2026
Replying to
اولش اصلا متوجه نشد که سس ریخته شد بهش

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌فارس پلاس | Farsplus‌
@Farsplus24 April 2026
در روزهای جشن استقلال کشور جعلی اسرائیل یهودیان ارتدکس حریدی به خیابان‌ها آمده و پرچم‌های اسرائیل را از خیابان‌های محله‌شان در بیت شیمس واقع بین اورشلیم و تل‌آویو به پایین می‌کشند
@sabaesfahani24 April 2026
Replying to
البته زمین های غصبی رو به فلسطینی ها برنمی‌گردونن

@sabaesfahani18 April 2026
صبح دیدم چندتا از همکارا گرد وایسادن. حدس زدم دارن تحلیل سیاسی-جنگی می‌کنن و بخاطر جلوگیری از افساد سلول‌های مغزی راهم رو کج کردم.چند ساعت بعد هم چهارتا از همکارا اومدن اتاق‌امون و از وجود یه پرچم کوچولو توی اتاقمون خوششون نیومد.
@sabaesfahani18 April 2026
البته خوشبختانه تو دوران جنگ فهمیدم خیلی از همکارامون طرفدار وطن و ضد دشمنن، هرچند منتقد و حتی مخالف نظام باشن. اما طبق معمول آمریکادوستان سر و صداشون بیشتره.

This post was deleted by the post author.

@sabaesfahani18 April 2026
موافقم

This post was deleted by the post author.

@sabaesfahani18 April 2026
یه همکارامون هست که راحت و با احترام باهاشون صحبت می کنه و هر وقت می بینه دیگه دارن یاوه میگن خداحافظی می کنه و می ره.منم باید همین کار رو بکنم.

Saba Esfahani Replied

@sabaesfahani17 April 2026
برای آمریکا خروجی از منطقه مثل خروجش از افغانستان رو آرزومندم.همه تروریستاش با هواپیما مثل موش فرار کنن.اینم نمی شه مگر اینکه ملتهای عرب منطقه هوشیار بشن، که الآن نشانی از هوشیاری درشون دیده نمی شه.مردم عراق و افغانستان که مزه حضور آمریکایی‌ها رو درک کردن میدونن که باید باهاشون چطور رفتار کرد.
@sabaesfahani17 April 2026
در طی اشغال افغانستان تروریستای آمریکایی نوجوانان و کودکان افغان رو به عمد می کشتن و با جسدشون عکس یادگاری می انداختن، شبیه عکسایی که شکارچیا با شکار می گیرن.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌خبرگزاری فارس‌
@Fars_news17 April 2026
🎥 ترامپ کشته‌شدن مشکوک دانشمندان آمریکایی را تایید کرد🔹خبرنگار: در چند ماه گذشته دانشمندانی که به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده در حوزهٔ مواد هسته‌ای و هوافضا دسترسی داشتند یا ناپدید شده‌اند یا جسدشان پیدا شده است. چه اتفاقی درحال رخ‌دادن است؟🔸ترامپ: امیدوارم تصادفی باشد. من همین الان از جلسه‌ای با ه…Show more
4 MB
@sabaesfahani17 April 2026
Replying to
می تونه جواب رو از دوست عزیزش اسرائیل بپرسه

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌نسیمه زارعی‌
@aroosaksaz15 April 2026
با این حجم از دیوانگی ترامپ، کنجکاوم بدونم ملانیا سلامت روان براش باقی مونده یا نه👩‍🦯
@sabaesfahani15 April 2026
Replying to
ملانیا پولای ترامپ و برج ترامپ و موقعیت سیاسی ترامپ رو می خواد، با عقلش کاری نداره.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌Reza Kiani‌
@Reza_kiani14 April 2026
سنگ‌نوشته مزار دکتر امیرحسین فردوس استاد دانشگاه ایندیانای آمریکا بعد از ۵۰ سال زندگی در آمریکا
@sabaesfahani14 April 2026
Replying to
خدا رحمتشون کنهولی ۵۰ سال به آمریکا مالیات دادن و بخشی از مالیاتشون صرف تامین مالی ارتش و کمک به صهیونیسم شده.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌علیرضا جوانمرد‌
@javana9714 April 2026
برای انتخابات شورای تهران ۵۰۰۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.حالا چند نفر قراره انتخاب بشن ؟۲۱ نفر!
@sabaesfahani14 April 2026
Replying to
تو تهران و اصفهان و ... آدمایی که منتسب به یکی از دو جریان اصلی هستن رای میارن. بقیه هم یه پولی تو جیب بنر سازها و ... می کنن و ممکن هم هست تعدادیشون معروف بشن تو منطقه خودشون.تو شهرای کوچیک ممکنه آدمای مستقل هم انتخاب بشن.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌محمد‌
@mim9dal14 April 2026
Replying to
دیروزم که جنگنده از مرز رد کرد=)))))))
@sabaesfahani14 April 2026
Replying to
پس چرا مثل ماست وایسادیم؟؟اگه به پزشکیان باشه که میگه بفرمایید این موشکای ما هم مال شما، هر استانی رو هم خواستین بگیرین. حداقل بقیه یه کاری بکنن.

Saba Esfahani Replied

Profile picture of ‌علیرضا جوانمرد‌
@javana9714 April 2026
خاک بر سرم کنند واقعا خیلی‌ احمقم خیلی‌ خرم خیلی‌ ساده ام.این همه وقت نگران کسایی بودم که ازشون خبر نداشتم و به هر بدبختی بود یه راه ارتباطی پیدا میکردم و پیام میدادم و بعد الآن فهمیدم کل این مدت همه‌شون وصل بودن و فقط من و چند نفر از شماها نت نداشتیم و نداریم.
@sabaesfahani14 April 2026
Replying to
حداقل نمیان تصویر توییتای مهم مردم و مقامات سایر کشورها، یا مقامات خودمون رو برا ما اینجا یا تو کانالای بله و سروش و ... بذارن.خط سفید گرفتن برن اونجا برای مطرح کردن یه عده به صورت پروژه‌ای توییت بزنن. یا در مورد جستجوی خلبان آمریکایی و ... جک بگن 🤦‍♂️

This post was deleted by the post author.

@sabaesfahani14 April 2026
واقعا باعث تاسفه