توهینم کو ؟؟؟ اینکه میگم رسانه ت بی بی سه و اینکارو کردی از اونجا پیام میذاری توهینه ؟؟
@Mila_n23 May 2026Replying to and 25 othersتوهینم کو ؟؟؟ اینکه میگم رسانه ت بی بی سه و اینکارو کردی از اونجا پیام میذاری توهینه ؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 25 others
@raziiin723 May 2026Replying to and 25 othersازصبح داری روی مواضع اشتباهت پافشاری میکنی .واقعا چرا نمیخوای بدون تعصب رفتار کنی و واقعیت رو اونطور که هست ببینی؟؟2 MB461 KB3 MB
@user17749130482423 May 2026Replying to and 25 othersتعصبی نیست شما ایران رو تبدیل به تایلند و لیبی همزمان میکنیدو شاید دیگه مذهبی ها با دیدن این نمک به حرومی شما پسران و مردان خودشون رو نفرستن که سرشون بریده بشه که توی کشور بیحجاب و همجنس باز و دزد و شرابخوار و روزه خوار مفت مفت بچرخن و به ناموس مسلمان توهین کنناز اون روز بترسید که بکشن کنار
@Sore140023 May 2026Replying to and 25 othersاینا همینن پروژه بگیران و اوباش مجازی ک مامور ب انجام وظیفه هستن و در کنارش فحاشی
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersمگه جلیلی نماینده رهبر شهید نبود؟! مگه شما بهش توهین نمیکنید؟! طبق منطق شما توهین به نماینده رهبر توهین به رهبر نیست؟!!#قالیباف
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersمگر لاریجانی و شمخانی نماینده رهبر نبودنمگر احمدیان نبود؟چطور فقط یک نماینده رهبری قدیس هست و بقیه نمایندگان رهبری میتونن فاسد باشن؟خودتون با اینهمه تناقض چطور کنار می آیین؟؟
@mameri6023 May 2026Replying to and 25 othersچرا تا کسی از قالیباف انتقاد میکنه میشه طرفدار جلیلی! و پایدارچی!! و...یعنی امکان نداره طرفدار اصلاحات(غربگراها) و ...مخالف قالیباف باشن؟!!چرا از اون سمت خیالشون راحته؟!!!🤔🤔
@shahid12023 May 2026Replying to and 25 othersاولااونااینجانیستن واگرباشن کمندوما اصلاحات دیگه مثل سابق دشمنی باقالیباف ندارن چون میدونن برای موفقیت دولتشان به آقای قالیباف نیازدارن وباید اون راطرف خودشون نگه دارنسوم جلیلی چیادر انتخابات خودشان راتنهاذیحقان شرکت در انتخابات میدونستین وحتی میگفتن کسی حق نداره ثبت نام کنه پس شدن دشمن قالیباف