نخیر چنین حرفی نزدنچرا همه چیز را قاطی میکنی؟؟اینکه رهبری فرمودن سیاستهای خارجی نظام توسط وزارت خارجه و دولت تعیین نمیشه چون وظیفه اصلی رهبری نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام هست که در مسیر درست انجام بگیرهیعنی نهادهای بالا دستی با تایید رهبری باید در این عرصه کار کنند