بله اون زمان شماها چشمتون ب پست ترامپ بود و گفتند اون زمان مذاکراتی نبود و ما ب صداقت مسئولین ایران اعتیاد داریم شماهم ب صداقت ترامپتون..... بعدش تصمیم گرفتن و علنی رفتن برا مذاکره ...
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersبله اون زمان شماها چشمتون ب پست ترامپ بود و گفتند اون زمان مذاکراتی نبود و ما ب صداقت مسئولین ایران اعتیاد داریم شماهم ب صداقت ترامپتون..... بعدش تصمیم گرفتن و علنی رفتن برا مذاکره ...
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersجرائت علنی کردن نداشتن .خدایی از ماله کشی این همه دروغ خسته نشدید .عجبا!!!!!!
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersشما چی؟!!! جز توهم چیز دیگه نداری؟سند و مدرک هم که نداری غیر از حرفهای ترامپ قماربازچکارتون کنیم که به حرف رهبر گوش نمیکنین که واضح گفتن به رسانه دشمن گوش نکنینبشین ببین ترامپ دروغگو براتون چی میگه سریع هم بپذیر از اون راستگوتر براتون نیست 🤮
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersتا کدوم ثابت بشه راست گفته بعدا فرانچسکو نامی نیاد بیرون یا مکانیزم ماشه ای بلاخره هم چوبو خوردیم هم پیازو .
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersآره واقعاً بازم همون آش و همون کاسه هست بازم ما تندرو هستیم اینا عاقل منتهی دوروز دیگه گندش درمیاد همه این اکانت ها دیلیت میکنن میرنفقط وقت مارو حروم میکنن اینا به قدرت وصل هستن نون خور هستناما صدای ما شنیده نمیشه ما هرچی بگیم مارو خفه میکنن همونجوری که تو برجام و... کردن
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersتندرو ک نیستید ... درستش #سوپرانقلابیه ببین هیجان و حرفای بیخودو ...واییییی دو روز دیگه اینا میرن و ما میمونیم و .... باش:)))
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersاین لفظ رو هم اسهالاتی ها و اپوزوسیون انداختن دهن شما شماها نون خور هستید این ما هستیم که باید حرص تایلند شدن ایران و لیبی شدن و سوریه شدنش رو بخوریم به صورت شبکه ای صدای مارو در جهت هرگونه نقد و اعتراض به این وضعیت مزخرف خفه میکنید و دقیقاً مثل دوره برجام با برچسب سوپر و تندرو
@Hichkas5524 May 2026Replying to and 26 othersادبیاتتون که .. مثلا با این ادبیات سوپرانقلابی نیستید ؟ این همه اهانت اما سوپرانقلابی تعریف درستش رو از رهبر بشنوید3 MB
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersحالا باید دید کی هی تند و آتشی و داغ همههه رو خائن میدونه و فقط خودشو انقلابی میدونه ... همه ی مسئولین این دولت رو خائن میدونن ب شونزده میلیون رای دهنده ک مدام لعن میفرستن طرفداران قالیباف رو ک مسخره میکنن ... حالا کی سوپر انقلابیه ؟؟؟
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersنکنه جزو اون ۱۶ میلیون نادان هستی؟مرغ ۴۵۰ تومنی و روغن ۸۰۰ تومنی و وضعیت داغون حجاب و ...خوبه نه؟حال میکنید ؟ هر روز هم جناب پرزیدنت برگردن بگن مذاکره نکنیم چیکار کنیم؟ اصلا چیکار کنیم؟ رکورد پالس ضعف و بدبختی رو در جهان شکونده۱۶ میلیون رای تک تکشون در این وضعیت نقش دارن باید جواب پس بدن
@shahidhosein313o24 May 2026Replying to and 26 othersتکفیری جان حق نداری به کسایی که به بت شمارای ندادن بگی ناداناون ۱۶میلیون نفربرخلاف شما بت پرست ها به مشارکت حداکثری کمک کردنمشکل اون ۱۶میلیون نفرچیه که اکثریت جامعه شمارونمیخوان؟