محمد یاسبلاغی

‌محمد یاسبلاغی‌'s header picture
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌

محمد یاسبلاغی

@user172184715820
Joined July 2024

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌دکتر نادرقلی ابراهیمی‌
جناب آقای دکتر همتی، ریاست محترم کل بانک مرکزیپس از دو هفته اختلال در شبکه بانکی، هک بانک سپه و جنگ سایبری دوازده‌روزه، پرسش اینجاست: آیا باز هم با شوخی از کنار بحران می‌گذریم؟آیا این مشکل ریشه در «هک شدن تفکر» برخی مدیران ندارد؟ آیا «هک شدن تفکر بعضی مدیران» و خطای محاسباتی مسئولانی که می‌فرمای…Show more
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
سلام وقت بخیر، مگر آقایان دولتی‌ها تو ویراستی هم هستند؟ آخه کسر شانشونه بیان تو سکوی داخلی، سکوی خارجی کلاس داره!!!

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
عبور از دوقطبی‌سازی‌ها؛ ضرورتِ تحملِ صداهای متفاوتاین روزها شاهد فضای غبارآلودی هستیم که در آن، برخی مداحان و چهره‌های مذهبی (از آقایان کریمی، طاهری و رسولی گرفته تا میثم مطیعی و نریمانی) آماج حملات تند قرار می‌گیرند؛ گروهی آن‌ها را به «وفاداریِ و وفاقی بودن و توجیه عملکرد مسئولین» متهم می‌کنند و …Show more
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
کاش مسئولین به اتفاقات گذشته توجه می کردند و از آن درس میگرفتند، آنگاه بود که می فهمیدند در این دنیای بی قانون بهترین مذاکره کننده موشک است ولاغیر. 🚀
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
تنها راه اتحاد توجه به رهنمودهای امام امت است و عمل به نظراتشان، و اگر کسی جایی دید خلاف نظر معظم له حرفی زده یا کاری کرده سریعا عمل و‌گفتار خود را اصلاح و از مردم عذر خواهی کند.

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
احسنت به این مجری آزاده و ننگ بر همتی که چنین حرفی زده است.
2 MB
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
درود به شرفت، وقتی اون ولی شهید فرمود:مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست!، یعنی این!وقتی منکری را به کرات مرتکب شوی ، معلومه قبحش برات میریزه!!!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
#علی_الاصول | ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت.
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
خدایا! داریم کجا میریم، حالا مسئول ما میگه چه اشکالی داره؟!!!!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
Replying to
اون بخش یعنی حاکمیت. رهبری مثلا تهدید میکند، سیدمجید توییت بزند. دولت مذاکره کند.اینطوری بشه نتیجه میگیریم ولی اتفاقا مشکل از طرف افراطی هاست که بازی رو نمیفهمند و اگر چنین چیزی باشد میگن چرا سیدمجید تهدید میکند عراقچی مذاکره میکند. ولی در آمریکا این مساله حل شده و یکی تهدید میکند یکی مذاکره.
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
مشکل اینه در ایران اونایی که باید این کارو بکنن دقیقا از سرگشاد ساز می دمند.هیات را برا مذاکره اعزام کردیم بجای اینکه رئیس جمهور اینجا رجز بخونه، اصول را میبره زیر سوال، از بیچارگی و بدبختی حرف میزنه، خب همین امروز باید این حرفا رو بزنه؟؟؟؟؟نمیشه یک روز هیچی نگه؟؟؟؟؟

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi12 June 2026
ترامپ: امروز جنگ با ایران را پایان دادیم.و آن‌ها موافقت کرده‌اند که هرگز سلاح هسته‌ای نداشته باشند.چیزی که ما روی آن اصرار داشتیم.این کل هدف بود. این ۹۵٪ ماجرا بود. در گفتگوی تلفنی با برت جونز، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات فرمانداری ایالت جورجیا در آمریکا+ حاجی این واقعا دیوانس. خب اسکل سلاح هس…Show more
469 KB
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582012 June 2026
Replying to
لطفا متن توافق را دقیق بخوانید، نه احساسی

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
@tohidfa12 June 2026
بله این هم از نکات دیگری هست که میگویند... مشکل اصلی متن برجام نبود بدعهدی طرف مقابل بودی . متن رهبری را بخوانید کامل نوشته https://virasty.com/tohidfa/1780688024636759729
استدلال این است رهبری تیم مذاکره کننده را امین خطاب کردند و البته خسارت برجام هم به خباثت دشمن نسبت دادند ...منتها باز ادامه بدهم شما تحمل شنیدن فضایل مذاکرات رو نداریدhttps://virasty.com/tohidfa/1779871788769251588
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582012 June 2026
برجام خیلی خوب است.در برجام امضای کری تضمین است.در برجام اصلا اسنپ بک وجود نداشت.رئیس بانک مرکزی در باره نتایج برجام اصلا نگفت تقریبا هیچ.روز اول برجام اصلا آمریکا تحریمی اضافه نکرد چون برجام خوب بود و او نمی توانست تحریم اضافه کند. بعد از برجام شرکت توتال آمد و استخراج گاز انجام داد و ....

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌مهگل محمدی‌
نکاتی از سرمقاله دکتر موسی غنی‌نژاد درباره پیامدهای فاجعه‌بار محدودیت اینترنت زیان‌های مالی نجومی:قطعی اینترنت در ۶۰ روز اخیر، حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به اقتصاد ایران خسارت زده است. این رقم شامل ۱.۸ میلیارد دلار خسارت مستقیم و بیش از ۴ میلیارد دلار خسارت غیرمستقیم در بازه زمانی مذکور می‌باشد.
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
پس نکاتی هم از سرمقاله نوشته نشده بشنوسکوهای صهیونیستی باعثترور صدها دانشمند ما شدن.بستری برای جاسوس پروری شده.باعث ایجاد انحرافات جدی در افکار جوانان شده.باعث شده کانون خانواده به خطر بیافتد.باعث شده مردم داشته های کشور خود را نبینند،باعث شده با رویا فروشی سرمایه های ملی ازکشور خارج شودو...

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌دکتر نادرقلی ابراهیمی‌
پیش شرط بازگشت به میز مذاکره پذیرفتن شروط ۱۰ گانه ایران توسط آمریکا بود که دشمن در ادامه مذاکرات شروط را نپدیرفت.طبعا مذاکره مجددی در دستور کار نخواهد بود.#مذاکره
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
Replying to
سلام جناب آقای دکتر،ظاهرا که وزیر محترم امورخارجه نظر دیگری دارند!!!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582015 April 2026
نمیدونم چرا ما پیروز این نبرد شدیم، ولی طرف شکست خورده میخواد نظرشو تحمیل کنه؟؟؟؟😳
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582015 April 2026
ظاهرا مذاکرات شده گربه سیاه ما، عادت کردیم فقط،امتیاز بدیم!🤔اگر هر کشور دیگه ای بود که نظامیانشون اینجور تو دهن دشمن زده بودن، مردمش اینجوری پای کار و‌پشتیبان بودن، هر آنچه که فکرشو بکنی و حتی به فکرت نرسه، در مذاکرات به دشمن تحمیل می کردن، دلیل؟ جنگ جهانی اول و دوم!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌Alireza‌
@user17389524343414 April 2026
Replying to
مملکت رهبر و بزرگتر داره لازم نیست شما درباره خیانت بودن با نبودن نظر بدی
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582014 April 2026
در زمان برجام گفتند با رهبر هماهنگ شده بدون نظر ایشان کاری انجام نشده؛بعدا رهبر شهید فرمود: اومدن گفتن ده سال باید بگذره تا پرونده به حالت عادی برگرده من گفتم ۱۰ سال یه عمریه، ولی خوب آقایان رفتند امضا کردند.پس نگرانی منطقی است وقتی کار منطقی پیش نمیره.

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user1721847158201 April 2026
آقای پزشکیان اتفاقا من هم شمارا نمیفهمم، پس یک مصداق عینی از تضمین مورد نظر رئیس جمهور محترم که منجر به این شود که دیگر هیچ وقت این تجاوزکاران وحشی کثیف به ایران عزیز تعرض نکنند، را بفرمایید تا این نود میلیون منتقد سخنان رئیس محترم جمهور قانع شوند. و شمارا هم بفهمند. فکر کنم کار سختی نباشه،
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user1721847158201 April 2026
واما درخصوص اینکه مگر ما دنبال نابودی آمریکا و اسرائیل هستیم؟وقتی اون جنایتکاران دنبال نابودی ما هستند، چرا ما نباشیم؟؟؟

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi4 January 2026
من ایشان و خانواده اش را کاملا میشناسم و نمیدانم چه شده چنین انسان شریفی سمت بیشرف ها و کاسبان آشوب ایستاده است. علی آقا من در دوسال اخیر خیلی بیشتر از شماها اذیت شدم ولی قرار نیست اگر نهادی، شخصی، جماعتی ما رو به حق یا ناحق اذیت کرد سمت دشمنان ایران بایستیم. علی آقا تو حیفی...
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user1721847158205 January 2026
حیف! شیخ! حیف اون بسیجی مظلوم بود که با تحریک ایشان و امثال ایشان تیکه تبکه شد!، حیف اون پلیس امنیت باشرف بود که با آتش بیاری ایشان و امثال ایشان به آتش کشیده شد!هرکسی شاید زمانی خوب باشد، اما خوب ماندن مهم است. وقتی در کنار کودکشان و خونخواران ایستادی دیگه سوابقت می سوزه،

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user1721847158202 January 2026
آقای سیدجواد هاشمی!!!! بله این مردم میترسن، از تو، از دوستان تو، از رفقای تو از افرادی مثل تو و امثال تو که جوانانشان را، کشورشان را، خاکشان را دودستی تقدیم دشمنانشان کنی! بلای سوریه را سر کشورت که نه چون برای تو و امثال تو این کلمه مفهومی ندارد! بلکه کشورشان بیاوری و برای همیشه نابودشان کنی!
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user1721847158202 January 2026
بله آقای هاشمی، مردم از شما می ترسند، چون کم ضربه به این مملکت نزدید! اتفاقا کسانی که از جیب این مردم بیشتر خوردند، ضربه بیشتری ، و لگد محکم‌تری هم زده اند!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌مسعود نجفی‌
@SamSam828722 December 2025
🔻اگر منظور از تجربه کار اقتصادی کارهایی شبیهکار اقتصادی عباس آخوندی و پسرش، نعمت‌زاده و دخترش، خاتمی و خواهرزاده‌هایش،بیژن زنگنه و اعوان و انصارش، انصاری و آینده‌اش، …و همه اصلاح‌طلبان و ایل و تبارشان می‌باشد،بله ۱۰۰٪ با روزنامه خراسان و اصلاحات‌نیوز موافقمجبرائیلی یک فرد بی‌تجربه و بی‌سواد است
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582022 December 2025
Replying to
بشدت موافقم

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌مسعود نجفی‌
@SamSam828719 December 2025
🔻با توجه به شرایط افسارگسیختگی اقتصادی فعلی،شدیداً به حضور یک صادق خلخالی اقتصادی در حوزه اقتصاد، بانکداری و معیشت مردم نیازمندیم ⚖️💰🔗🔍
Profile picture of ‌مسعود نجفی‌
مسعود نجفی

@SamSam8287  •  15 December 2025

🔻با توجه به رکوردزنی‌های جدید نرخ ارز در کشور پیشنهاد می‌گردد، 💸🔻جهت بهره‌وری بهتر از زمان و جلوگیری از اتلاف بیت‌المال،قانون مصوب حذف ۴ صفر از پول ملی تا به مرحله اجرا نرسیده،مجدداً به مجلس عودت داده شده و تبدیل به قانون حذف ۸ صفر از پول ملی شود🔻با سپاس از متخصصان اقتصادی دولت و مجلس 🙏
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582022 December 2025
Replying to
بشدت موافقم

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi23 September 2025
هرکس پشت آقا پنهان شد و گفت آقا فرمودند مذاکره غلط است، بگو نظرت درمورد وفاق و انسجام چیه و در یکسال اخیر با وفاق بودی یا بروفاق، نظرت درمورد ساخت بمب هسته ای چیه تا مشخص شود الکی از آقا دم میزند وگرنه به همه ی سخنانش عمل میکرد نه جاییکه به نفع تفکراتش است.
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582023 September 2025
Replying to
و بالعکس

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi22 September 2025
از نظر ما اسرائیل طویله هم نیست چه رسد کشور ولی ظاهرا زیرپوستی دارن در قالب بازی روی ذهن بچه هامون کار میکنند. امید است مسئولش ببیند و پیگیری کند. یاعلی...
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582022 September 2025
Replying to
چشم ناظرین بر انتشارات روشن!وزارت ارشاد و ..... این همه دم و دستگاه، فقط هزینه برای کشور دارند، خروجی، صفرررالبته بقیه حوزه ها هم دست کمی ندارند . نمایش خانگی، کتاب، و.... البته فیش های حقوقی خیلی قرص و محکم نظارت میشه که کم و کسری نداشته باشه!

محمد یاسبلاغی Replied

Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi18 September 2025
به نظرتون مردم با این تناقضات چه کنند؟! نایب رئیس کمسیون امنیت گفته اوکیه و نگران نباشین. اونوقت کمسیون فرهنگی اومده میگه از برجام بدتر است.حقیقتا این دوره مجلس نه تنها اینبارش فرق نکرد بلکه چی بگم بیخیال.
Profile picture of ‌محمد یاسبلاغی‌
@user17218471582018 September 2025
Replying to
بنده عرض میکنم چه کنیم:فردی ادعا میکنه من مان قرارداد را خوندم این خطرات درش وجود داره اما فرد دیگری بصورت کلی میگه مشکلی نیست، خب آقای نبویان بیان تو تلویزیون مستند پاسخ اشکالات مطرح شده رو بدن تا همه در جریان قرار بگیرند. من که توضیحات هردو عزیز را خوندم اشکالات مطرح شده توسط آقای ثابتی وارد است.