🔺زاکانی: به دولت نامه زدیم که معیشت تهران به شهرداری بسپارد.🔸به دولت اعلام کردیم ؛ که تعهد میدهیم؛؛؛ کالاهای اساسی را ۴۰ درصد ارزان کنیم. راه ارزان سازی حذف واسطهها و خرید قراردادی است. پس میشود برای مردم کار کرد ،و جلوی گرانی و حرج و مرج و بی قانونی و رانت خواری و واسطه گری و... خیلی…Show more
9 MB



