ایستادم ؛ اما دلم با دنیا نیست !
31 MB

زهره وزیری Replied
Replying toدوستان تو نظرات ارزوی شهادت دارن.ولی ارزو نکنید.اگه قرار باشه همه ادمای خوب شهید بشن پس کی بمونه جامعه رو حمایت کنه و اروم کنه.اونموقع جامعه پر از ادمای فرصت طلب و سودجو میشه.پس عزیزان به حضور شما در کمک کردن به اطرافیان و همسایه و جامعه خیلی نیازه حتی به لبخندتون به انرژی مثبتتون به ایمانتون
زهره وزیری Replied
زهره وزیری Replied
زهره وزیری Replied
@pooyanabhari16 June 2026در رابطه با جام جهانی و تیم ملی ؛ایرانی نیستی اگه منتشر نکنی !7 MB
@user17794905754216 June 2026اقا پویان بوتاکس زیاد نزن عضلات صورتت از هماهنگی در میاد.من که یک خانم هستم نمیزنم.پولشم دارم.ضرر داره مگر اینکه سنت خیلی بره بالا بزنی.چون اقایون خیلی در حال فعالیت هستن بوتاکس زیاد روی صورتشون جواب نمیده البته اگه زیادبزنن از فرم میفته صورتشون.
زهره وزیری Replied
@user17794905754216 June 2026Replying toراه حل فقط وطن پرستیست.نه شرقی نه غربی نه شمالی نه جنوبی فقط ایران و ایرانی.برگردین به اجداد خودتون.زباله ها کم کم کنار میرن.کارما وجود داره چه ما بخواهیم چه نخواهیم.کارما گردن هر شخص و جامعه ای رو میگیره.میخاد مسئول باشه میخاد یه ملت باشه.پس فقط وطن پرست بودن رو تکرار کن.تعصب عقاید راست و چپ اصلا.
@pooyanabhari15 June 2026۹۹٪ مردم و تحلیلگرها میگفتن این پیشبینیت درست درنمیاد ؛ ولی خب ، نشون دادم سیاست علم میخواد نه ادعا !
@smrhoseini515 June 2026Replying toو اینک با فرا رسیدن عزای امام حسین ع بساط یزیدیان به اذن ا... جمع خواهد شد فرض است فاصله گرفتن از یزیدیان زمان و قاتلان امام شهید
@user17794905754216 June 2026Replying to andاذن کجا بود.هماهنگ هستن باهم.کادو تولد روز تولد و همزمان با شروع محرم و تجمعات عزای حسینی
زهره وزیری Replied
@pooyanabhari15 June 2026۹۹٪ مردم و تحلیلگرها میگفتن این پیشبینیت درست درنمیاد ؛ ولی خب ، نشون دادم سیاست علم میخواد نه ادعا !
@user17794905754216 June 2026Replying toتویکماه اینده معلوم میشه ایا این یک توافق واقعی بوده یا کادو تولد ترامپ.زمان همه چیز رو مشخص میکنه.جنگ داخلی بالاست.
Replied
@user17794905754215 June 2026Replying toهمینجا اعلام حضور کنید شماره کارت هاتون بدید چون ترامپ گفته میخوام پولای بلوکه شده رو مستقیم بریزم به حساب خود ایرانی ها دیگه کار دولتشون راحت کنم.این تنها راه فتح ایران توسط ترامپ و راضی کردن خیلی از مردم برای امضای توافق هست.پس چرا اینکار نمیکنه؟چون هدف آزار روحی و همون ایجادشرایط نامساعد جنگی هست
@user17794905754215 June 2026اگر سال پنجاه و هفت انقلاب پیروز شد فقط برای یک کلمه بود وطن پرستی.اگه نفت ملی شد فقط برای وطن پرستی.اگه اجنبی ها در طول تاریخ بیرونشون کردیم فقط برای وطن پرستی بود.پس خواهشا خودتون رو درگیر هیچ شخص و جناحی نکنید فقط تکرار کنید وطن پرستم اگه میخوای پیروز بشی و ازت بترسن.این واژه ترس میندازه
@user17794905754215 June 2026Replying toهروقت همه باهم دوست شدین اونموقع ملت مبعوث شده اید.اونموقع همه ازتون میترسن.وقتی حرفتون برو نداره یعنی نفاق بینتون هست.نفاق انداختن بین مردم به اسم حجاب و تندرو و کندرو و انقلابی و اصلاح طلب و اصول گرا...تنها کلمه ای که معنی داره وطن پرست هست.بجز این کلمه شنیدی فرار کن.
@user17794905754214 June 2026Replying toگواهینامه موتور و یکسری چیزهای جزئی را ازاد کردند گشت ارشاد جمع کردند تو جامعه همان هایی که گشت ارشاد رو پایه گذاشتن و منع گواهینامه و آزادی را افتخار میدانستند! تا وقتی ازاد کردند و جمع کردندافتخار کنند به خودشون.یادشون رفته نسل الان با آب نبات گول نمیخوره.رگ غیرت ایرانی با این چیزا نمیخابه.
Replied@pooyanabhari13 June 2026تمام متونِ اعلام شده از بندهای توافق کذب است ؛توافق اینها نیست ! نگران نباشید
@user17794905754215 June 2026Replying toبیاین اینجوری فکر کنیم که توافق با امریکا بیشتر از یکسال شاید چند سال پیش بر سر حذف بزرگان امضا شده.بعد یسریا معادلات بهم زدن یکیش بستن تنگه هرمز بوده یکیش هم ندادن لبنان و استمرار حمایت ازش و سرهمینا دوباره مذاکره شده
@user17794905754213 June 2026Replying toاقا پویان اگر کامنت ها رو بخونی متوجه میشی که همه از وضعیت اگاه و شعور دارن.دیگه حتی هیچکس به تحلیل نگاه نمیکنه انقدر که همه چیز مشخصه.همه میدونن چی میخاد بشه.حتی همه میدونن چیا تو توافق قراره امضا بشه.برادر خسته نکن خودتو
@user17794905754213 June 2026Replying toنگران چی نباشیم دقیقا؟!؟امریکا اگر قرار بود بنفع ما عقب بکشه عقب کشیده بود قبلا و رهبر رو شهید نمیکرد.پس اقا پویان بدون اول و اخر مردم نگرانند.و هیچی بنفع مردم ایران در مذاکره رخ نمیده و حتی اگر کلام دیگه ای بگن در واقعیت چیز دیگه ای هست.مااگر برگ برنده داشتیم امریکا بنفع ما میرفت کنار.نداریم
Replied@pooyanabhari13 June 2026
@user17794905754213 June 2026Replying toاقا پویان من به شما پیشنهاد میکنم شهید رسانه بشید.چون تو پست هایی که میزارین خیلی دوست دارین شهید بشین نزدیکترین راه رو بهتون دادم.پس پست هایی رو بزار که بهت میگن نزار.حرف هایی رو بزن که شاید یکم دو دل بشی تو گزاشتنش.اگه دنبال شهید شدنی غیر ازین یک خبرنگار زرد میشی
زهره وزیری Replied
@pooyanabhari11 June 2026هدف تسلط بر تنگه اس ؛دارن همه زورشونو میزنن تنگه رو بگیرن !نیروهاس مسلح هوشیارتر از همیشه باشن
@user17794905754212 June 2026Replying toبنظرتون امریکا نمیدونست اگر حمله کنه ایران تنگه رو میبنده؟!میدونست.پس با این اگاهی برین جلو نیازی به تحلیل نیست
زهره وزیری Replied
زهره وزیری Replied
@pooyanabhari11 June 2026
@user17794905754212 June 2026Replying toبه نفر اول از سمت راست سلام منوبرسون بگو یه دو خط دیگه هم ادامه میداد متن رو روی تیشرتش.😊
زهره وزیری Replied
@pooyanabhari12 June 2026همزمان هم داریم میجنگیم ،هم داریم توافق میکنیم ،هم دیپلماتامون باهم خوبن ،هم نظامیانون باهم بدن ،دُچارِ پارادوکسی به وسعتِ کل جهان هستیم