بنظرم تستسترون خالص رواون پسری داره که تو تاریک ترین قسمت هیئت اون کنج اشک میریزه و سینه میزنه و تو حال خودشه..
بَسام | Basam 🇱🇧 Replied
بنظرم تستسترون خالص رواون پسری داره که تو تاریک ترین قسمت هیئت اون کنج اشک میریزه و سینه میزنه و تو حال خودشه..
Replying toتستوسترون تو هیئت مشخص نمیشه. اخلاص مشخص میشه، که اونم هرجای هیئت باشه میشه داشت.
بَسام | Basam 🇱🇧 Replied
Replying toمنظورم رسانه های طرفدار مذاکراته. وگرنه خیلیا گفتن جنگ و موشک و..
بَسام | Basam 🇱🇧 Replied
بَسام | Basam 🇱🇧 Replied
Replying toیه سواللل اگه میپرسید جدا بهش میگفتید؟بعد اومده بهتون گفته زدم تو ربات؟🤦🏻♀️😂
Replying toنه خودم فهمیدم😂خب بعضیاشو میگفتم.استاک کار زشتیه!
Replying toزیر نظر میگیرن ته طرفو دربیارن.. فضولیخب اینجا خیلی فرق داره با تلگرام.. مقدار اطلاعاتی که به اشتراک میزارم و... تازه همش نصفست
@bano_13518hReplying toاکانت بابام بود با اکانت بابام فالوتون کردم تا بیام اینستا و با اکانت خودم فالو کنم هنوز با اکانت خودم نرفتم
This post was deleted by the post author.
بَسام | Basam 🇱🇧 Replied