چه انتظارى دارى، خب نميفهمن ديگه #شيخبه قول معروف، خوابالو رو ميشه بيدار كرد، ولى كسى كه خودشو زده به خواب خير.گفتم كه به #خر بگى ميفهمه، ولى اينا#ياسين هم بخونى در گوششون فايده نداره.فقط دست به #برچسب زدن و #تخريب كردن و #بلاك كردنشون خوبه.#انسجام_ملّى#اتحاد_مقدّس#رهبری …Show more
تشکر ویژهی رهبری از مردم؛ چقدر ما از مسیر ایشان دور شدهایم؟رهبری با اطلاع کامل از ترکیب افرادی که در صحنه حضور داشتند، از تکتک مردم تشکر میکند و برای چندمین بار بر انسجام ملی تأکید دارد؛ اما ما هنوز درگیر این حاشیهها هستیم که: بیحجاب بیاید یا نیاید؟ اگر آمد، عکس بگیریم یا نگیریم؟ منتشر…Show more8 MB

