مصطفی ناظمی 🇵🇸

‌مصطفی ناظمی 🇵🇸‌'s header picture
م

مصطفی ناظمی 🇵🇸

@Meshkat_n72
کارشناسی ارشد مهندسی شیمیپژوهشگر حوزه انرژی و بازارهای مالی
Joined February 2023
Profile picture of ‌حمیدرضا تفقدی‌
@Tafaghodi_hr16 November 2024
#استحاله#تناقض#بانک‌ها_غلط_میکنند_بنگاه‌داری_کنندرهبری فرموده بودند که بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند، حالا دولت همایش گذاشته و وزیر اقتصاد سعی میکنه تا بین #بنگاه_سازی و #بنگاه_داری فرق بذاره و با همین مفهوم سازی برن سمت روال سابق بانک‌ها!جریان پشت کردن به خط رهبری در این دولت کاملا محسوس است...
#خواص_بی_بصیرتبرخی میگن شما خیالتون راحت باشه و در مورد هیچ چیزی #مطالبه جدی نداشته باشید، چون مملکت #رهبر داره و ایشون خودشون میدونن باید چیکار کنن...حالا بشنوید از خون دل رهبری، از خواص بی بصیرت...رهبری خودشان به دنبال توسعه #درک_سیاسی ملت هستن تا دوباره #فریب داخلی و خارجی را نخورند...
6 MB
@Meshkat_n7216 November 2024
Replying to
خوب آخه فرق هم دارد. ادامه صحبت ایشون را هم گوش کنید شاید قضاوتتان را اصلاح کنید. ایشون گفتند بانک، را بنگاه سازی کند (تامین مالی تولید) بعد آن، را واگذار کند.
Profile picture of ‌حمیدرضا تفقدی‌
@Tafaghodi_hr16 November 2024
Replying to
بله من سخنان ایشان را مطالعه کردم.وقتی ایشان میگن (بعد آن را واگذار کند به مردم) یعنی بانک در ابتدا مالکیت تمام یا بخشی از بنگاه را در اختیار دارد.در این حالت، اولا امکان واگذاری کم میشه و ثانیا در واگذاری فساد به وجود میاد.ثالثا، در تامین مالی لزومی نداره شما مالک بنگاه بشی، میتونی وام بدی.
@Meshkat_n7216 November 2024
Replying to
شما نیت خوانی هم می کنید؟ اینا همه قصاوت های شماست، اینجور بهتر است بانک اصلا وام هم ندهد چون معلوم نیست ممکنه به بهانه تولید ببرند طلا بخرند

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌زهرا سرکارراه‌
@Zsarkarrah8 November 2024
پسر حاج‌آقای پناهیان به مخالفین بنزین ۵۰‌ هزار تومانی می‌گوید کمونیست!
@Meshkat_n7216 November 2024
Replying to
خانم محترم که کارتون نیش و کنایه به دیگران است و نظرات جذاب اقتصادی از خود بروز می دهید، می‌شود بفرمایید تحصیلات اقتصادیتان چیست؟ دکترای اندیشه اسلامی و لیسانس زبان که نیست؟

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌زهرا سرکارراه‌
@Zsarkarrah12 November 2024
پسر حاج‌آقای پناهیان از آنچنان رونقی در زندگی بهره‌مند است که دلیل ناترازی و کمبود برق (نساختن نیروگاه و کاهش تولید برق) را ارزانی قیمت برق می‌داند!اهالی #مکتب_گران‌کن می‌گویند آنقدر گران‌سازی کنید تا عده‌ای اساساً نتوانند انرژی استفاده کنند! مسئله کمبود خودبخود حله
@Meshkat_n7216 November 2024
Replying to
این خاموشی ها و ناترازی های جدی انرژی در آینده نتیجه این نگاه ساده انگارانه است. خانم محترم انرژی هم یک کالاست، ارزش دارد، باید برای تداوم آن سرمایه گذاری شود. موهبت خدادادی را قرار نیست به پست ترین ارزش ممکن توزیع گردد.

Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM22 October 2024
به نام خدابر اساس گزارش‌های مالی پالایشگاه‌ها، قیمت تمام شده بنزین بدون نفت کمتر از ۳ هزار تومان استبا تشکر
@Meshkat_n7222 October 2024
Replying to
برادر این محاسبات شما ایراد دارد، قیمت تمام شده بنزین را بر اساس کرک اسپرد فرآورده و نفت خام گرفته که با این احتساب چون کرک اسپرد ماده مانند نفت کوره منفی است، قیمت تمام شده اش منفی می شود که چنین چیزی نیست. دوم هم اینکه قیمت تمام شده را براساس قیمت یک لیتر نفت خام جهانی و دلاری حساب شده.
@Meshkat_n7222 October 2024
و با کاهش قیمت نفت این عدد کاهش یافته است که منطقی نیست قیمت تمام شده ای که بدون نفت محاسبه شده در سال های متمادی با تورم 40 درصد کم شود. امیدوارم دنبال حقیقت باشید، اگر هدفتان حق و حقیقت است بیشتر دقت کنید این رویه شما بازی با آتش است

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily2 June 2024
ضمن قدردانی از همه عزیزانی که از حقیر برای کاندیداتوری دعوت کردند، اینجانب از مجموعه شرایط اعلام شده توسط شورای محترم نگهبان برای ثبت نام، سه ماه و ۲۰ روز از ۴۰ سال تمام کم دارم!ان‌شاءالله فعالیت سیاسی ما برای تحقق گفتمان ‎#تمدن_اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت.
@Meshkat_n724 June 2024
قربون اعتماد به نفست برم. 😂

Profile picture of ‌علی‌اکبر رائفی‌پور‌
@A_raefipour3 April 2024
قرار نیست قسمت‌های فلزی خودرو که رایگان باشد.فرض بفرمایید شرکت‌های فولادی ما محصول را به‌صورت دستوری، نصف قیمت بازار! در اختیار خودروساز قرار دهند!آن‌وقت سهم تخفیف فولادی فقط ۲ تا ۳ درصد قیمت تمام‌شده خودرو خواهد بود.نیازی به علم اقتصاد نیست، دانستن ریاضی در حد راهنمایی کمک می‌کند!
Profile picture of ‌سیدامیرحسین حسینی‌
Replying to
اقتصاد ماشین‌حساب‌بازی نیست که با دانستن ریاضی در حد راهنمایی بتوان نظر داد!!ترجمه حرف ایشان هم گران کردن است..از رنجی که میبریم اظهار نظر الفاظ غیرکارشناسی و مضر و لیبرال‌پسند توسط برخی بزرگواران است که از گفتگو هم فراری‌اند..https://virasty.com/Amirhossein_hosseini_ir/1712145634741452285
این متن را همیشه برای تحلیل متون رائفی مبنا قرار دهید.معترف است بدون اتکا به دانش اقتصاد، سرانگشتی و با ماشین حساب نظراتش را مینویسد.همین برای اهل معرفت کافی است تا تفاوت نگاه حکمرانی با ماشین‌حساب‌بازی را دریابند و اسیر پروپاگاندای لشکر سایبری افراد برای تشخیص حقیقت نشوند.

Show this thread

@Meshkat_n723 April 2024
خدا به داد کشوری که امثال شما و هم کیشان شما در اندیشکده قصد اقتصاددان و تئوریسین اقتصادیش هستی. شما نظر بدهید که استفاده کنیم، البته هنوز جای ارز 4200 و بنزین و گازوئیل ریالی تان درد می کند.
Profile picture of ‌سید حمزه پورمرشد‌
@Seyed_hamze3 April 2024
عزیزم مشکلت اینه که یه مهندس اومده از اقتصاد صحبت می کنه
@Meshkat_n723 April 2024
مشکل شما هم اقتصاد دان نبودن من نیست. اتفاقا در مرامنامه این دوستان که از ایشان دفاع می کنید اقتصاد دان ها انسان های موجهی نیستند. خیر پیش

@Meshkat_n723 April 2024
خدا به داد کشوری که امثال شما و هم کیشان شما در اندیشکده قصد اقتصاددان و تئوریسین اقتصادیش هستی. شما نظر بدهید که استفاده کنیم، البته هنوز جای ارز 4200 و بنزین و گازوئیل ریالی تان درد می کند.
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13633 April 2024
والا تا جائی که ما برنامه های متعدد دررابطه با ارز۴۲۰۰تومانی دیدیم کل رانت موجود ۱۰ تا ۱۵ درصد بود ولی الان رانت موجود در این قیمت گذاری جدید تا ۶۰ درصد هم رسیده..قرار بودباحذف ارز۴۲۰۰هر کیلو مرغ بیشتر از ۵۸ تومن نباشه و سایر اجناس هم همینطور ولی الان قیمت هاشون افسار پاره کردن و دوباره میخواید گرون
@Meshkat_n723 April 2024
نمیدانم از کدام برنامه صحبت می کنید ولی مشخصا غلط است. با همین ارز ترجیحی مرغ 8 هزار تومان سال 97 به 20 هزار تومان رسید پس مشخصا ارز 4200 یا هر ارز ترجیحی دیگر تا یک حدی کارکرد دارد شما نمی‌توانید تاثیر سایر عوامل تولید به خصوص قیمت های نسبی را نادیده بگیرید.
Profile picture of ‌عزیزاله امرائی‌
@Amraie13633 April 2024
برادرمن قیمت های دوگانه ی ارزدرهرکشوری سهم مهلکه.چرا نبایدیه قیمت ثابت داشته باشیم که دیگه رانتی از بغلش بیرون نزنه.دولت نه دلارزدائی انجام می ده،نه ابزاری برای این لجام گسیختگی کانال های تلگرامی داره ونه به حرف دلسوزان گوش میده.فقط رئیس جمهور عوض شده ولی ریل همون ریلِ.لیبرال منش و سرمایه دار دوست.
@Meshkat_n723 April 2024
برادر عزیزکسی از این آشفتگی های قیمتی دفاع نمی کند ولی راه حل آن اینقدر ساده و سطحی نیست. ما همیشه در حال امتحان یک سیاست (مشابه نرخ های ترجیحی) هستیم بدون اینکه ریشه، یابی کنیم چرا موفق نمی شود. مواظب باشیم در تجویز راه حل درگیر شعارزدگی نشویم.

@Meshkat_n723 April 2024
خدا به داد کشوری که امثال شما و هم کیشان شما در اندیشکده قصد اقتصاددان و تئوریسین اقتصادیش هستی. شما نظر بدهید که استفاده کنیم، البته هنوز جای ارز 4200 و بنزین و گازوئیل ریالی تان درد می کند.
Profile picture of ‌سیدامیرحسین حسینی‌
سلام و احترامتئوری ما که جایی اجرا نمیشود اما ظاهرا شما از قیمت فعلی مرغ و گوشت راضی هستید و نرخ فعلی بنزین شما را ناراحت و علاقمندید که آن هم گران شود.خیر است و مردم نیز دعاگوی شما هستند
@Meshkat_n723 April 2024
چه اقتصاد دانی هستید که مفهوم قیمت های نسبی و نهاده های متعدد تولید را نمی دانید و انتظار دارید بدون رسیدن به ثبات اقتصادی و کاهش انتظارات تورمی قیمت ها کنترل شود؟ چند صباح دیگر که ناترازی های جدی به خصوص انرژی روی کشور هوار شد خودتان را راضی کنید که با این صحبت ها ظرفیت های این مملکت را سوزاندید.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌محمدرضا‌
@Mo_rezaa3 April 2024
Replying to
دبش ارز ترجیخی نگرفته حاجیکمی آهسته تر
@Meshkat_n723 April 2024
Replying to
ظهر بخیر

This post was deleted by the post author.

@Meshkat_n723 April 2024
شاید همه مملکت قرار نیست هیچ وقت شفاف بشه باید این رویه را تا قیامت ادامه بدیم؟ کی میگه قشر مستضعف متضرر است، این رویه غیر عادلانه توزیع سوخت ارزان کاملا در راستای منافع ثروتمندان و قاچاقچیان است. تا کی باید صبر کنیم که عده ای بفهمند مملکت را با حرف نمی شود اداره کرد.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌علی‌اکبر رائفی‌پور‌
@A_raefipour3 April 2024
قرار نیست قسمت‌های فلزی خودرو که رایگان باشد.فرض بفرمایید شرکت‌های فولادی ما محصول را به‌صورت دستوری، نصف قیمت بازار! در اختیار خودروساز قرار دهند!آن‌وقت سهم تخفیف فولادی فقط ۲ تا ۳ درصد قیمت تمام‌شده خودرو خواهد بود.نیازی به علم اقتصاد نیست، دانستن ریاضی در حد راهنمایی کمک می‌کند!
@Meshkat_n723 April 2024
Replying to
مردم گناهی ندارد، بعضی به ظاهر انقلابی، کمر همت به تحمیق افکار عمومی بسته اند و سیاست های شکست خورده کمونیستی را ترویج می کنند. متاسفانه حرف هایی به ظاهر زیبا و در عمل اشتباه که کشور را دچار بی عملی و انفعال شدید در موضوعات مختلف کرده و فرصت های طلایی را زائل می کند.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily30 January 2024
رشد نقدینگی باید متوقف بشود...اما این جور نباشد که همین سهم محدود منابعی که بناست بانکها بدهند، شرکتهای دولتی یا شرکتهای خاص بردارند ببرند، شرکتهایی که افرادش زرنگترند، دست و پا دارترند، ارتباطات بیشتری دارند. رعایت عدالت به معنی واقعی کلمه اینجا لازم است|رهبر حکیم انقلاب اسلامی
🔺آیا منظور از عبارت "نقدینگی علت تورم کنونی نیست"، این است که معتقدیم "باید پول چاپ کنیم و بین مردم توزیع کنیم و نگران تورم نباشیم"؟
8 MB
@Meshkat_n7230 January 2024
Replying to
برادر بیایید و به مردم یک خدمت کنید، یا کاندید شوید و با به عهده گرفتن مسئولیت و نمایندگی بیایید وسط یا با یک خداحافظی همه را خوشحال کنید و دست از این نظریات شاذ بردارید.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌حمیدرضا مقصودی‌
@Hrmaghsoodi12 December 2023
منظور آقایان از رفع ناترازی انرژی، افزایش قیمت انرژی است. دولت بنایی بر این افزایش ندارد.دکتر #منظور
955 KB
@Meshkat_n7213 December 2023
Replying to
خوب خداروشکر که شما کنار ایشان هستید و اجازه اینگونه اصلاحات را نمی دهید. دعا کنید و بفرمائید کسری گاز پارس جنوبی و کمبود بنزین هم با همین سخنرانی ها درست شود ک.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌داود منظور‌
@Davood_Manzoor13 December 2023
در مناظره با رئیس محترم کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کردم دولت فعلا بنایی بر اصلاح قیمت انرژی ندارد
1 MB
@Meshkat_n7213 December 2023
Replying to
کاش لااقل به این حرف افتخار نکنید... بودجه را با کسری و درآمد موهوم بستن یعنی تورم...انتقال اصلاح مشکل یعنی شوک تورمی. ببینیم با این دست فرمان به کجا خواهید رسید.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌وحید مرادی ارگ‌
@vahidarg15 October 2023
Replying to
واقعا این احمق ها کی میخوان بفهمن با گران کردن انرژی ریال هم بی ارزش میشه!!؟اینجوری میخوان پول ملی را با ارزش کنند!؟اگر نفت ملی است به چه حقی دائم دارن انرژی را گران میکنن و مردم را فقیرتر میکنن!؟پ شورای نگهبان و مجلس برا چیه که جلوی این بی قانونی ها و خیانت ها را نمیگرن...#خیانت_مسئولین
@Meshkat_n7216 October 2023
Replying to and
داداش من توییت های شما را میبینم یاد چاله میدون می افتم.. اینقدر عصبی و خشن آروم باش شاید یک جاهایی باید بیشتر تامل کنید.

مصطفی ناظمی 🇵🇸 Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily27 September 2023
۴۰ شرکت بورسی(بانکی، فولادی، پتروشیمیایی و پالایشی) سال ۴۰۱ مجموعا ۹۵۷همت سود عملیاتی داشته‌اند؛ سال ۴۰۰ این رقم ۸۰۰همت بوده است. این سود نجومی که از سفره ملت کسر شده، نه حاصل بهره‌وری، ‌که حاصل جهانی‌سازی قیمتها و سازکار حراج بورس کالاست. باید به این غارت سازمان‌یافته پایان داد.
@Meshkat_n7227 September 2023
Replying to
ارزش بازار بزرگترین فولادی کشور، فولاد مبارکه 440 همت است سال گذشته 70 همت هم سود نداد. یعنی اگر سرمایه گذاران کارخانه استحصال! سنگ آهن کشور به جای کمک به تولید، اشتغال، ارز آوری و خروج ارز و سرمایه پول را در بانک گذاشته بودند بیشتر سود داشتند. شما هم به فکر واردات با نرخ ریالی و خیالی خودتان بودید.