آمریکا چگونه چین را محاصره کرده است؟
3 MB

Hamed Salehi Replied
@user1772684274655 June 2026Replying toهمین باعث شد که از ۲۰۰۸به دنبال طرح کمربند وجاده رفتن تا از مسیر زمین خودشون رو به بازارهای هدفشون متصل کنن
Hamed Salehi Replied
@rajabiii13633 June 2026😐سواد مجری و کارشناسای شبکههای ماهوارهای رو داشته باش... واقعا چجوری اینا منبع اطللعرسانی بعضیان؟😉#اینترآشغال1 MB
@user1772684274653 June 2026Replying toاین طفلک اگه تو اینترنشنال شغل پیدا نمیکرد،تاالان تو خارج از گشنگی تلف شده بود.
Hamed Salehi Replied
@GhadimiArash3 June 2026
@user1772684274653 June 2026Replying toراست میگه؛اتفاقا اگه بوی گند بدیوسروریختت مثل آدمیزاد نباشه؛نشون میده که عزت نفست خیلی بالاس
Hamed Salehi Replied
@user1774035059112 June 2026بسیار مهم ...🙋🏻♂️شیر ایرانی اژدهای چینی خرس روسی (پایان نظم تک قطبی)21 MB
@user1772684274653 June 2026Replying toنمیدونم چه اصراریه خودمون رو به چین وروسیه بچسبونیم،اونادوتاقدرت اقتصادی واتمی دارای حق وتو واتفاقا جهانبینی هردوهم برمبنای مادیگرایی ونظام فکری هردوهم کمونیسم هست.درطرف مقابل ما یه کشور منزوی که ازپس حل مشکلات کوچک خودمون هم برنمیایم.تصورمون اینه اگه اسم خودمون رو با بزرگان بیاریم بزرگ میشیم.
Hamed Salehi Replied
@user17726842746528 May 2026Replying to andاگه نتانیاهو در فواید علم آموزی و یا نیکی به پدرومادر ویاهر مطلب دیگری سخنی بگه؛تکلیف ماچیه؟...بیزحمت باعقل خودتون توضیح بدین!
Hamed Salehi Replied
Hamed Salehi Replied
@Mitrandir28 April 2026فکت تاریخی و جالب : این شرکت ژاپنی زمانی که مصدق نفت رو ملی کرد و انگلستان دست به محاصره دریایی زد ، تنها شرکتی بود که از ایران نفت خرید با کشتی نیشومارو از محاصره فرار کرد و در ناکازاکی پهلو گرفت ..... خلاصه اینکه خوبی ها فراموش نمیشهhttps://farsnews.ir/Culture/1393154460000245663
@user17726842746528 April 2026Replying toدرزمان تحریم نفتی انگلیسی ها درزمان مصدق دوکشور افغانستان به صورت زمینی و ژاپن به صورت دریایی خرید نفت داشتن ازما.فیلمی ژاپنی چند سال پیش از این رخداد تاریخی ساخته شد که اسمش متاسفانه خاطرم نیست.
Hamed Salehi Replied
@user17726842746524 April 2026Replying toفرقهی رَضَوی(پهلوی) هم دیر یازود به همونجایی که بهش تعلق داشت و مدتها دراون بود(یعنی زباله دان تاریخ)در کنار فرقهی رَجَوی(مجاهدین خلق) خواهد پیوست.در واقع این حکمرانیِ بد جمهوری اسلامی بود که باعث شد عدهای هموطن به پهلوی دل خوش کنن و باگذر زمان برتوابین این جریان افزوده خواهد شد.
Hamed Salehi Replied
@akhbarefori13 April 2026خبرنگار: آیا آن تصویری را که خودتان را شبیه عیسی مسیح نشان میداد منتشر کردید؟ترامپ: بله، من آن را منتشر کردم، و فکر میکردم تصویر من بهعنوان یک پزشک است! مربوط به صلیب سرخ بود، بهعنوان یک امدادگر صلیب سرخ!4 MB
@user17726842746513 April 2026Replying toخودِترامپ وطرفدارانِ اوانجلیست او ترامپ رو مسیحِ آکواریوس(صورت فلکی آبریز)در آخرالزمان میدونه.اصرار او براینکه شعلهی جنگهای بزرگی رو خاموش کرده هم یکی از دلایل اصرار اوبرمقایسه خودش بامسیحه.
Hamed Salehi Replied
@MMArjmand11 April 2026تحلیل بسیار دقیق و هوشمندانه از کسینجر آو ایزلام:دوره ی ناوهای بزرگ و جنگنده گذشته..وقتی میشود برای یک بمب هزار پوندی یک دمب بیست متری ساخت و اون رو سمت تلاویو شلیک کرد چرا باید پول بیزبان را خرج جنگنده ای کرد که میتواند در یک سورتی هشت تا از این بمب ها را بیاورد و بیاندازد و برگردد؟!🌸1 MB
@user17726842746511 April 2026Replying toسال ۸۴ دانشگاهمون اومد،میگفت نیویورک تایمز بهش میگه کیسینجرِ اسلام.درمورد این صحبت میکرد که یه هواپیما میخری میزاری کنار انبار و سالها بعد میپوسه؛اما ما رو حزبالله سرمایه گذاری کردیم که به مراتب باارزش تره.راستی سند چشمانداز ۲۰ساله توهمون سال نوشته شده بود.قرار بود تو۱۴۰۴ رتبه اول منطقه بشیم.
Hamed Salehi Replied
@MMArjmand5 April 2026Replying toغرامت گرفتن و عوارض تنگه ی هرمز و رفع تحریم ها با اتکا به تهدید اقتصاد جهانی همان بوی کباب است جناب ندیمی...:)ممکن است ناگهان چشم باز کنید و ببینید در صف اسب و الاغ منتظر داغ زدن و نعل شدن هستید...:)از ما گفتن بود، دیگر خود دانید...❤️
@user1772684274655 April 2026Replying to andباانبوه ثروتِ خدادادی نفت وگاز در حل مشکلات کشور مانده بودیم؛حالا میخواهیم با عوارض گیری از تنگههرمز(که اگربتوانیم! واگربگذارند! درآمد زیر ۸میلیارد دلار درسال عایدمان بشود)ایران راگلستان کنیم.ایکاش خداوند به مسئول ایرانی قدری خرد عنایت میکرد تاکار به اینجانرسد.
Hamed Salehi Replied
@radiofarhang5 April 2026🔴🔴🔴طبس ۲📸 تصاویر از پرنده های متجاوز امریکایی🔹رهبر شهید انقلاب: خداوند راه شکست را بر ما بسته است ما به سمت میدان نبرد پرواز میکنم.
@user1772684274655 April 2026Replying to۱-تراکم لاشه بدنه۲-عدم وجود گودال ۳-عدم وجود جنازه خدمه؛نشان از صحت روایت امریکاوانهدام توسط خود امریکاییهاست.
@zagros5 April 2026Replying to andاین هلیکوپتر بلک هاوک هستاینو خودشون نزدن.ما زدیم.حتما چند نفر هم کشته شدن داخلش
@user1772684274655 April 2026Replying to andمنتظر تصاویر اجساد سوخته بمانید.تصاویر منتشر شده از صداوسیما حتی یک جسد هم مشخص نیست.روایت امریکایی درست به نظر میرسه
Hamed Salehi Replied
@Fars_news4 April 2026🎥 صهیونیستها در تلآویو برای توقف جنگ تظاهرات برگزار کردند🔸پلیس رژیم صهیونیستی درحال پراکندهکردن معترضان است.2 MB
Hamed Salehi Replied
@Mazaheer4 April 2026اون نیروی اطلاعاتسپاه که تو اسرائیل نفوذیه وقتی میره لوکیشن اصابت موشکهامون رو بررسی کنه:#اینترنت #ایران_قوی #تا_پای_جان_برای_ایران #اینترنت_آزاد #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #الله_اکبر #آزاد389 KB
Hamed Salehi Replied
Hamed Salehi Replied
@MostafaMoallemi3 April 2026به نام خداآقای ظریف!دلداده نشستن روی میز مذاکره و قدم زدن با آمریکاییها.ملت شیعه ایران از تاریخ درسهای خوبی یادگرفته است! دیگر جایی برای ابوموسی اشعریها نیست!شیعه نه از امامش پیشی میگیرد و نه از او جا میماند!شیعه ملازم با امامش است.فهم شما در حد همان دکمه است! کاری نکنید که فکر کنیم خائنید.
@user1772684274654 April 2026Replying toتازه میخواید فکر کنین خائنن؟!...از سال ۹۲مسئول تسلیم کشور بودن
Hamed Salehi Replied
@FIROOZjah3 April 2026ما ملت شهادتیم...از شهادت هراسی نداریم...روحت شاد سردار شهید...#ایران_قوی #ایران_سرافراز #شهادت #رهبر_شهید #انتقام#لبیک_یا_خامنه_ای #سپاه_ارتش_فراجا_بسیج#حضور_مردم #خیابان #بزن_که_خوب_میزنی#سیدمجیدموسوی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_وطنفروش_خائن680 KB
@user1772684274653 April 2026Replying toاونموثع که شهید موسوی این حرف رودرمورد مردم ایران زد من خیلی نفهمیدم این ابراز علاقه چه معنیای داره؛تا اینکه حضور مردم درخیابان برای حفظ میهن رو دیدم....دمِ همهی مردم ایران گرم.انشالله ماهم جانفدای این کشور و این ملت بشیم♥️
Hamed Salehi Replied
@SadRf3 April 2026«بسازید، رونمایی وآزمایش کنید» ☢️⚛️💣⚛️☢️موشک شرط لازم برای بازدارندگی هست، ولی کافی نبوده و نیست،(فکر کنم دیگه با توجه به نوع زدن زیرساخت و درگیری متوجه این موضوع شده باشیم) دیگه نیاز نیست احتمالات چند وقتِ گذشتهی دکتر بازرگان با بیتوجهی بشنویم و بگذریم، میتونیم لمس کنیم. @Bazargan_ir3 MB
@user1772684274653 April 2026Replying to andدوستان،آقای واشقانی در مصاحبه دارن درجایگاه منتقد دکتر بازرگان صحبتهای منتقدان کسب بمب اتم رو بیان میکنن.تدوین کلیپ جوری هست که به نظر میرسه ایشون خودشون منتقدِ این دیدگاه هستن که اینطور نیست.هردوعزیز ایراندوست و طرفدار اقتدار ایران هستند.