مجلس تعطیل چگونه میتواندنماینده این ملت مبعوث باشد؟!
تعطیلی مجلس چه معنایی دارد؟
iriابوالفضل قنبری Replied
@Mahsima16 May 2026مجلس تعطیل چگونه میتواندنماینده این ملت مبعوث باشد؟!تعطیلی مجلس چه معنایی دارد؟
@Abolfazl_Ghanbari16 May 2026Replying toمجلس بلندگو، پیگیر و مجری صدای مردم است. اگر باز شود کار مزدبگیران غربی و وطن فروشان که پیش نمیرود. نقشههای اقتصادی و سیاسی اصلاح طلبان با سرعت داره پیش میره و با اتمام مینگذاری در ماههای اخیر ، کشور با یه انفجار روبرو میشه که حمله آمریکا و اسراییل در برابرش قفله.و البته همه ساکت نشسته نظارتگر
ابوالفضل قنبری Replied
@Abolfazl_Ghanbari11 May 2026میگفت جمهوری اسلامی کاری کرده من نمیتونم یه پرس کباب برای بچه ام بخرم. واقعا جوابی براش نداشتم🤔بعد از نمازصبح و دعا، گفتم خدایا حقیقت رو میخوام و خواستم از قران بهم پاسخ بده. آیه ۱۱ سوره حج برام اومد:
@Abolfazl_Ghanbari11 May 2026و البته کم کاری و اشتباهات مسئولین صد در صد وجود داره و باید جوابگو باشند
ابوالفضل قنبری Replied
@Abolfazl_Ghanbari6 May 2026🔻عباس عبدی هم بعد از دو ماه از مخفیگاهش بیرون اومد و فرمود اونایی که بیش از ۶۰ روزه کف خیابون بودن و کشور رو از شر اوباش و عمله آمریکا حفظ کردن، یک «اقلیت رانتی» هستن‼️#*************#اصلاحطلبان_خائن
@Abolfazl_Ghanbari6 May 2026جناب خان۴۷ سال با فرمان شما اکثریت مدام رفتیم پای میز مذاکره. ده ها بار مذاکره ها و توافق و .... همه شکست و هیچاقای اکثریت، لیبی، سوریه، ونزوئلا، عراق، افغانستان، ... کدام بشویم شماها رضایت میدهید!؟!چرا شماها خفه نمیشید.چرا دست از این همه خباثت بر نمیدارید!؟😡😡😡😡😡
ابوالفضل قنبری Replied
@Sabeti1 May 2026واکنش ثابتی به افزایش ۷۵ درصدی افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاهها🔻این مصوبه مجلس نبود، وزارت علوم این کار را انجام داد🔻اگر دست من بود میگفتم همه کارمندان وزارت علوم و حتی سایر کارمندان هم باید همین مقدار حقوقشان بیشتر شود چون آن نگهبان و نیروی خدماتی و... هم درگیر تورم هستند4 MB
@Abolfazl_Ghanbari1 May 2026Replying toخوب الان باید چه کرد؟تورم این ماه ۷۳ درصد و افزایش حقوق برای مل سال ۲۰ درصد؟واقعا با این کارهای عجیب و غریب دولت و مجلس، که البته هیچ کدوم هم گردن نمیگیرن، لازم نیست پیگه آمریکا و اسرائیل کار خاصی انجام بدن.
ابوالفضل قنبری Replied
@Sabeti17 April 2026ان شاءالله در چهل و نهمین روز پس از شروع جنگ، امشب (جمعه) در بلوار شهید رجایی (سه راه علی آباد) در جمع مردم حاضر میشوم و چند دقیقه ای صحبت میکنم. حوالی ساعت ۲۰.۳۰
@Abolfazl_Ghanbari17 April 2026Replying toجناب ثابتی، دقیقا چه خبره!؟! بازم برجامیون همه چی رو دارن میدن بره!؟!؟؟!؟
Replied@Kamranghazanfari15 April 2026گروسی که با گزارش دروغین آژانس علیه ایران در 22 خرداد 1404، خشت اول جنگ تحمیلی دوم را گذاشت، اخیرا گفته: ایران هیچگاه چندهفته تابمب اتم فاصله نداشته است!قراربود سال گذشته بااین جاسوس اسرائیل برخورد شود، اما برخی مسئولین به جای برخورد، وی رابه ایران دعوت کردندو برخلاف قانون مصوب مجلس، او را به بازد…Show more
@Abolfazl_Ghanbari15 April 2026Replying to💢 مذاکرات قبلی نتیجهای داشت؟ خیر.💢 از آن برای فریب استفاده شد؟ بله.💢 به تعهداتشان پایبند بودند؟ خیر.💢 دشمنی آمریکا تغییر کرده؟ خیر.💢 معادلات قدرت تغییر کرده؟ خیر.…Show more
ابوالفضل قنبری Replied
@saeedjalily14 April 2026فیلم| وعده قرآن از قیام قومی که در برابر نظم ظالمانه جهانی خواهد ایستادامروز در جهان، سالها و بلکه دهههاست که نظمی به نام «نظم بینالمللی» حاکم شده است. نظمی ناکارآمد و منحرف که نتوانسته برای بشریت دستاوردی واقعی به همراه داشته باشد بلکه در پی سلطه و سیادت بر جامعه هستند.بر این اساس، همان قومی…Show more5 MB
@Abolfazl_Ghanbari14 April 2026Replying toدکتر جان. چرا یکباره این همه سکوت دربرابر جنایتهای اسراییل و امریکا رخ داد؟؟؟ چه شده؟؟؟ حزبالله نابود شد. چه شده؟
ابوالفضل قنبری Replied
@Seyed7212 April 2026چرا مذاکرات اسلام آباد به نتیجه نرسید؟!هیات حاکمه فعلی کاخ سفید بسیار تلاش می کند خود را احیاگر هویت رو به افول امریکا نشان بدهد و از این جهت فضای کامل روشنی برای فهم ساختارهای ذهنی که دهه ها در پشت رفتارهای آن ها پنهان بوده را فراهم می کند.برای این که در یک خط بدانیم چرا گفتگوهای سیاسی-حقوقی در…Show more
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026Replying toنباید هم به نتیجه برسد. چرا که به فرموده خمینی کبیر و خامنه ای شهید، مذاکره با امریکا عاقلانه و شرافتمندانه نیست، والسلام
ابوالفضل قنبری Replied
@Seyed7213 April 2026صرفا سؤال: یعنی در دنیای آقا مسعود، روزی میرسد که آمریکا دست از تمامیت خواهی میبردارد؟!یا بازم این حرف و توییتشون مصرف خارجی داره؟!کی میخوان توییتی که مصرف داخلی داره بزنن؟!#ایران_قوی
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026Replying toمگر ذات این اصلاح طلبها تغییر کرده؟ قطعا نهباید هنوز منتظر فتنه مسئولین بود.
ابوالفضل قنبری Replied
@Ghalibaf13 April 2026📍ما ثابت کردیم با تهدید، تسلیم نمیشویم📌ما به همه نشان دادیم که دشمن ملت ایران به چه استیصالی رسید، ما ثابت کردیم با تهدید تسلیم نمیشویم و ملت ایران در طول ۴۷ سال انقلاب خود در همه صحنههای نظامی، تحریم اقتصادی، فشار سیاسی و ازاینقبیل، این را در عمل نشان داده است. محمدباقر قالیباف | ۲۳ فرورد…Show more
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026Replying toچرا همش دنبال اثبات به دیگران؟ مگر مردم دنیا پر رزالت چ پلیدی صهیون و آمریکا شک دارند!؟! ولی ظاهرا، بیشتر مسئولین ما شک دارند و این موضوع برایشان ثابت نشده است که هی مدام پر بوق مذاکره میدمند.
ابوالفضل قنبری Replied
@Rasaee13 April 2026از برکات جنگ رمضان، #تنگه_هرمزهایی بود که فتح شد. تا پیش از این کنترل ایران بر عبور و مرور کشتیها از تنگه هرمز یک تابو بود که مطالبه آن، مورد تمسخر برخی عناصر داخلی قرار میگرفت!#تنگه_هرمز_دیگر برخورد با خائنین و وطن فروشها، مصادره و ضبط اموال این جماعت بود. این اقدام قوه قضائیه که در پی مطالبه …Show more
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026❌آدم بعضی چیزهارو میبینه، میخواد دیونه بشهآخه کجای دنیا اینقدر بیدر و پیکره.الان واسه ۴۰۰ کیلو اورانیوم، بهمون حمله کردند، بعد اون دو، ۱۱ هزار کیلو اورانیوم رو، مفت و مجانی و بدون برداشتن هیچ تحریمی یا جنگی دو دستی بردن تحویلشون دادن، ۱۱هزار کیلووو...الانم راست راست راه میرن و طلبکارند
ابوالفضل قنبری Replied
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026Replying to✍ به آقای پزشکیان اکیدا توصیه میکنیم لطفا دست از این دو کار بردارید :۱. اصرار بر مذاکره و توافق با آمریکا که قطعا به قیمت از دست رفتن دستاوردهای ملت ایران و خسارت محض منتهی خواهد شد.۲. ادامه اجرای راهبردهای معاون راهبردی غیرقانونی به ظاهر برکنار شده.
ابوالفضل قنبری Replied
@nabavian_mahmud12 April 2026مردم عزیز ایران 🇮🇷دلایل زیاده خواهی و عدم توافق با آمریکا:۱.خواستار سهم مشترک با ایران در منافع تنگه هرمز بود!!۲. خواستار خروج اورانیوم ۶۰ درصد از ایران بود۳.خواستار سلب حق غنی سازی در ایران به مدت ۲۰سال بودبحمدلله سربازان ایران در تیم مذاکره کننده محکم پای منافع کشور ایستادند.
@Abolfazl_Ghanbari13 April 2026Replying to✍ به آقای پزشکیان اکیدا توصیه میکنیم لطفا دست از این دو کار بردارید :۱. اصرار بر مذاکره و توافق با آمریکا که قطعا به قیمت از دست رفتن دستاوردهای ملت ایران و خسارت محض منتهی خواهد شد.۲. ادامه اجرای راهبردهای معاون راهبردی غیرقانونی به ظاهر برکنار شده.
ابوالفضل قنبری Replied
@Rasaee12 April 2026آمریکاییها اعلام کردند که مذاکرات به نتیجه نرسیده و به آمر یکا برمیگردند.#به_درکاز آقای قالیباف و تیم مذاکرهکننده ایران سپاسگزاریم که پای منافع و عزّت ایران اسلامی و مردم شجاع و دلیر آن ایستادند و تن به خواستههای نامشروع جنایتکاران جنگی ندادند.ایران عضو معاهده NPT است و هیچ کس مدعی نیست که س…Show more
@Abolfazl_Ghanbari12 April 2026Replying toآمریکا، همان شیطان بزرگ است و محال است با اسلام و ایران اسلامی کنار بیاید. اگر کنار آمد، باید در خودمان شک کنیم، چرا که ذات امریکا تغییر ناپذیر است.
ابوالفضل قنبری Replied
@ammar_rahbari31311 April 2026یه سوال امروز ذهنمو درگیر کردههمتی رفته اونجا چیکار؟
@Abolfazl_Ghanbari11 April 2026دلارها رو بشماره 😁😁😁😁آمریکا رو هم لگدمال کنیم، باز این مسئولین عطیقه رو داریم
ابوالفضل قنبری Replied
@Sabeti9 April 2026آقای قالیباف!دیشب به درستی گفتید اسرائیل آتش بس را نقض کرده و مذاکره معنا ندارد.پس چرا اعلام شده قرار است تیم مذاکره کننده با ریاست شما عازم پاکستان شود؟چرا با مردم صحبت نمیکنید و جامعه را در ابهام نگه داشته اید؟ سکوت شما و سایر مسئولان بین مردم اختلاف و تردید ایجاد کرده. با مردم صادقانه و شفا…Show more
@Abolfazl_Ghanbari10 April 2026Replying toرفتن تیم مذاکره به پاکستان، زمانی که امریکا میگوید ده بند مورد نظر ایران در سطل اشغال است، چه معنایی دارد؟ سر چه چیزی میخواهید بروید مذاکره کنید وقتی قبل از رفتن میگوید هیچ کدام از ده بند مورد ارایه ایران را قبول ندارند!؟!؟
Replied@Ghalibaf9 April 2026📍۳ نقض کلیدی چارچوب مورد توافق 1️⃣ عدم پایبندی به بند اول طرح دهبندی در خصوص آتشبس لبنان 2️⃣ ورود پهپاد متجاوز به آسمان ایران که نقض آشکار بند ممنوعیت هرگونه تجاوز مجدد به حریم هوایی ایران است.3️⃣ انکار پذیرش حق غنیسازی ایران
@Abolfazl_Ghanbari10 April 2026رفتن تیم مذاکره به پاکستان، زمانی که امریکا میگوید ده بند مورد نظر ایران در سطل اشغال است، چه معنایی دارد؟ سر چه چیزی میخواهید بروید مذاکره کنید وقتی قبل از رفتن میگوید هیچ کدام از ده بند مورد ارایه ایران را قبول ندارند!؟!؟
@Abolfazl_Ghanbari10 April 2026Replying toخوب نتیجه این نقض ها چیست؟ آیا میشود حق ایران و جبهه مقاومت را ستاند؟
ابوالفضل قنبری Replied
@Rasaee10 April 2026سخنرانی حمید رسایی در مورد آتشبس یک روز قبل از صدور پیام رهبر انقلاب: تصمیم آتش بس، زیر نظر کامل رهبری است، و هیچ تحمیلی نبوده./آقای پزشکیان مثل روحانی نیست، و این مذاکره مثل برجام نخواهد شد./رهبری در سلامت کامل هستند./ در وقت مناسب رهبری پیام خواند داد، نگران نباشید. از لینک زیر بشنوید:https…Show more
@Abolfazl_Ghanbari10 April 2026رفتن تیم مذاکره به پاکستان، زمانی که امریکا میگوید ده بند مورد نظر ایران در سطل اشغال است، چه معنایی دارد؟ سر چه چیزی میخواهید بروید مذاکره کنید وقتی قبل از رفتن میگوید هیچ کدام از ده بند مورد ارایه ایران را قبول ندارند!؟!؟