این هرز نامهها دقیقا صدای چه کسی هستند؟

حسین امان الهی Replied
@HOSEIN_AM11 August 2024Replying toیه جوری از کیمیا بد میگین انگار یکی طراحان توطئه زن زندگی آزادیه .نه اونم یه اغفال شده هستش .باید با رفتار نیکو اونو به آغوش ایر ان بازگردونیم .مگه نمیگیم ملت ما ملت امام حسینه پس رفتار مون هم باید امام حسینی باشه .اتفاقا اینکه خانم ناهید ،خانم کیمیا رو بغل میکنه نشونه همین رفتار امام حسینیه.
حسین امان الهی Replied
@syjebraily3 July 2024رئیسی در راه خدمت به مردم آذربایجان شهید شد. مردم غیور این منطقه به دشمنان رئیسی رای نخواهند داد| اردبیل، میدان ارتش، ۱۲ تیر ۱۴۰۳13 MB
حسین امان الهی Replied
@A_raefipour3 April 2024قرار نیست قسمتهای فلزی خودرو که رایگان باشد.فرض بفرمایید شرکتهای فولادی ما محصول را بهصورت دستوری، نصف قیمت بازار! در اختیار خودروساز قرار دهند!آنوقت سهم تخفیف فولادی فقط ۲ تا ۳ درصد قیمت تمامشده خودرو خواهد بود.نیازی به علم اقتصاد نیست، دانستن ریاضی در حد راهنمایی کمک میکند!
@HOSEIN_AM4 April 2024Replying toعلی اکبر جون عزیزم بابا به خدا حق ما مردم نیست .منابع کشور خودمون رو دارن با قیمت دلار جهانی به خودمون میفروشن فقطم فولاد نیست مواد پتروشیمی و ....هم همینطور .آخه به پیر به پیغمبر خسته شدیم. عزیزم این حرفا همون چیزیه که الیگارشی میگه😭
حسین امان الهی Replied
@HZAMANIM4 March 2024"ولنگاری و رهاسازی" نه تنها در حکمرانی اقتصادی کشور بلکه در حکمرانی فرهنگی هم جاریست!تیتر روزنامه رسمی دولت آقای رئیسی👇
Replied@A_raefipour13 December 2023به عنوان کسی که در نمازخانه مجمع تشخیص پشت سر #پرویز_داودی نماز خوانده است و در تعهد او شکی ندارد عرض می کنم :در دو سه سال گذشته حداقل تا کنون در دو جلسه به صورت مستقیم به همراه تیم اقتصادی موسسه ، استدلال های عجیب و غریب اقتصاد دانان که چه عرض کنم اقتصاد خوانان مجمع تشخیص مصلحت که عمیقا متاثر 1/
@HOSEIN_AM13 December 2023Replying toعرض سلام خدمت شما استاد گرامیاینکه شما با نظریه های امثال دکتر صمصامی اختلاف دارین و آنها را اقتصاد خوان میخوانین جای خود دارد و نظر شما محترم است ولی تاجایی که در ذهن دارم دکتر صمصامی در مورد حذف ۴۲۰۰ هشدار داده بودن که این کار باعث افزایش سرسام آور تورم میشود.که همین اتفاق هم افتاد.
حسین امان الهی Replied
@syjebraily10 December 2023وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی، به صراحت و بی عذاب وجدان، میگوید افزایش حقوق کارگران به نفع کارگران نیست و اصلا علت تورم ۱۴۰۱ نیز نه افزایش نرخ ارز، که افزایش حقوق کارگران بود.#نه_به_نئولیبرالیسم821 KB
حسین امان الهی Replied
@syjebraily16 October 2023این پرفسور نیز استاد معماری و شهرسازی دانشگاه تهران هستند و کارشناس و متخصص امر تشریف دارند و از این جهت که ما سیاستمدارها تخصص مسکن نداریم، حق اظهار نظر درباره مسکن نداریم و ایشان که استاد دانشگاهاند باید برای مسکنسازی در کشور نسخه بپیچند3 MB
@syjebraily6 September 2023این گزارش صدا و سیما علیه سیاست تثبیت و محمدرضا فرزین حقیقتا حیرتانگیز است. جالب اینکه بعد از اینهمه رطب و یابس که میبافند، در انتها میگویند برای برخی اقلام نرخ ۲۸۵۰۰ را حفظ کردیم تا تورم نشود! اگر رانت بود و دست ملت نمیرسید، چرا این چند قلم حفظ شد؟https://telewebion.com/episode/0x87a5722
@HOSEIN_AM7 September 2023Replying toسید خسته شدیم به خدا از این وضع .تا کی گرانی و گرانی سازی.البته میدونم شما هم دارین سخت مبارزه میکنین.ولی از یه طرف فرزین میگه دلیل تورم دلاره و باید اونو تثییت کنیم .از یه طرف وزارت اقتصاد میگه تثبیت دلار باعث شده دو میلیارد دلار بره تو جیب دلال.چرا اینقدر تناقض .
@HOSEIN_AM7 September 2023انگار همشون به فکر سرمایه دارن تا مردم عادی .تو حرفاشون حرف از مبارزه با دلالی میزنن ولی در عمل پشت دلال و سرمایه دار ن.در همه دولت ها و مجلس ها به نحوی همین وضع بوده .اگه میشه یه برنامه با علیزاده بذارین تحلیلتون رو از این مصوبه جدید بفرمایید.
حسین امان الهی Replied
@HOSEIN_AM7 September 2023Replying toسید خسته شدیم به خدا از این وضع .تا کی گرانی و گرانی سازی.البته میدونم شما هم دارین سخت مبارزه میکنین.ولی از یه طرف فرزین میگه دلیل تورم دلاره و باید اونو تثییت کنیم .از یه طرف وزارت اقتصاد میگه تثبیت دلار باعث شده دو میلیارد دلار بره تو جیب دلال.چرا اینقدر تناقض .
@HOSEIN_AM7 September 2023واقعا دلم برای قشر کارگر و کارمند میسوزه ..هیچکس به فکرشون نیست.فقط دارن از شون میدزدن.اینم از دولت رییسی که حامی محرومان بود.سید توروخدا یه چیز بگو ما رو امیدوار کن به آینده .کی بالاخره میخواد بیاد این وضع رو درست کنه.نه از دولت کاری برمیاد نه از مجلس نه دستگاه قضا .
حسین امان الهی Replied
@A_raefipour22 May 2023از رویکرد اقتصادی بنده که درتضاد با تثبیت گرایان مجمع تشخیص است مطلع هستید حداقل بر سر عامل تورم با #علیز و جبرائیلی اختلاف جدی دارماما آنچه این روزها بر آنها خصوصا علیز میگذرد را درک میکنم! سالها صبح و شب من همین استبالاخره قدم نهادن در میدان عمومی حل مسائل کشور هزینه دارد
@HOSEIN_AM22 May 2023Replying toجناب رائفی پور اینکه قیمت ارز بیشتر روی تورم تاثیر داره یا نقدینگی برای مردم عادی چه دردی دوا میکنه.ولی اینکه شما و جناب جبراییلی و علیزاده با هم متحد در برابر ظلم اقتصادی که به مردم روا داشته میشه بایستید خیلی ها همراهتون میشن.هدف یکسانه.🙏🙏
حسین امان الهی Replied
@HOSEIN_AM19 May 2023Replying toبه نظرم تفکر اقتصاد لیبرالی توی پوست گوشت و استخوان مسئولین مملکت فرو رفته .و به این راحتی ها نمیخوان این تفکرو کنار بذارن.تا کی قراره چوب این نگاه فرسوده رو بخوریم .ای آقایون مملکتی این راهی که میرین جواب نمیده مسیر رو عوض کنید .
حسین امان الهی Replied
@HOSEIN_AM9 May 2023Replying toبهتر نیست مثل سریال های تلوزیونی که این همه هزینه برای ساخت اونها میشه ، به صورت هر شبی برگزار بشه تا حق مطلب ادا بشه .مسئله به این مهمی که به نظرم مهمترین مسئله کشور و مردمه با این ابعاد وسیع باید صدا و سیما براش وقت بیشتر بذاره .ممنونم جناب جبراییلی عزیز.🙏
@Amirhossein_hosseini_ir1 May 2023تعداد آرای موافق استیضاح فاطمی امین: ۱۶۲ رایتعداد آرای موافق واردات خودروی کارکرده: ۱۶۲ رایوارداتچیها تولید را استیضاح کردند.
@HOSEIN_AM1 May 2023Replying toمن دقیقا متوجه نشدم که آقای فاطمی امین لیبرالی بودن یا نبودن .آیا از اقتصاد آزاد حمایت کردن یا نکردن .درسته که گرانی محصولات ایران خودرو مربوط به دلاره ولی این چند وقت که ایشون بر مسند وزارت بودن تازه الان میخواستن با دلار مبارزه کنن یا قبلا هم اینکارو میکردن .اصلا چرا مجلسی ها برای پیگیری موضوعی به
@HOSEIN_AM1 May 2023این مهمی فقط یه وزیر رو مورد سوال قرار میدن.چرا تمام وزرای وزارتخانه های مربوطه هم زمان استیضاح نمیشن که مساله روشن بشه .
حسین امان الهی Replied
@ITN_110_31327 April 2023Replying toایشون همونی نبود که میگفت با ۳۰۰ میلیون دلار میشه قیمت و تا زیر ۱۵ آورد ؟؟ الانم که دبیر مناطق آزاد هستن و عملکرد وی و الباقی دوستان هم کاملا برای مردم روشنه
@HOSEIN_AM27 April 2023Replying to andآقای عبدالملکی از نظر انسانیت آدم دلسوزی بود نمونش ایستادگی برای افزایش دستمزد ولی از منظر سواد اقتصادی که این روزها بسیار به آن نیاز داریم سطح بالایی نداشتن.وگرنه پیشنهاد ارزپاشی بانک مرکزی رو نمیدادن .چیزی که دقیقا الان بلای جون اقتصاد ماست .و ریال ما داره بی ارزش تر میشه
@Jedaaal8 April 2023آقای محمد صادق الحسینی!تو که ۳۴ سالگی بدون تجربه مدیر هولدینگ یک و نیم میلیارد دلاری بهشهر شدی نون بازویت را خوردی؟ یا نون حلال پدرت حسن الحسینی نماینده اراک در مجلس و یار غار اسحاق جهانگیری را؟ راستی به مخاطب بگو پرونده مالیت چه بود که بعد از ۳ ماه از بهشهر با اردنگ اخراج شدی؟
@HOSEIN_AM10 April 2023Replying toبه نظر من کمترین ، بهتر نیست یه مناظره اقتصادی تو برنامتون بگذارین و از مخالفان و موافقان دعوت کنید که حرفاشونو بزنن .آخه با بحث کردن این مدلی غیر از افزایش اختلافو تفرقه چیزی حل نمیشه .والا همه ما ایرانی هستیم و از توانمند شدن مردم کشورمون کسی ناراحت نمیشه .اگر میشه ایرانی نیست ،اجنبیه🤔
@HOSEIN_AM10 April 2023ولی ای کاش مناظره میذاشتن و دو طرف قبول میکردن که بیان پای مناظره .
حسین امان الهی Replied
@vahidarg9 April 2023Replying to andلعنت بر لیبرالها،اقا از ایران برید ،جمع کنید برید یه کشور دیگه ک قیمت ها دستوری نباشه و دولتش نقش هویج و داشته باشه،لیبرالها فقط دستمزد کارگر باید دستوری باشه؟!لیبرال خان فقط حقوق کارگر و کارمند تورم زاست؟!!چرا برا سرکوب حقوق کارگر سکوت کردید؟!پتروشیمی ها ۲۶میلیارد دلار سود کردن از خون مردم🤫
@HOSEIN_AM9 April 2023Replying to andandکاملا درست میفرمایید :تو کشور ما تنها عامل تورم افزایش حقوق کارمندو کارگره .ولی دلالی دلار و سکه باعث تورم نمیشه .😂برای مهار تورم اول باید لیبرال ها رو مهار کرد .😏