عذر میخوام عروس خانوم، منشنت رو ندیده بودم جدی.🙏🏻💖
iriنگارین Replied
@missunknown35 خرداد 1405چی بگم. ماجرای کارل رو خاطرت هست برات تعریف کردم؟ مجدد مشابه همون بود.
@missunknown35 خرداد 1405Replying toحالا از عادی ترین حقوقمون برخورداریم و جالبه که باید بابتش خوشحالی کنیم. و خوشحالی میکنیم هم، اما جالبه. ملت بلاکش و دردمند و شریف.
This post was deleted by the post author.
نگارین Replied
نگارین Replied
@missunknown34 خرداد 1405Replying toهشت سال نشده هنوز عروس خانوم. ده روز مونده تا هشت سال بشه و ده روز مونده به هشت سال هم حتی نگذشته عروس خانوم، برای من نگذشته. باشه؟ لنگه ندارم و آه بیهمتام، اصلاً بگو قل هو والله احد. چه فایده و چه عایده؟ آوردهش برای من چیه؟برای من همین معضلاتیه که داری میبینی.همین حسرتِ موبده که کنج سرمه.هورا.
نگارین Replied
@missunknown33 خرداد 1405Replying toکلاً تغییر رفتاریِ منفی توی هر نوع رابطهای_چه پیوند عاطفی، چه رفاقت یا شراکت یا هرچی_دلگیرکنندهست.نمیدونم تجربهش رو داشتید یا نه ولی اینجور مواقع آدم یه شَک و ترسی مثل خوره میفته به جونش که "این آدم عوض شده یا نقاب قشنگش رو برداشته؟"ترسناکه.
@Nazaninzahrasadat3 خرداد 1405Replying to andتغییر طبیعیهقرار نیس ادما بعد ازدواج گلس ضد آب دریافت کنه همسر داروی ضد افسردگی نیستهمسره
نگارین Replied
@missunknown33 خرداد 1405Replying toیه دخترخاله داشتم، نزدیک بود برای ایتالیا شهید بشه. قریب به دو سه مرتبه این فیلم رو پخش کرد تا باهاش ببینم، هر بار به وضع حمل خانومه که میرسید خوابم میبرد. یه جوری بود.
@missunknown33 خرداد 1405Replying toآهااان. ایوای معذرت میخوام گمون کردم میخواستی بگی "نیست" و اشتباه تایپی بوده. 🙏🏻🤍
@Melika_10811 خرداد 1405#چالشآخرین نوشته گالریتون رو نقل قول کنید.
@Nazaninzahrasadat2 خرداد 1405Replying toو واقعا خیلی تلخه یکی که تا صبح برای شنیدن حرفاش بیدار می موندیدیر جوابتو بده و سرد
@Melika_10812 خرداد 1405Replying toدقیقا. اگه فرداش از دلت درنیاورد، بجاش هرشب ساعت 9 بخواب تا بفهمه چ فرشته ای رو از دست داده🦦
@Melika_10812 خرداد 1405Replying toبنده جهت تداوم مودت بین زوجین شما رو ب ارااامششش دعوت میکنم💆🏻💆🏻💆🏻
نگارین Replied
@Happy1002 خرداد 1405Replying toمن نه از دیدنِ تو، سیر شوم، نه زِ حضورتکه دو چشمِ من و صد چشمِ جهان، کم نرسد