۱/ بررسی مجدد و کنترل امتیازات پروندههای داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید و فرآیند آن از دیروز رسماً در تهران آغاز شد.

@Azimirad_ir22 October 2025۱/ بررسی مجدد و کنترل امتیازات پروندههای داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید و فرآیند آن از دیروز رسماً در تهران آغاز شد.
@Zakihebarati23 October 2025Replying toاقای دکتر مجددسلام وخسته نباشید بازهم خواهان اینم پیام من رو بخونید 🥲🥲😔
@Zakihebarati23 October 2025اقای دکتر تکمیل ظرفیت فرزندان شهدا و.... برگزار شد اما چرا برای معلولان رو نمیزارن و شما پیگیر حقمون نیستید ،🥲😔
@Azimirad_ir8 October 2025۱/ با توجه به کم کاری جدی وزارت آموزش و پرورش و خلف وعدههای زیاد در بررسی مجدد پرونده داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ سؤال از وزیر محترم که قرار است دوشنبه در کمیسیون طرح شود را به #صحن مجلس خواهم فرستاد.
@Zakihebarati10 October 2025چرا برای فرزندان شهدا و....دومین ازمون مختص فرزندان شهدا رو میخواین برگزار کنید اما برای ما جوانان تحصیلکرده ک با مشقت وسختی درس خوندیم دومین ازمون رو نمیزارن ؟ چرا شما که تو صحن مجلس هستین حرفی ودفاعی ازما نمیکنید ؟؟چرا برای ازمونی ک گزشت تکمیل ظرفیت نمیزارن؟؟؟؟😥😥😥
@Zakihebarati10 October 2025منیکه معلولم چرا باید برای من وامثال من کمسیون پزشکی بزارین و خیلی راحت مارو کناربزارین ؟ که خیلیاهامون با نمره عالی تو کتبی قبول شدن اما فقط مصاحبه وارزیابی کنارمون میزارین 🥲ک یکی از دوستام گریه میکردومبگفت گناه من چیه که خدا منو معلول کرده وباینهمه مشقت درس بخونم وحالا راحت منو رد کردن
زکیه براتی Replied
@Zakihebarati10 October 2025چرا برای فرزندان شهدا و....دومین ازمون مختص فرزندان شهدا رو میخواین برگزار کنید اما برای ما جوانان تحصیلکرده ک با مشقت وسختی درس خوندیم دومین ازمون رو نمیزارن ؟ چرا شما که تو صحن مجلس هستین حرفی ودفاعی ازما نمیکنید ؟؟چرا برای ازمونی ک گزشت تکمیل ظرفیت نمیزارن؟؟؟؟😥😥😥
@Zakihebarati10 October 2025چرا حرفی از تکمیل تکمیل ظرفیت برا اولین آزمون مختص معلولین نیست چ اوناییکه تو مصاحبه وتحویل مدارک و چ اونایی ک کارنامه قرمز شدن مث خودم برا کمتراز ۲ نمره کتبی دعوت به مصاحبه نشدم گناه ما چیه کسی مارو حمایت نمیکنه
زکیه براتی Replied
@Zakihebarati10 October 2025اقای دکتر چرا بفکر همه هستین نهضتی ها و حق التدریسی و....اما بفکر ما جوانان تحصیلکرده معلول نیستین ؟؟؟مگه ما توایران زندگی نمیکنیم ایا کسی نیست صدای مارو بشنوه وپاسخ بده 😔
زکیه براتی Replied
@Azimirad_ir16 July 2025پنج:اینجانب به عنوان نماینده کمیسیون آموزش مجلس در این جلسه و به اتکاء مطالبه همه همکاران کمیسیون و اکثریت نمایندگان ملت، #پیگیر_جدی رفع مشکلات نیروهای حق التدریس آزاد، حل مشکل نیروهای نهضت، پیش دبستان و طرح امین و تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمونهای استخدامی کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری...
@Zakihebarati6 August 2025Replying toسلام اقای دکتر بهتون خسته نباشید میگم براینکه دنبال رفع مشکل نهضت و...هستیناما چرا پیگیر ازمون مختص معلولین نیستید وتومجلس مطرح نمیکنید😔
@Azimirad_ir16 July 2025پنج:اینجانب به عنوان نماینده کمیسیون آموزش مجلس در این جلسه و به اتکاء مطالبه همه همکاران کمیسیون و اکثریت نمایندگان ملت، #پیگیر_جدی رفع مشکلات نیروهای حق التدریس آزاد، حل مشکل نیروهای نهضت، پیش دبستان و طرح امین و تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمونهای استخدامی کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری...
@Zakihebarati17 July 2025شما پیگیر حق ،حق اتدریسی ها و ....هستید اما پیگیر مظلوم ترین قشر جامعه ک معلولین تحصیل کرده هستند نیستین 😔 چرا باید معلولیت رومحدودیت بدونید ولی ماها خودمون روبه بالاترین درجه از جامعه رسوندیم ولی کسی نیست دفاع کنه از حقمون
@Zakihebarati17 July 2025آقای دکتر تو دولت آقای شهید رییسی آزمونی مختص معلولین برگزار شد و جوابش با تاخیر اومد و دوستان زیادی دعوت مصاحبه شدن و خیلی ها هم برا نمره های کم رد شدن ک حتی اعتراض زدن جواب ندادن ک دوباره تکمیل ظرفیت بزارن که نزاشتن چه برای اینهایی ک تو مصاحبه رد شدن چ برااینهایی ک برانمره کمی تو کتبی ردشدن
@Zakihebarati17 July 2025اما حرف اصلی من اینکهشماها ک میدونید مامعلولیم و آزمون مختص ماست پس چرا برامون کمسیون و....میزارین تورو خدا تو مجلس این موضوع رو بررسی کنید و از امثال من دوستام ک باهزار مشکل درس خوندیم و...حمایت کنید،که چرا ارگان های دولتی که خودشون تو دفترچه تقاضای نیرو۳٪معلولین کردن اما ردمیکنن ویکی دیگه رو...
@Zakihebarati17 July 2025اقای دکتر من منتظر حمایت شما هستم اگه فقط وفقط ی سر ب گروهی ک تو تلگرام هستیم بزنید ودوستان من وامثال من که شبانه روز دارن میخونن رو ببینید دوستانی ک خیلی راحت ردشون کردن و کنارگذاشته شدن توازمون قبلی کدجز گریه واینکه چرا معلولم وبابالاترین نمره ردش کردن بزنید مارو خوشحال میکند ک حمایت کنید
@Azimirad_ir16 July 2025پنج:اینجانب به عنوان نماینده کمیسیون آموزش مجلس در این جلسه و به اتکاء مطالبه همه همکاران کمیسیون و اکثریت نمایندگان ملت، #پیگیر_جدی رفع مشکلات نیروهای حق التدریس آزاد، حل مشکل نیروهای نهضت، پیش دبستان و طرح امین و تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمونهای استخدامی کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری...
@Zakihebarati17 July 2025Replying toصدای جمعی از معلولین تحصیل کرده که تواین کشور اسلامی حق زندگی کردن و حق داشتن شغل رو دارن چرا باید فرق بزارین ؟ معلولیت محدودیت نیست ک ماهم مث بقیه درس خوندیم وانتظارشغل داریم
@Zakihebarati17 July 2025آقای دکتر تو دولت آقای شهید رییسی آزمونی مختص معلولین برگزار شد و جوابش با تاخیر اومد و دوستان زیادی دعوت مصاحبه شدن و خیلی ها هم برا نمره های کم رد شدن ک حتی اعتراض زدن جواب ندادن ک دوباره تکمیل ظرفیت بزارن که نزاشتن چه برای اینهایی ک تو مصاحبه رد شدن چ برااینهایی ک برانمره کمی تو کتبی ردشدن
Replied@Azimirad_ir18 June 2025با توجه به شرایط کشور و سرعت پایین اینترنت و قطعی موردی آن، به وزیر محترم آموزش و پرورش و رئیس محترم سازمان امور اداری و استخدامی کشور توصیه میکنم زمان ثبتنام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را #تمدید نمایند.
@Zakihebarati23 June 2025Replying toخواهش میکنم اقای عطیمی راد امروزاگه جلسه دارین با وزیرحتمن صحبت کنید ،واقعن جاموندیم از ثبت نام واینکه برا ازمون معلولین هم صحبت کنید🙏🙏🙏🙏
@Zakihebarati22 June 2025Replying toباسلام خدمت شما اقای عظیمی راد، لطفاً لطفاً ثبت نام استخدامی رو تمدید کنید من خودم چندبار رفتم کافینت اما اینترنت قطع بود ونشد ثبت نام کنم 😔😔
@Azimirad_ir22 June 2025۱از۲: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونی و شرایط فعلی کشور، برگزاری برخی از جلسات برای پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری و تعیین تکلیف وضعیت معلمان عزیز خرید خدمات، پیش دبستانی، نهضتی، طرح امین، سرباز معلمها و سایر گروهها و تاثیر قطعی معدل در کنکور؛ لغو شده است.
@Zakihebarati22 June 2025Replying toاقای عظیمی راد لطفاً ثبت نام ازمون استخدامی روتمدیدکنید ، دفه اول ک رشته ما رو تودفترچه نخواستن برا اموزگاری و رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری مظلوم واقع شد وبرا دبیری باظرفیت ی نفر میخواستن ک بخاطرشرایط کشور اینترنت نبود ک ثبت نام کنم
@Zakihebarati22 June 2025اقای عظیمی رادتو دولت اقای شهید رییسی اولین ازمون مختص معلولین برگزار شد و باکلی سختی و....ولی کسی نبود ک موضوع تکمیل ظرفیت رو تومجلس مطرح کنه برامون ،من خودم کتبی برا کمتراز دونمره رد شدم و اینکه دوستان دیگه هم تومصاحبه برا چندنمره رد شدن ، اینکه امسال هم مطرح کنید برامون ازمون برگزارکنند
@Zakihebarati22 June 2025همانطور ک برا فرزندان شهدا و...ازمون برگزارمیخوان بکنن براماهم برگزارکنن، معلولیت ک محدودیت نیست ، من جوان هم مث بقیه درس خوندم وتوکشورایران هستم و حقمه ک دارای شغل باشم بدون هیچ امتیازی نه فرزند نه تاهل نه....ماجونهای مجرد چرامظلوم واقع باید بشیم لطفاً پیگیری کنید درخواست ما معلولین تحصیل کرده رو