کسی که هنوز به این دلقک ها میگه خبرگزاری، واقعا انسان عجیبی است، به تعبیر عامیانه، شوت است.(۱۸۰ درجه تحریف؟)
Replied@sam_athar17 February 2026کسی که هنوز به این دلقک ها میگه خبرگزاری، واقعا انسان عجیبی است، به تعبیر عامیانه، شوت است.(۱۸۰ درجه تحریف؟)
@monadee18 February 2026Replying toای شبکه تروریستی!آن کشتههای شما که به درک واصل شدند، معترض نبودند، بلکه مزدور مسلح آمریکایی_صهیونی بودند که مأموریتی جز شرارت نداشتند، همان داعشی که آمریکا در ایران به وجود آورد تا با تخریب و کشتار وحشیانه کودتا کند، ولی با لطف خدا، ناکام و زیر پای مردم لِه شدند.#ما_داغداریم 🇮🇷#کودتای_نافرجام
@monadee17 February 2026Replying toخیلی روشن است:رهبر عزیزمان فرمودند همه کشته شدگان در کودتا شهیدند و ما داغداریم، به جز عده ای کودتاچی که از دشمن خبیث پول و سلاح گرفتند برای تخریب و کشتار ملّت.حالا میبینیم که رسانه های تروریستی هم اعلام کردند که داغدار همان کودتاچی ها هستند و از کلام رهبر در به درک واصل شدن کودتاچیان، برآشفتند.
@monadee17 February 2026Replying toآقا آنقدر خوب صحبت کردند که سوزش رسانه های ترور قابل کتمان نبود.مزدوران آمریکایی که پول و سلاح گرفتند برای کودتا، به درک واصل شدند، ولی فریب خوردگان که نتوانستند حق را تشخیص دهند را شهید کودتای آمریکایی میدانیم و از خدای متعال برایشان آمرزش میطلبیم.#برو_به_درک#مزدور_صهیون#ما_داغداریم 🇮🇷#ایران
@MIRKORSAVY13 February 2026پزشکیان میگه من عددی نیستممشکلاتتون رو خودتون حل کنیدمن پزشکم به فکر سلامت مردم بودم که رییس جمهور شدم....عجبخوب شد راستشو گفت...احتمالاً با اون خط فکری «سلامت معنوی ایرانیان» که توسط بهاییان نفوذی دنبال میشه مرتبط نیست.!؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔…Show more663 KB
@monadee15 February 2026Replying toانتشار چنین کلیپ هایی، که بریده ای از سخن مسئولان است، معمولاً نتیجه ای جز سیاه نمایی ندارد، و تبیین در آن نیست.بهتر است به این فکر کنیم که چگونه می توانیم حامی و پشتیبان مسئولان باشیم؟ که این، دستور اخیر ولی امر است.
@monadee15 February 2026Replying toجهاد تبیین چیست؟مقابله با دشمن، در میدان جنگ نرم.به همین دلیل، انتشار هر مطلبی، نمی تواند جهاد تبیین برآورد شود.امروز، مهم ترین عناوین جهاد تبیین عبارت است از:گسترش روحیه اتّحاد و همدلیحمایت از مسئولاناعلام پیشرفت های کشورتشریح ضعف های دشمنمقابله با دروغ های دشمنان…Show more
@MIRKORSAVY16 February 2026Replying toسلام برشمابیشتر تحقیق کنیداجالتا این سه ویدیو را ببینیدبا دقت...5 MB3 MB2 MB
منادی Replied
@monadee13 February 2026Replying toسؤال:معنای «قوه» چیست؟یعنی توان و قدرت. حالا، اگر یک دولتی مقیّد به حکم شرعی باشد و فقط با هدف رسانه ای کردن قدرت ساخت بمب مذکور، آن را بسازد، در حالی که دشمنش شک دارد ایران از آن استفاده می کند یا خیر، آیا در این صورت بازدارندگی ایجاد خواهد شد؟راه های جایگزینی هست که بازدارندگی حقیقی ایجاد شود.
منادی Replied
@zahraRwhi766 February 2026Replying toنافرمانی از امر ولی فقیه را خیلی لطیف ماله کشی نفرمودین؟؟؟ به خواست و نقشه رهبری بود، جنگ قبل حین مذاکرات ۱۲روزه تمام نمی شد و الان اثری از رژیم جعلی و ضعیف عنکبوتی صهیونیستی نبود
@monadee11 February 2026Replying to andبه نظرم، مذاکرات برای خواص یک فتنه شده است.وقتی سخنان پیشین پرچمدارمان را کنار دستور حمایت از مسئولان و دولت می گذارم، به این نتیجه می رسم:حمایت یعنی پشتیبانی از نیرویی که وارد میدان خطر می شود.مذاکره و جنگ و اقتصاد و امنیت، میدان خطر است، و به پشتیبانی ملّت نیاز دارد.این امر ولی است.#حامی🇮🇷
منادی Replied
@monadee11 February 2026Replying toخیلی زیباست این کنایه..بهتر بگم: جمهوری اسلامی، همان حرمی است که از حکومت مهدوی میشناسیم، باید مردم و مسئولان مهدوی شوند.عمل به تمام شئونات جمهوری اسلامی، هنوز به کمال نرسیده است.امروز ما ملّت بزرگ ایران، محبّان جمهوری اسلامی هستیم. باید تلاش کنیم شیعیان جمهوری اسلامی باشیم.#گام_دوّم_انقلاب✌
منادی Replied
@abasi10 February 2026Replying to andسلام استادنسابه عزیزاتفاقا با مرور مطالب سایت وکانال جنابعالی از نگاه سطحی به مطالب به عمق فاجعه های سیاسی همین مدعیان بیشترپی بردماینکه آمریکا تاچه اندازه حساب شده وطبق قوانین واصول خودش داره رفتارمیکنه ودستگاه دیپلماسی ما گویی یک مسیر بیشترندارن وانهم (هرچه شدشد) هدف مذاکره ست نه نتیجه
@monadee10 February 2026Replying to andسلام علیکمهمین که متوجه عمق دشمنی امریکا هستیم، کافی است.بزرگ ترین پیروزی در مذاکرات، حفظ اتّحاد ملّی است.. به نظر شما، ایران در رسیدن به این دستاورد توفیق بیشتری داشته، یا امریکا؟این که اکثر مردم امریکا با جنگ و سیاست های ترامپ همسو نیستند، به چه معناست؟شاید بتوان از زوایای دیگری هم نگاه کرد.
@abasi8 February 2026پشت پرده حواث گذشته وامروز#اصلاح_طلب یار سیزدهم برای روز سیزدهمجنگی برای تنفسِ #اصلاح_طلب ها!💬برگرفته از جلسه ۱۱۴۴ کلبه کرامت #استاد_حسن_عباسی📅 در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۴▶️ مشاهده جلسه کامل youtube.com/watch?v=L18Vlj_D05Y&si=mteIX0-xYbFRJJsX14 MB
@monadee10 February 2026Replying to andدنبال کردن مسیر حذف اصلاحات، به صلاح کشور نیست.همانطوری که بیرون کردن شیعه یا سنّی از دایره اسلام، مجاز نیست.اصلاحات باید به مسیر انقلاب برگردد، و این یعنی کار انقلابی. هنر این است، نه اینکه راحت بیاییم همه افرادی که با دیدگاه اصلاحات وارد قطار انقلاب شده اند را پیاده کنیم!البته، حساب خائن جداست.
@abasi10 February 2026Replying to andاصلاحات واصولگرا دوروی یک سکه اند، درانتخابات رقیب ودرتقسیم غنائم وفرصتها رفیق،رهبری ونظام هیچ فرصتی راازهیچ گروه وحزبی دریغ نکردند وبالعکس برابشان فرصت سازی هم کردند، نمونه واضح ورودپزشکیان به انتخابات و،، کسی باهمراهان انقلاب ومردم مشکلی نداره.خدمتی کردن منافعی هم بردندزه حدکفایت بیشتر
@monadee10 February 2026Replying to andتقریباً موافقم، فقط اینکه:مشکل، اصل اصولگرایی یا اصلاح طلبی نیست، چون هر کسی دیدگاهی دارد و هدفی، که در جای خود محترم است.اینکه در پوشش اصولگرا یا اصلاح طلب، کسی همنوا با دشمن و رو در رو با کشور و مردم و نظام قرار بگیرد، قابل پذیرش نیست.
@monadee10 February 2026Replying toتوهین نکنید، درست نیست.البته در عین احترام، نسبت به عملکرد گذشته و فعلی بعضی از مسئولین که در خبرها شنیده می شود، در مواردی انتقاد هم دارم.ولی به دولت و عملکردش خوش بین هستم.امیدوارم در روزهای پیش رو، خبرهای خوشی به مردم عزیز ما برسد، و دشمنان و بدخواهان ایران مأیوس و ناامید شوند.
@abasi10 February 2026Replying toمن ازیک ضرب المثل ایرانی استفاده کردم، درمثل هم جای مناقشه نیست، توهین اونجاست که شعارمیدن (بدون هیچ دلیلی/خاک توسرجلیلی)و،،، ایشون برای مذاکره ازامریکا تضنین خواستن، خب بعدامریکا خارج شدحمله کردخلف وعده کرد،، میخان چکارش کنن برن مریخ شکایت کنن یاجام اخلاق طلب کنن. منوقانع کن
@monadee10 February 2026Replying toتوهین به دکتر جلیلی قابل قبول نیست، ولی چه ربطی به دکتر عارف دارد؟تضمین هم، در مذاکره با امریکا اصل دوّم است، ابتدا باید حق ایران را محترم بدانند و سپس برای ادّعایشان تضمین مورد تأیید ارائه کنند.نکته آخر اینکه گرچه معتقدم در مواردی نقد به ایشان وارد است، ولی این سخنشان بجا بوده، اگر درست اجرا شود.
@nassabeh_com30 January 2026Replying toاینهایی که از اهل کتاب خصوصا یهود و یهودیصفتها، تضمین طلب میکنند و به ضمانت ارائه شده از جانب اونها اطمینان دارند،به هرچه ایمان داشته باشند، به آیه ۱۰۰ سوره مبارکه بقره، کافرند که فرمود :البقره🔸️أَوَكُلَّمَا عَاهَدُوا عَهْدًا نَّبَذَهُ فَرِيقٌ مِّنْهُم بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ🔸️…Show more
@monadee10 February 2026Replying to andجالب است بدانیم، اوّلین حاکم اسلامی که با اهل کتاب پیمان بست، کیست؟از این باب عرض کردم که به همین سادگی درباره ایمان افراد قضاوت نکنیم، به ویژه در مورد مسئولان کشور.انتقاد باید روشن و با استدلال و متین باشد.ضمناً طرح کردن وجوب تضمین، که سخنی تازه ای نیست، در فرمایشات رهبری هم عنوان شده است.
@nassabeh_com10 February 2026چرا اینقدر آسمان و ریسمان؟؟!! دو تا سوال علمی پرسیدیم اگر جواب دارید و دارند که بفرمایید و بفرمایند اگر پاسخ علمی ندارید و ندارند که از پیر و پیغمبر نمیخواد شاهد مثال بیاریدخیلی راحت و صادقانه بفرمایید آقایان بدون مبنای علمی دارند مذاکره میکنندو در مقابل حریفی که متکی به نظریات ژئوپلیتی…Show more
@monadee10 February 2026Replying to andیک کلام:به نظرم، مذاکرات ایران با امریکا، فقط یک وجه دارد: اتمام حجت.شما حق دارید از مسئول خود بخواهید و نقد کنید، ولی جایگاه مسئول را تضعیف نکنید.ما دنبال گرفتن حق غنی سازی چند درصدی از امریکا نیستیم، می خواهیم دنیا بداند که ادعای امریکا بی منطق است، پس حق اتهام زدن به هیچ کشور مستقلی را ندارد.
منادی Replied
@abasi30 January 2026یک کلام، ختم کلام، #ترامپ شایسته نیست.#تحریم داخلی وخارجی،گرانی، قحطی،#التماس تعطیلی،#شورش_مسلحانه،ظلم تحمیلی و هرآنچه توان دارید به #میدان بیاوریدمشتاق وامیدوار در جهنم کینه شما #مقاومت میکنیم وداغ #تسلیم را بردلتان میگذاریم#مذاکره و التماس #تضمین #شرافت نمی آورد#ایران_باصلابت #ایران_متحد513 KB
منادی Replied
@IRAN_SARBOLAND5 February 2026مردم شناختهاند #دشمن را؛ خیلی موفقیت بزرگی است. خیلی اصرار میکردیم استدلال کنیم برای #مردم؛ در جنگ دوازدهروزه خودشان دیدند؛ آنهایی هم که میگفتند راهحل مشکلات کشور مذاکرۀ با آمریکا است، دیدند که چه شد؛ دولت #ایران مشغول مذاکرۀ با آمریکا بود، دولت #آمریکا پشت صحنه مشغول آماده کردن نقشۀ #جنگ بود!
@monadee10 February 2026Replying toضرر دارد، نفعی هم ندارد.امّا توضیح:امروز در مقام حمایت از دولت، معتقدم ورود به مذاکره ممکن است نه به خیال سود و نه امید دفع ضرر ، بلکه یک تکلیف باشد تا حجت تمام شود.آیا امام حسین (ع) وقتی طلب آب برای شش ماهه اش فرمود، امید سود یا دفع شر داشت؟چرا امام(ره) به محمدرضا پهلوی گفت: تو را نصیحت میکنم؟
منادی Replied
@abasi7 February 2026مدعیان عقلایی همنوا با دشمنان برپیکره قدرت #ایران_قوی زخم میزنندحمله به مؤلفه های قدرت داخلی(مردم) وقدرت فرامرزی(سپاه) بازی در زمین زخم خورده هااز قدرت #ایران ست وضربه به #اتحاد_مقدس#رسانه درایران درخدمت #منافع_ملی نیست#ایران_باصلابت #سپاه_پاسداران#ارتش#دارستانی_تنها_نیست
@monadee10 February 2026Replying toبا توجّه به اینکه همزمان دو مطلب از شما دیدم درباره حذف جریان اصلاحات و نقد ادغام سپاه و ارتش، یک جمله گفتنی است:یک اثر ادغام ارتش و سپاه، ایجاد دعواهای داخلی در طبقه نظامی کشور است، که در شرایط فعلی و با مدیریت صحیح مأموریت ها، این خطر دفع شده است.حذف اصلاحات نیز دعواساز است، فقط مدیریت لازم است.