مثلا من دیگه روم نمیشه به بقیه بگم بابت اینکه پارسال هیچ کدوم از اعضای خانوادهم تولدم رو یادشون نبود خیلی غمگینم👩🏻🦯
یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشهدیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...
@he_11010 May 2026امشب رفته بودم پیش متخصص گوش و حلق و بینی؛یه خانوم میانسالی با همسرش اومده بود مطب؛خانوم قد رعنایی داشت و زیبایی زنانهٔ خدادادی؛همسرش هم یه آقای قد کوتاهی بود که ظاهرِ مردمپسندی نداشت.اتفاقا من و اون خانوم و آقا با هم رفتیم داخل اتاق دکتر؛منتظر بودم نوبت اونها تموم بشه تا من صحبت کنم.
@Avvid10 May 2026Replying toوایییی چقدر ادم واقعا میتونه کثیف باشع ..حالا بزا من بگم رفته بودم مشهد چن وقته پیش داخل حرم داشتم رد میشدم یهو دیدم جلوم یه مردی داره سره دختر چن سالش داد میزنه میگه چرا تو زدی به صورت من بعد همینطوری هم سرش داد میکشید بعد میگفت برو اونطرف تو دیگه بچه من نیستی اونم با عصبانیت 😑
آـویــد Replied
@SeaSwan10 May 2026از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیستدر باغ هم، پروانهی غمگین گرفتار استاین کشور آن کشور ندارد حسِ دلتنگیدیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است.
آـویــد Replied
@khastehtarin10 May 2026اینکه اینجا هنوز کسی از " خندههای امیر پارسا نشاط" حرف نمیزنه، غمگینم میکنه.
آـویــد Replied
آـویــد Replied
@Panahdel6439 May 2026
آـویــد Replied
آـویــد Replied
@Mmzarei31316 April 2026Replying toگفتنی نیست ولی بی تو کماکان در مننفسی هست، دلی هست، ولی جانی نیست #محمد_عزیزی
@Avvid16 April 2026Replying toپرسیدی ك چرا خوب به پایان نرسید؟! راستش زورِ منه خسته به طوفان نرسید.