خب الحمدالله پس سوالی ازتون دارم ؛شما در مواردی که ذکر کردم جمهوری اسلامی رو محقق کننده واقعیترِ اهداف مدنظر میدونید یا پهلوی رو؟و هر کدوم انتخابتونه چرا؟

@Abde_hasan11817 May 2026Replying toخب الحمدالله پس سوالی ازتون دارم ؛شما در مواردی که ذکر کردم جمهوری اسلامی رو محقق کننده واقعیترِ اهداف مدنظر میدونید یا پهلوی رو؟و هر کدوم انتخابتونه چرا؟
@DastKhat18 May 2026Replying to andمنم از شما سوالی میپرسم.آیا جمهوری اسلامی دین رو در جامعه کمرنگ تر کرد یا پهلوی؟مگر بقیه خلفای ظالم اسلام ظاهرشون چی بود؟سقفیه، بنی امیه، بنی عباس همه ادعا میکرند محقق کننده ی اهداف اسلامند.اصلا برای همین امام حسین رو کشتند.برای قتل امام حسین وضو گرفتند چون داشتند اهداف اسلام رو محقق میکردند
@Abde_hasan11818 May 2026اهداف اسلامی که خلیفهش مشروب خوار بود و نماز رو سبک میشمرد؟اهداف اسلامی که خلفاش قبل اسلام از اعراب جاهلی بودن و دختراشونو زنده به گور میکردن؟منظور شما اسلام خلفاست یا اسلام حقیقی؟کاباره و پارتی و هزار فسادخونهای که پهلوی راه انداخت برای فاسد کردن جامعه بس نبود؟
@DastKhat18 May 2026Replying to andچند درصد مردم مردم به مذهب هنوز پای بندند و در گذشته چند درصد بودند؟قبلا مقصر حکومت بوده ولی الان کار دشمن است و جمهوری اسلامی درست عمل کرده.شما با اجبار،تهدید، و فساد مردم را از دین جدا کردید.پهلوی به گور پدرش میخندید بتواند اینطور اسلام را از ایران جدا کند و به یک شعار برای قدرت تقلیل دهد
@Abde_hasan11818 May 2026شما درصد دین داری مردم قبل از انقلاب رو بیشتر میدونید؟برادرم/خواهرم قبل انقلاب جهل بود جهل!کدوم آماری گفته مردم دین دارتر بودن قبل انقلاب؟شما میبینید که در جریان انقلاب شاهرخ ضرغام ها رویش میکنن و مسیرشون عوض میشه ؛کسانی که از جهل و اهداف پوچ خسته و به فکر گسترش محدوده فکری بودند
@DastKhat19 May 2026Replying to andیک زمانی مردم بردی اسلام میخواستند انقلاب کنند الان علیه اسلام.یک سوال از همه ی مردم اگر پرسیده شود خواهید دید اکثریت دیگر حاکمیت دینی را قبول ندارند.شاهرخ ضرغام یک مثال است و ارزشی در بحث ندارد. توده ی مردم مهم اند.
Replied@Abde_hasan11818 May 2026شما درصد دین داری مردم قبل از انقلاب رو بیشتر میدونید؟برادرم/خواهرم قبل انقلاب جهل بود جهل!کدوم آماری گفته مردم دین دارتر بودن قبل انقلاب؟شما میبینید که در جریان انقلاب شاهرخ ضرغام ها رویش میکنن و مسیرشون عوض میشه ؛کسانی که از جهل و اهداف پوچ خسته و به فکر گسترش محدوده فکری بودند
@DastKhat19 May 2026Replying to andشما ۳۰ درصد از جامعه که در تجمعات هستند و حجاب و جمهوری اسلامی را دوست دارند فقط میبیند.یک دوری در شهر بزنید عمده جامعه از همه ی این ها بیزارند.منتهی شما توهم زدید مردم شما را دوست دارند و همه ی این شلوغی ها کار دشمن است.خیر مردم هستند که علیه شما دائم شلوغی راه می اندازند دشمن هم هیزم بعدش است.
@DastKhat19 May 2026Replying to andچطور جهلی بود که به قول شما ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند؟چطور دین داری کمتر بود که اکثریت جامعه در راستای انقلاب دینی شرکت کردند و الان در تلاش هستند هر ۳ سال یک انقلاب و شلوغی علیه حاکمیت دینی راه بیندازند؟همه کار دشمن است؟فقط دشمن؟حتی اگر دشمن سلاح برساند کسی که فریاد میزند مردم است.
خط Replied
@Abde_hasan11818 May 2026اهداف اسلامی که خلیفهش مشروب خوار بود و نماز رو سبک میشمرد؟اهداف اسلامی که خلفاش قبل اسلام از اعراب جاهلی بودن و دختراشونو زنده به گور میکردن؟منظور شما اسلام خلفاست یا اسلام حقیقی؟کاباره و پارتی و هزار فسادخونهای که پهلوی راه انداخت برای فاسد کردن جامعه بس نبود؟
@DastKhat18 May 2026Replying to andاحسنت از شعار تا واقعیت اهداف اسلامی تفاوت داره.رانت و مفاسد اقتصادی.ناکارآمدی در اداره امور کشور از آموزش و پرورش تا صداسیما و ...ظلم،تبعیض،دیکتاتوری و سانسور به اسم اسلام.این ها اهداف اسلامی حکومت مد نظر شما بوده؟نگران کاباره های پهلوی هستیدولی در کیش با بکینی در ساحل باشند مقصر حکومت نیست
خط Replied
@Hediye_x_you14 May 2026
@DastKhat16 May 2026Replying toکسی که توهین کنه حرفی برای گفتن نداره.دهن دریده هایی مثل شما ارزش هم صحبتی ندارند.و الا ما با ارزشی ها هم صحبت میکنیم منتهی آن هایی که حرفی برای گفتن و عقلی در سر دارند.شما جماعت وحشی و لمپن به درد همان چاله میدان میخورید نه حرف زدن درباره مسائل مهم.
@Moerez11 May 2026Replying toاز خودشون هم هیچ تفکر و ایدهای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@jasematshani_ir14 May 2026Replying to andandعقده ها و کینه ها از نظام رو به اسم مطالبه ی نت خالی نکن، مردمی که کشته شدن در جنگ، کودکان میناب ، شهدای امنیت و...هیچ کدوم مردم نیستن که از شون بنویسی، نکنه تو خونه مردم صدات میکنن، که فقط خودت رو مردم میدونی!!
@DastKhat14 May 2026Replying to andandمگر شما کشته های آبان رو دیدید؟گفتید دروغهگفتید جاسوس بودنگفتید مردم نبودن مردم فقط همین هایی که در خیابان اند هستند؟ان ۶۰ درصدی که در انتخابات هم نیامدند و از بیخ مخالف بودند مردم نیستند؟
@jasematshani_ir14 May 2026Replying to andandکشته های آبان را دیدیم و امام شهید ما هم گفتند فریب خوردگانشان شهید هستند، ما آنهایی که اسلحه به دست به جان مردم افتادنداز دختر ۳ ساله تا پیرمرد کشتند،آن ها را هلاک شده وخون هدر شده می دانیم،فارسی که حرف میزنید آدم از هم زبون بودن با شما شرمنده میشه، بدکاره ها ی اروپا هم از میناب گفتند
@DastKhat14 May 2026Replying to andandلعنت بر ترامپ و نتانیاهولعنت بر قاتلان کودکان مینابلعنت بر قاتلان دی ماهلعنت بر هرکسی خون مردم را ریختلعنت بر هر کسی که از قاتلان مردم حمایت کرد
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@jasematshani_ir14 May 2026Replying to andandالان همین هایی که نوشتید و ردیف کردید، خودش آزادی بیانه نیست؟؟
خط Replied
@milad_taghipour_bi14 May 2026Replying to andand😐😐فازت چیه عزیز ؟می خوام vpn بخرم نیازم دارم 🤌🏻آدرس سایت لطف کن من حتی داخل دایرکت هم بهت پیام دادم گفتم لینک سایت رو لطفا برام بفرست
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@Hediye_x_you13 May 2026اینترنت پرو هم فقط برای کساییه که کارای بین المللی میکنن، اگه میبینی کسی دارتش که نیازش نداره میتونی گزارشش بدی که الان طلبکار نشی، درمورد بقیه شعرات هم میتونی یه سرچ بزنی ببینی چه چرت و پرتایی داری تفت میدی.
@DastKhat13 May 2026Replying to andشما همین الان میتونید خیلی قانونی کانفینگ بخری ۵۰۰ هزارتومان هر گیگ قاونی هست و در یک درگاه مجاز به صورت ریالی پرداخت کنی.جون مردمم به خطر نمیفته دیگه چون پول دادی مشکلی نیست .شما ادم ها ی دهن دریده به جای هر توضیحی فقط بددهنی بلدید
خط Replied
@Moerez13 May 2026Replying to andیه چیزی رو بدون، میفهمی که نباید برای اینها وقت بذاریباطل همیشه از پایین به بالا و از جزء به کل میرسه، و هی یه چیزی هست که ازش آویزون بشهدقت بکنی همیشه مثالهای جزئی میزنن حتی اگه بهشون ثابت بشه مثالشون غلطه سریع حرفشون رو عوض میکنن یه چیز جزئی دیگه میگن
@DastKhat13 May 2026Replying to andنه خیر چون مجبوریم در مورد چیز های جزئی حرف بزنیم چون در مورد چیز های کلی حرف بزنیم در بهترین حالت بن میشیم و در بد ترین حالت احظاربالاخره در مهد آزادی بیان داریم زندگی میکنیم
خط Replied
@Moerez11 May 2026Replying toاز خودشون هم هیچ تفکر و ایدهای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
@DastKhat13 May 2026Replying to andایده های شما عمر و زندگی ما رو به آتش کشیده مردم خسته اندمردم ضعیف شدند مردم فقط کسانی که در خیان اند نیستند.شما ایده ندارید فقط قدرت دارید و حرف زور
خط Replied
@user1773996988499 May 2026
This post was deleted by the post author.
@DastKhat9 May 2026Replying to andandبوده، ولی این طبیعت جهان است.همه چیز در جهان بالاخره یک فایده ای هم دارد.شما اگر مردار انسان هم بخوری. یک فایده ای دارد. معدت پر میشه و چند ساعت نیاز به غذا نداری. ملاک سنجش این نیست که آيا هیچ فایده ای نداشته باشهملاک سنجش گرفتن معدل است
@Zareiiiii9 May 2026Replying to andandخدا را شکر شرافت سیاسی را از بی شرافت های سیاسی مثل شماها یاد نگرفتیم!حتما مسجد سوزی ، قرآن سوزی،آدم سوزی و... میشه شرافت سیاسی!!!بابا خود عقل کل پندار😆!!زندان بزرگ🤣!!! حرفات بیشتر شبیه یه جُک میمونه!!بنظر میاد بیشتر اومدی خودت را خالی کنی تا حرف بزنی!!😁
@DastKhat9 May 2026Replying to andandقرآن و اسلام ابزار ظلم خیلی ها بوده و هر کس مخالف جنایت هاشون بود رو به نام اینکه ما خلیفه الهی هستیم نابود میکردند.تقریبا تمام ائمه رو کسانی کشتند که خودشون رو نماینده اسلام و قران معرفی کرند. از سقیفه تا بنی امیهقاتلان امام حسین هم گفتند که ما حکومت دینی هستیم و حسین از دین خروج کردهخدا قاضیه
@Zareiiiii9 May 2026Replying to andandاحسنت ، بالاخره یک حرف درست زدی، البته به فرمایش مولا علی (ع) کلام حقی است که معنا و مفهوم باطلى را از آن اراده کرده ای!!!
@DastKhat9 May 2026Replying to andandشما هم تلاش کن یه حرف درست بزنی.مجسمه های شما رو باید به عنوان اسطوره های حماقت بسازند.حرف زدن با شما یاسین به گوش خر است.