کاملا درسته . برای همینه که خیلی از تحصیل کرده ها ، تربیت درستی ندارند
سجاد Replied
@lahijmarket3 May 2026Replying toکاملا درسته . برای همینه که خیلی از تحصیل کرده ها ، تربیت درستی ندارند
سجاد Replied
@masumehz26 April 2026ویراستیون عزیز منشن بدید؛میخوام یه ویراستتون که از نظرممحتوای خوبی داره رو بازنشر بدم✨️
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
@HosnaKazemi7 April 2026Replying to and 4 othersبنظرم دوره رضا خان حکومتش طوری بود اجازه حرف زدن و اظهار نظر نمیداد چه برسه به نه گفتن و مخالفت کردنولی دراین زمانه وطن فروشی میشه و به خودشون حق میدن مطالب رو پراکنده کنند و به خودشون هم حق میدن کسی جلوشون واینسهاین دو موضوع فرق میکنهطبیعتا در هرکشوری اجازه وطن فروشی یا تبلیغات و پراکندگی چنی…Show more
@Moheb1187 April 2026Replying to and 4 othersبله در ادامه عرض کردم که کشور ما به اون دیکتاتوری معاویهگونه دچار نشده. و حتی شاید اصلا بهتره با این وطنفروشهای ..... برخورد بشه.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersبله متاسفانه اونموقع که وقتش بود اقدام نکردند و حالا دارند تلفاتش را میبینند. البته تجربه هم به من نشون داده صحبت با این قوم فقط وقت تلف کردن هست. فاقد از کمی منطق!😑
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersاتفاقا من از این اسلام گوگولی و رحمانی بعضیها متنفرم. امام حسین برای گرفتن حکومت و قلع و قم فاجرین بود. با این استدلال و به قول شما با تکیه بر جنگهای امیرالمؤمنین کسی که توی ۱۸ و ۱۹ دی اسلحه کشید یا ایجاد ناامنی کرد دهنش باید سرويس بشه. اما آیا اینهایی که خنده گذاشتند هم جزء فاجرین هستند؟
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
@Moheb1187 April 2026Replying to and 4 othersقطعا اینطورهاما: https://virasty.com/Moheb118/1775541762357264074Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
@Gasam7 April 2026Replying to and 4 othersفرق مان اینست که آنها طاغوت بودند و ما حکومت توحید محور و اسلامی هستیم و انها باطل بودند و ما حق هستیم . ما در مقابل انتقاد جبهه نمیگیریم( رضا پالان میگرفت) .اما در مقابل هتک حرمت و توهین سکوت نمیکنیم 😕
@Moheb1187 April 2026Replying to and 4 othersدر این شکی نیست.اما برادر بزرگوار من اونها که همچین فکري نمیکنند. اونها هم فکر میکنند حق هستند و ما جلوی آزادیبیانشون رو گرفتیم. باید در میدان بازی کنیمدر ضمن: https://virasty.com/Moheb118/1775541762357264074Replying to and 3 othersبا زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه کردن خنثی میشد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوبگر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersدر این مورد هم که از کشورهای دنیا مثال فرمودید. اولا که هیچ حکومتی در دنیا برای ما ملاک نیست به جز حکومت معصوم. چون اساس اونها بر لیبرالیسم و آزادی فحشاست و مبنای ما شرع الهی.ثانیا همین توئیتها و خبرهای خبرگزاريهای آمریکا که بر علیه ترامپ هست را میبنیم متوجه میزان آزادی بیان میشویم!
@Taha010114 April 2026Replying to andاین جماعت یه **** زدن تا یه قرن حرف بزنن وضعیت همینه بهتره زیپ دهانشان را ببندندو دیگه در سیاست دخالت نکنن
@Moheb1184 April 2026Replying to andموافقمبه شدت موافقماما حالا که اومدن و یک غلطی کردن نباید بهشون توجه کنیم. توجه ما مردم هست که باعث میشه اونا فکر کنند که کسی هستن.بچه وقتی میبینه از توجه خارج شده دست به هر کاری میزنه تا توجهها رو به خودش جلب کنه. ما نباید گول اونا رو بخوریم
@Taha010114 April 2026Replying to andدقیقا ما نباید بهشون توجه کنیم ولی نباید هرکاری دلشون میخواد انجام بدن...
سجاد Replied
@Forghan121430 March 2026Replying to and 6 othersفعلا این موشک هایی که میزنیم تو سر اسرائیل و امریکا ، کار بچه های انقلابی هست ، وگرنه بخاری از غرب زده ها که بلند نمیشهفعلا که ما عمامه نداریم ، یه کارگریم خدا رو شکر دنبال نان حلال اما امامه به سر ها ، هیچوقت به اندازه روشنفکرهای غرب زده خیانت نکردن!
@Moheb11830 March 2026Replying to and 6 othersدقیقا ارتباط "موشک، اسرائيل، آمریکا، غربزده و روشنفکر" رو با بحث متوجه نشدم و نمیخوام هم متوجه بشم اما اگه فقط میخواستید یه چیزی گفته باشید حله