سجاد

‌سجاد‌'s header picture
Profile picture of ‌سجاد‌

سجاد

@Moheb118
سیاه‌تر زِ سر زلفِ اوست عالَم ما...✍️ فعال فرهنگی📷 تصویر‌ بردار 📚محصل علوم انسانی🎬در حال دست و پا زدن در اقیانوس رسانه
اصفهان
Iraniri
Joined May 2024
Born 4 April

سجاد Replied

Profile picture of ‌لاهیج مارکت لاهیج مارکت‌
@lahijmarket3 May 2026
Replying to
کاملا درسته . برای همینه که خیلی از تحصیل کرده ها ، تربیت درستی ندارند
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1183 May 2026
Replying to
احسنت

سجاد Replied

Profile picture of ‌بنت الخامنه‌ای🎒‌
@masumehz26 April 2026
ویراستیون عزیز منشن بدید؛میخوام یه ویراستتون که از نظرممحتوای خوبی داره رو بازنشر بدم
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb11827 April 2026
Replying to
..!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!
Profile picture of ‌حسنا کاظمی‌
@HosnaKazemi7 April 2026
بنظرم دوره رضا خان حکومتش طوری بود اجازه حرف زدن و اظهار نظر نمیداد چه برسه به نه گفتن و مخالفت کردنولی دراین زمانه وطن فروشی میشه و به خودشون حق میدن مطالب رو پراکنده کنند و به خودشون هم حق میدن کسی جلوشون واینسهاین دو موضوع فرق میکنهطبیعتا در هرکشوری اجازه وطن فروشی یا تبلیغات و پراکندگی چنی…Show more
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
بله در ادامه عرض کردم که کشور ما به اون دیکتاتوری معاویه‌گونه دچار نشده. و حتی شاید اصلا بهتره با این وطن‌فروش‌های ..... برخورد بشه.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
خوشحال شدیم اگه تونستیم تاثیری بگذاريم😍لطفا در نشر به ما کمک کنید🙏

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!
Profile picture of ‌غلامِ رضا‌
@Smd8y7 April 2026
اینجور که می‌بینیم خودتم میذارن توی لیستبپا مسدود نشی 😅
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
ای وای😂

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
اتفاقا ما در تاریخ حکومت ائمه هم هیچ‌وقت شاهد نفی آزادي بیان نبودیم.و اتفاقا این عدم آزادی‌بیان و فضای سرکوب را در حکومت عمر و معاویه و یزید و بیا جلو رضاخان داریم. در این حکومت هم الحمدالله به اون مرحله نرسیدیم و خیال عدم آزادی‌بیان که این براندازا دارند توهمی بیش نیست.
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
حالا این ۸۰۰ نفر که ایموجی خنده گذاشتند هم بلاک شدند کلا. در واقعیت میخواید چیکار کنید؟اینا که ۸۰۰ نفرن. با اون جمعیتی که شب شهادت آقا هلهله کردن چیکار کنیم؟ همه رو که نمیتونیم قلع و قم کنيم.
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
ما متأسفانه در فرهنگ‌سازی کار نکردیم، در مدارس کار نکردیم، روی مجموعه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری نکردیم، حتی روی محتوای درسی هم کار نکردیم حالا که کار بیخ پیدا کرد چیکار کنیم؟ آهان بیایم همه رو قلع و قم کنیم!این جوابه؟ (میگم این حکومت هنوز به اون درجه نرسیده)
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
اگر لحن‌م تند بود عذرخواهی میکنم🙏

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
بله متاسفانه اون‌موقع که وقتش بود اقدام نکردند و حالا دارند تلفات‌ش را می‌بینند. البته تجربه‌ هم به من نشون داده صحبت با این‌ قوم فقط وقت تلف کردن هست. فاقد از کمی منطق!😑

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
احسنت حلال کنید. و من الله توفیق..!

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
اتفاقا من از این اسلام گوگولی و رحمانی بعضی‌ها متنفرم. امام حسین برای گرفتن حکومت و قلع و قم فاجرین بود. با این استدلال و به قول شما با تکیه بر جنگ‌های امیرالمؤمنین کسی که توی ۱۸ و ۱۹ دی اسلحه کشید یا ایجاد ناامنی کرد دهنش باید سرويس بشه. اما آیا اینهایی که خنده گذاشتند هم جزء فاجرین هستند؟

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!
Profile picture of ‌عبدالرحمن خوشابی‌
@YA3487 April 2026
مخالف تمسخریم نه آزادی بیان
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
Profile picture of ‌سجاد‌
سجاد

@Moheb118  •  7 April 2026

با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!
Profile picture of ‌گرگ میش‌
@Gasam7 April 2026
فرق مان اینست که آنها طاغوت بودند و ما حکومت توحید محور و اسلامی هستیم و انها باطل بودند و ما حق هستیم . ما در مقابل انتقاد جبهه نمیگیریم( رضا پالان میگرفت) .اما در مقابل هتک حرمت و توهین سکوت نمیکنیم 😕
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
در این شکی نیست.اما برادر بزرگوار من اونها که همچین فکري نمی‌کنند. اونها هم فکر می‌کنند حق هستند و ما جلوی آزادی‌بیان‌شون رو گرفتیم. باید در میدان بازی کنیم‌در ضمن: https://virasty.com/Moheb118/1775541762357264074
Profile picture of ‌سجاد‌
سجاد

@Moheb118  •  7 April 2026

با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
در این مورد هم که از کشور‌های دنیا مثال فرمودید. اولا که هیچ حکومتی در دنیا برای ما ملاک نیست به جز حکومت معصوم. چون اساس اونها بر لیبرالیسم و آزادی‌ فحشاست و مبنای ما شرع الهی.ثانیا همین توئیت‌ها و خبر‌های خبرگزاري‌های آمریکا که بر علیه ترامپ هست را میبنیم متوجه میزان آزادی بیان میشویم!

Profile picture of ‌طاقان‌
@Taha010114 April 2026
Replying to and
این جماعت یه **** زدن تا یه قرن حرف بزنن وضعیت همینه بهتره زیپ دهانشان را ببندند‌و دیگه در سیاست دخالت نکنن
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1184 April 2026
موافقمبه شدت موافقماما حالا که اومدن و یک غلطی کردن نباید بهشون توجه کنیم. توجه ما مردم هست که باعث میشه اونا فکر کنند که کسی هستن.بچه‌ وقتی می‌بینه از توجه خارج شده دست به هر کاری میزنه تا توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. ما نباید گول اونا رو بخوریم
Profile picture of ‌طاقان‌
@Taha010114 April 2026
Replying to and
دقیقا ما نباید بهشون توجه کنیم ولی نباید هرکاری دلشون میخواد انجام بدن...
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1184 April 2026
آخه اصلا اهمیت ندارند

سجاد Replied

Profile picture of ‌علی‌
@Forghan121430 March 2026
فعلا این موشک هایی که میزنیم تو سر اسرائیل و امریکا ، کار بچه های انقلابی هست ، وگرنه بخاری از غرب زده ها که بلند نمیشهفعلا که ما عمامه نداریم ، یه کارگریم خدا رو شکر دنبال نان حلال اما امامه به سر ها ، هیچوقت به اندازه روشنفکرهای غرب زده خیانت نکردن!
Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb11830 March 2026
دقیقا ارتباط "موشک، اسرائيل، آمریکا، غرب‌زده و روشنفکر" رو با بحث متوجه نشدم و نمیخوام هم متوجه بشم اما اگه فقط می‌خواستید یه چیزی گفته باشید حله