سال گذشته، مثل امشب بود😭
14 MB

iri🏮 توییت تازه حمیدرضا علیمی مداحولوله ای در فضای مجازی به راه انداخته است:*🔸 علی الاصول، رضایت مردم ایران مهم است و بس!🔸*@khabaronazar
Replying toعلیمی دورو تغییر کاربری داد که تاریخ انقضاش نگذرهوگرنه خیلی وقته ولوله بجون خودش افتاده خبر نداره خدا هیچکسو بحال روز این نندازه از کجا بکجا رسید ! 😂😂😂😂
علیرضا الفت Replied
مذاکره پوچ و پوشالی اینان امنیت غذایی جامعه ایرانی را هدف گرفته. همانطور که #رهبر_شهید مانع ورود واکسن آمریکایی شدند، باید از آمدن گندم آمریکایی هم جلوگیری کرد.#مذاکره
Replying toواکسن 😁سفره مردم #شفافیت، #پاسخگویی ، #مسئولیتپذیری #نظارتپذیری ارکان یک #حکمروایی است نه #حکمرانی
وقتی در یک مجموعه یک نفر با بقیه مخالف است ولی همچنان در راس قرار دارد و نظر خود را بدون رعایت نظر جمعی میگوید یا وصلهی ناجور است یا مالک مجموعه (یا مال خودش یا ارث پدرش است.) و حتما باید برایش فکری کرد.
Replying toیه عده خیلی فحش و ناسزا به نظر مخالفشون میدن ، حتما یا عراقی اند یا افغان ... ایرانی ها اینطور نیستند و ... اکثر قریب به اتفاق مطالب ویراست متعلق به یک گروه فکری جامعه است و بیشتر به جبهه پایداری و #جلیلی نزدیک است. حیفه محیط ویراست محفل یک گروه خاص باشه، یک محیط گفتگوی اجتماعی نباید یک سویه باشد
Replying toاز نوجوانی تا این سن و سال خیلی دیدم، اتفاقا مشهد هم ۳۰ سال زندگی کردم، خب مشهدی ها در گنجینهی ناسزا و کاربرد اول هستند ولی سیاستمدارهای خوبی هم هستند در جمع متفاوتند و البته مشهد دیار مشاهیر ادب ایران هم هست. منم خودم دایرهالمعارفم ، ولی منطقی و خیلی لطیف و غیر مستقیم، نه کودکانه و اجنبی وار
علیرضا الفت Replied
عشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
Replying toخیلی ها را با خانواده و لب تشنه کشتند .ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زارتا باز که او را بکشد، آنکه تو را کشت#سنت_الهی#حوادث_دی_۱۴۰۴
علیرضا الفت Replied
فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری:...از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود...یعنی، [ملت+رهبری] در ایستگاه انتظار و مطالبهگری هستند و[دولت و تنظیم کنندگان موافقتنامه] در ریل اجرا و مطالبه شونده .
Replying to🏮 توییت تازه حمیدرضا علیمی مداحولوله ای در فضای مجازی به راه انداخته است:*🔸 علی الاصول، رضایت مردم ایران مهم است و بس!🔸*
عشق رفته اما ما همه عشاق ماندهایم، جان مان رفته اما ما هنوز هم زندهایم! ...آی مردم ، یادتان هست که آقای ما را با لب تشنه و با خانوادهاش کشتند... #امام_شهید #محرم #منتقم #انتقام #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
یه جا خوندم یه بنده خدایی نوشته بود اولین ملتی هستم ،در تاریخ می نویسند حاکمانش خون امام شهیدشان را به گندم فروختند، صد رحمت به اهل کوفه به درهم طلا فروختن
Replying to andنباید بهشت را به وعدهی مهمل و پوچ فروخت
علیرضا الفت Replied
🟥مطالبه مردم مشهد از تیم مذاکرهکننده 🟥ו 👤•× قابل توجه یکسریا...#علی_الاصول #بازگشت_به_نظر_رهبری(به دلیل حجم زیاد و اپلود نشدن ویدیو کیفیت رو پایین آوردیم)5 MB
Replying to🏮 توییت تازه حمیدرضا علیمی مداحولوله ای در فضای مجازی به راه انداخته است:*🔸 علی الاصول، رضایت مردم ایران مهم است و بس!🔸*
علیرضا الفت Replied
🍃 استراتژی چمن زنی آمریکا در مقابل ایران چیست ؟❌چرخه معیوب توافق تا جنگ کجا شکسته خواهد شد ؟⚡ راهکار مشروعیت زدایی از تهدید است .#بازگشت_به_نظر_رهبری #یا_لثارات_الخامنهای 🇮🇷 @Noorhashemi4 MB
Replying toراهکار دست برداشتن از مکانیزمهای هراس افکنانه چه تهدید محور و چه عملگرا و تعطیل دخالتهای تروریستی است. از همه طرف
Replying toلعنت به تک تک مسئولان #کودتاگر.ایهاالناس ای گریه کنای امام حسین (ع) این بی شرفان دو عالم، با #کودتا فقط رهبر را نزدند مسلم بن عقیل زمانمان را زدند. حالا هم این حرام لقمه ها می خواهند مسلم بن عقیل #جوان را زلیل کنند. ای مسئول گستاخ و حرام لقمهای که می خواهی از دست قاتلین حرامی ما گندم بگیر…Show more
Replying to andاز آنجا که این نمود محصول یک روند معیوب با حمایت فساد ساختاری است با لعنت به تک تک مسئولان از ۴۷ سال پیش تا کنون از سطوح عالی تا کیف کشی موافقم
وقتی در یک مجموعه یک نفر با بقیه مخالف است ولی همچنان در راس قرار دارد و نظر خود را بدون رعایت نظر جمعی میگوید یا وصلهی ناجور است یا مالک مجموعه (یا مال خودش یا ارث پدرش است.) و حتما باید برایش فکری کرد.
Replying toهمینجوری ...ویراستی پر از آدمهای عصبانی است که جواب بحث را با ناسزا میدهند گفتن به در برای شنیدن دیوار ... بد نیست
علیرضا الفت Replied
Replying to and 12 othersبه کی داری میگی؟این یابو تو پروفایل برا توضیحات تو ارتباط با خودش از دوضمیر استفاده کرده:باهام مشکل داری؟گور باباش؟از این کودن انتظار چی داری
علیرضا الفت Replied
Replying toنه پروژه نیستاسمش قوه فعالهاینا تو هر اتفاقی باید به هر قیمتی اظهار نظر کنن و قوه فعال باشنبالاخره از ده سال انفعال اومدن
Replying to andکار کار خودی هاست ، اونا کهمیخوان دوباره اینترنت قطع بشه، به قول سعدی چون به مقابله بر نیامدند به خبثش در پوستین افتادند
علیرضا الفت Replied
✍️ ما #رئیس_جمهوری مثل #شهید_رجایی میخواهیم که میگفت :یک نان را ۳۶ میلیون نفری میخوریم ولی زیر بار #ذلت نخواهیم رفت.#علی_الاصول #سازش_نمیپذیریم
Replying toشعار و توهم از بمب اتم همخطرناکتر است. حی علی الاصول ، امنیت، عدالت، رفاهتاریخ بخوانید تا عواقب شعارهای مهمل و پوچ را درک کنید.
Replying to andاتفاقا مشکل امثال شما همینست که خود را بلندتر از بقیه می بینید، این خود برتر بینی سبب پیدایش انواع فساد در جامعه میشود
Replying to andدر واقع راست میگی شمااما حق بده با کسی که متعصب است و مراجع اطلاعاتی محدودی دارد وارد بحث نشوم، سر شما رو هم به درد نمیارم انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا روایت است که تعصب که از دری وارد شد عقل از همان در خارج میشود
Replying to andدر احقاق حق متعصبیم و به مولایمان علی اقتدا میکنیم، در جنگ شبانه رفت و سر کسی را که به پیامبر حمله کرده بود برید.نداشتن تعصب یعنی بی غیرتی آنقدر بی غیرت نشدیم که اماممان را شهید کنند و خواهان صلح با قاتلش باشیم.بابا جان چرب و شیرین دو روز دنیا اینقدر ارزش ندارد #مذاکره_ننگین #نمیپذیریم
Replying to andچرب و شیرین مال مشهدی هاست شما فکر کنم میگین رشتوک 🌼قیاس و استدلال بی قاعده خوب نیست برادر من، با احترام به خانمها ولی هر دری رو زدن در بحث خصوصیت اونهاست.شاخصهی حکومت علوی عدل مولاست ... مفصله داستان عدل علی ، لطفا وقت بگذارید برای امیر مومنان
چون تیغ بدست آری مردم نتوان کشت در نزد خداوند بدی نیست فرامشت ای کشته که را کشتی، تا کشته شدی زارتا باز که او را بکشد، آنکه تو را کشتانگشت مکن رنجه به در کوفتن کس تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت
علیرضا الفت Replied
⭕️ تفاهمنامه اخیر همچون برجام میتواند کشور را دچار مشکلات عدیده کندعلی خضریان، نماینده مجلس:🔹در حالی که کل مذاکره و توافق برجام برای این بود که کار به جنگ نرسد، اما در برجام حتی نتوانسته بودند این موضوع را محقق کنند که اگر دشمن به ما حمله کرد و جنگ شد، حداقل مکانیسم ماشه از کار بیفتد.
Replying toجناح های سیاسی یکدیگر را پاره کنید... بالاخره صبر ملت ایران تمام میشود و از همه ی شما گذر خواهد کرد