دو تا انفجار هم ورامین صداش اومد

iriThis post was deleted by the post author.
عطیه سادات شریفی Replied
عطیه سادات شریفی Replied
@user1774913048241 June 2026Replying to and 31 othersمیگه ظریف وطن پرسته😂😂😂😂همینا ۴۰ سال لیبرالیسم تو ایران پیاده کردنظریفی که میگفت حاج قاسم مانع پیشرفت مذاکره بوده! شده وطن پرستاینجوری تاریخ تحریف میکنن ها
@atiehshrifi1 June 2026Replying to and 31 othersمن بلاک کرده نمی تونم جوابم بدم یعنی یه جوری سنگ ظریف یکی از وطن پرستی های ظریف کاش می گفت
عطیه سادات شریفی Replied
@shahid12026 May 2026Replying to and 26 othersپس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersهنوز شما دارید میگید قالیباف خوبه داره کار درست می کنه چها نفر از بچه های این مملکت تو دریا به خون کشیده شدن قالیباف و پزشکیان نذاشتن مردم بفهمند
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersآره حسابی هم مشغول هستن اگر همه مردم پشت این وفاقی ها رو خالی کنن از دستشون راحت میشیم
@Alba7026 May 2026Replying to and 26 othersخانم شریفی این دولت را مگر جز مردم سر کار آورد؟ اگر انتخابات آزاد باشد جماعت شما جایی در ساختار سیاسی ندارند ؟ اگر انتخابات بمعنای واقعی آزاد بود انتخاب مردم پزشکیان بود؟ از کدام مردم میگویید؟ مجلس حداقلی ؟نفر اول تهران یکسوم رای نفر آخر تهران در ۲۴ سال پیش را دارد ، اندازه ی شما پیش مردم این است
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersبا وعده اینترنت آزاد و حجاب و آهنگ برای ایران و نهج البلاغه زن نگرفته زنش مرده مردم رفتن رای دادن من خودم به ایشون رای ندادم و هیچ مشکلی که یه عده ایشون انتخاب کردن ندارم وقتی قیمت ها رفت بالا می شد رای عوض کرد دیگه انتخاب شده بود
@dinoeshgh26 May 2026«این دستگاههایی هم که مورد #انتقاد قرار میگیرند، خب کارهای خوب هم دارند، آن کارهای خوب را هم باید گفت. بنده چند روز پیش از این در یک جلسهای که با آقایان داشتیم،به آقایان دولتیها گفتم که کارهای مثبت را باید دید، کارهای منفی را هم باید دید؛ اینجور نباشد که ما همهی کارهای منفی را ببینیم. 👇🏻« انتقاد برای اصلاح لازم است، انتقاد یک عمل دوستانه است،عمل خصمانه نیست؛ وقتی شما انتقاد میکنید یک عمل دوستانه است؛ همین«اَلمُؤمِنُ مِرآةُ المُؤمِن»،[یعنی] آنچه را در طرف مقابل وجود دارد که عیب در او است و مورد انتقاد شما است، شما آن را درمیآورید، به او میگویید، این بسیار کار خوبی است؛ »👇🏻Show this thread
@atiehshrifi26 May 2026Replying toهر وقت تونستیم ما راحت خرید کنیم گرونی نبود هر روز استرس جنگ نداشتیم یعنی کار کردن
@dinoeshgh26 May 2026Replying toمیفهمم که این مشکلاتو داریم اما مگه خودمون در جایگاه مسئولیتی خودمون همه ی کارامون همیشه درسته ؟ هممون هم کار خوب داریم هم غلط.ولی دوست نداریم مثلا والدینمون،بچَمون زیردستمون،رئیسمون و... فقط ضعفمونو ببینن.بحث نقد درسته ، و الا که مشکلات غم انگیزن
@atiehshrifi26 May 2026Replying toهر وقت بالا دستی کار درست انجام بده پایین دستی هم درست کار انجام میده من مردم عادی وظیفه تا الان این بوده که حمایت کنم چشم
عطیه سادات شریفی Replied
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersالان که آقای قالیباف و عراقچی گند زدن دیگه حمایت نکنید
@shahid12026 May 2026Replying to and 26 othersپس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersهیچ وقت فقط حمایت از دولت الان مهم هست دیگه حمله به ایران عادی شده میان می زنند میرن ما هم نگاه می کنیم
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersآره حسابی هم مشغول هستن اگر همه مردم پشت این وفاقی ها رو خالی کنن از دستشون راحت میشیم
@raziiin726 May 2026Replying to and 26 othersحرفهای بی سر و ته بی معناخالی از اطلاعات بیسوادی پر از جوزدگی حقد کینه تسویه حساب حزبی جناحیواقعا اوباش مجازی هستید.
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersخانم محترم این جناح محترم به خاطر این مذاکره لعنتی چهار تا عزیزان این مملکت شهید شدن نذاشتن رسانه ای بشه مملکت تا به فنا میره هنوز شما به امثال من میگید اوباش مجازی
@raziiin726 May 2026Replying to and 26 othersمرجع پاسخگویی نیروهای مسلح هستن نه عراقچی . قانون رو بلد نیستید سکوت رو چی؟!!!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersبا این وفاق و مذاکره شون پدر مردم در آوردن امثال شما هم چشم بسته دفاع می کنید دیشب اومد زد رفت هنوز آتش بس نقض نشده به نظرم شما سکوت کن
عطیه سادات شریفی Replied
@mameri6025 May 2026Replying to and 26 othersچرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersالان از شون بپرسید رهبر گفته خبر شهادت این چهار عزیز رسانه ای نکنید از اول مملکت تا آخر مملکت دستشون هست
This post was deleted by the post author.
@atiehshrifi26 May 2026Replying toربطی به ترامپ نداره دعا کنید پزشکیان یه اتفاقی براش بیافته همه راحت میشیم
عطیه سادات شریفی Replied
@Nvdjo26 May 2026امیدوارم که امریکاییها، عراقچی و قالیباف رو گروگان نگیرن!همینجوری از اینا، با همه گندکاریها و خیانتهاشون بت ساختن، وای به حال روزی که چنین اتفاقاتی بخواد براشون بیافته! قشنگ دیگه یه خدا ازشون برامون عَلَم میکنن...#جنگ_رمضان #جنگ #مذاکره
عطیه سادات شریفی Replied
@shahid12025 May 2026Replying to and 27 othersآره من هم که در بحث بودم دیدم که نمیخواد هیچی را قبول کنه و فقط حرف خودش را میزنهبحث با این کسانیکه گوششون را گرفتن خیلی سخته و بعد از مدتی فقط یا باید بلاک بکنی یا مثل من بیصدا کنی که نبینی
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 27 othersآقای قالیباف می دونسته که چهار ملوان ما شهید شدن و رفت برای مذاکره دیدید خائن هستن پزشکیان و قالیباف
عطیه سادات شریفی Replied
@Mamad__Reza26 May 2026